Uwaga! Po 30 czerwca 2018r. stracisz dostęp do Allegro.

Korzystasz z przestarzałej wersji protokołu szyfrowania danych. Zaktualizuj swoje oprogramowanie. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Użytkownik firmaziom

97,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1332

 

31

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1363)
Polecam (1332)
Nie polecam (31)
12 sty 2018
"Nie bylo informacji ze maglownica ma luzy"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie bylo informacji ze maglownica ma luzy"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
6 sty 2018
"Felgę sprzedawca nie sprawdził ,okazała się być krzywa ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Felgę sprzedawca nie sprawdził ,okazała się być krzywa ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 gru 2017
"Uwaga, nieuczciwy allegrowicz, zdjęcia niezgodne z opisem, komputer ma wgniecioną obudowę od tyłu i zieloną wtyczkę od wody, mimo to nie ma możliwości zwrotu, wady te nie były widoczne na zdjęciach, nie polecam zakupów u tej osoby. Uważajcie, stosuje nieuczciwe praktyki sprzedaży i własne prawo niezgodne z przepisami obowiązującymi w naszym kraju !!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Uwaga, nieuczciwy allegrowicz, zdjęcia niezgodne z opisem, komputer ma wgniecioną obudowę od tyłu i zieloną wtyczkę od wody, mimo to nie ma możliwości zwrotu, wady te nie były widoczne na zdjęciach, nie polecam zakupów u tej osoby. Uważajcie, stosuje nieuczciwe praktyki sprzedaży i własne prawo niezgodne z przepisami obowiązującymi w naszym kraju !!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
30 lis 2017
""nie ma mnie na placu""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
""nie ma mnie na placu""

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
25 lis 2017
"Nie polecam towar nie zgodny z opisem po prostu brak informacji że felga jest krzywa i nosi ślady prostowania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam towar nie zgodny z opisem po prostu brak informacji że felga jest krzywa i nosi ślady prostowania."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
31 paź 2017
"Towar nie sprawny . Od 2 tygodni czekam na przelew zwrotny za niedziałający towar"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru jeśli nie spełnia on jego wymagań. W tym przypadku towar został zwrócony, a my po otrzymaniu paczki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrotu towaru. Oczywiście przelew zostały zrealizowany więc komentarz jak najbardziej zbędny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie sprawny . Od 2 tygodni czekam na przelew zwrotny za niedziałający towar"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru jeśli nie spełnia on jego wymagań. W tym przypadku towar został zwrócony, a my po otrzymaniu paczki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrotu towaru. Oczywiście przelew zostały zrealizowany więc komentarz jak najbardziej zbędny."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
27 paź 2017
"wszystko fajnie ale otrzymana maglowbica nadawala sie do regeneracji - w mieszkach byl olej. kontakt super ale nie moge polecic. dodatkowo nie oddal za wysylke zwrotna..."
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane, nie regenerowane. Podczas demontażu nie mamy możliwości sprawdzić każdej części osobno dlatego też kupujący otrzymuje gwarancję rozruchową. Część okazała się nie sprawna - zwróciliśmy pieniądze. Komentarz wydaje się być zbędny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wszystko fajnie ale otrzymana maglowbica nadawala sie do regeneracji - w mieszkach byl olej. kontakt super ale nie moge polecic. dodatkowo nie oddal za wysylke zwrotna..."
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane, nie regenerowane. Podczas demontażu nie mamy możliwości sprawdzić każdej części osobno dlatego też kupujący otrzymuje gwarancję rozruchową. Część okazała się nie sprawna - zwróciliśmy pieniądze. Komentarz wydaje się być zbędny."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
25 paź 2017
"Czas wysyłki i "reklamacji" rewelacyjny, koszty bardzo niskie, niestety dwa alternatory niesprawne - wysłany jako pierwszy i drugi jako reklamacja też nie ładuje, dlatego też jakość obsługi mimo rzekomych chęci także na 2 gwiazdki oceniam czyli słaby. Straciłem 3 tygodnie, auto stoi, mechanik wściekły, a ja za tę cenę miałbym prawie że nowy alternator i dawno zamontowany..cóż..przykre..Może pan się zrehabilituje i załatwi sprawę polubownie bo tak nie można.."
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane - nie regenerowane. Okazało się, że pierwszy alternator nie jest sprawny - wysłaliśmy drugi w ramach reklamacji bez dodatkowych kosztów ze sprawnego pojazdu, co dziwne też podobno nie był sprawny. Chcieliśmy zwrócić pieniądze za alternator i wysyłkę lecz kupujący nie ma zamiaru odesłać nam uszkodzonych dwóch alternatorów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czas wysyłki i "reklamacji" rewelacyjny, koszty bardzo niskie, niestety dwa alternatory niesprawne - wysłany jako pierwszy i drugi jako reklamacja też nie ładuje, dlatego też jakość obsługi mimo rzekomych chęci także na 2 gwiazdki oceniam czyli słaby. Straciłem 3 tygodnie, auto stoi, mechanik wściekły, a ja za tę cenę miałbym prawie że nowy alternator i dawno zamontowany..cóż..przykre..Może pan się zrehabilituje i załatwi sprawę polubownie bo tak nie można.."
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane - nie regenerowane. Okazało się, że pierwszy alternator nie jest sprawny - wysłaliśmy drugi w ramach reklamacji bez dodatkowych kosztów ze sprawnego pojazdu, co dziwne też podobno nie był sprawny. Chcieliśmy zwrócić pieniądze za alternator i wysyłkę lecz kupujący nie ma zamiaru odesłać nam uszkodzonych dwóch alternatorów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
24 paź 2017
"brak informacji o fakcie iz fotele pochodzą z auta powypadkowego i częsciowo uszkodzone (pogięty stelaż siedziska tylniej kanapy oraz uszkodzone siedzisko fotela kierowcy"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane dlatego też obowiązuje gwarancja rozruchowa. Kupujący nie zgłosił, że część jest uszkodzona. W takim przypadku zwrócili byśmy poniesione koszta."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"brak informacji o fakcie iz fotele pochodzą z auta powypadkowego i częsciowo uszkodzone (pogięty stelaż siedziska tylniej kanapy oraz uszkodzone siedzisko fotela kierowcy"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Są to części używane dlatego też obowiązuje gwarancja rozruchowa. Kupujący nie zgłosił, że część jest uszkodzona. W takim przypadku zwrócili byśmy poniesione koszta."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
17 paź 2017
"Cześć używana na zdjęciach Ok na miejscu po otworzeniu paczki cała zardzewiała jakaś porażka ! Nie polecam sprzęgło nie nadaje sie do sprzedaży !"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Nie otrzymaliśmy informacji od kupującego o tym, że część nie jest sprawna. W takiej sytuacji wysłali byśmy drugi komplet sprzęgła lub zwrócili pieniądze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cześć używana na zdjęciach Ok na miejscu po otworzeniu paczki cała zardzewiała jakaś porażka ! Nie polecam sprzęgło nie nadaje sie do sprzedaży !"
Odpowiedź z 12 lis 2017:
"Nie otrzymaliśmy informacji od kupującego o tym, że część nie jest sprawna. W takiej sytuacji wysłali byśmy drugi komplet sprzęgła lub zwrócili pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
4 paź 2017
"po 10 dniach od zakupu towaru skontaktowano się ze sprzedawcą, ten powiedział, że nie posiadają towaru i zwrot kosztów przesyłki dostanę na konto. Powiedziano mi również, że w dniu zakupu podjęto próbę kontaktu ze mną oraz, że nie odbierałem telefony co nie miało miejsca. Podobno sprzedawca wysłał mi maila, tego samego dnia, że towaru nie ma na stanie jednakże nic nie otrzymałem nawet w folderze spam. Nie polecam."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"W NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY POINFORMOWAŁEM, ŻE NIE POSIADAMY TEJ CZĘŚCI NA MAGAZYNIE, PRÓBOWAŁEM DZWONIĆ - NIKT NIE ODBIERAŁ. NAPISAŁEM MAILA - NA CO MAM DOWÓD, A KUPUJĄCY UPIERA SIĘ, ŻE NIC NIE OTRZYMAŁ. CHCĘ NORMALNIE ZWRÓCIĆ PIENIĄDZE WIĘC PO CO TEN NEGATYWNY KOMENTARZ?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"po 10 dniach od zakupu towaru skontaktowano się ze sprzedawcą, ten powiedział, że nie posiadają towaru i zwrot kosztów przesyłki dostanę na konto. Powiedziano mi również, że w dniu zakupu podjęto próbę kontaktu ze mną oraz, że nie odbierałem telefony co nie miało miejsca. Podobno sprzedawca wysłał mi maila, tego samego dnia, że towaru nie ma na stanie jednakże nic nie otrzymałem nawet w folderze spam. Nie polecam."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"W NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY POINFORMOWAŁEM, ŻE NIE POSIADAMY TEJ CZĘŚCI NA MAGAZYNIE, PRÓBOWAŁEM DZWONIĆ - NIKT NIE ODBIERAŁ. NAPISAŁEM MAILA - NA CO MAM DOWÓD, A KUPUJĄCY UPIERA SIĘ, ŻE NIC NIE OTRZYMAŁ. CHCĘ NORMALNIE ZWRÓCIĆ PIENIĄDZE WIĘC PO CO TEN NEGATYWNY KOMENTARZ?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
21 wrz 2017
"Witam okazało się że sprzedający nie ma wystawionego towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam okazało się że sprzedający nie ma wystawionego towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 wrz 2017
"Maska zapleśniała. Nie warta swojej ceny. Oklejona tanią folią karbonową po to by nie było widać że jest tłuczona i zagrzybiała"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Maska zapleśniała. Nie warta swojej ceny. Oklejona tanią folią karbonową po to by nie było widać że jest tłuczona i zagrzybiała"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
11 wrz 2017
"Wystawia towar na sprzedaż a sprzedaje go po za allegro i nie ma towaru i nawet nie raczy zadzwonić i poinformować o braku towaru olewa gość klientów.Jeżeli komuś zależy na czasie to odradzam tego sprzedawcę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wystawia towar na sprzedaż a sprzedaje go po za allegro i nie ma towaru i nawet nie raczy zadzwonić i poinformować o braku towaru olewa gość klientów.Jeżeli komuś zależy na czasie to odradzam tego sprzedawcę."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 sie 2017
"Niepowazny czlowiek, kupilam 5 dni temu kierunkowskazy a on po 5 dniach pisze ze jednak nie wyślą bo uszkodzone, brak szacunku dla kupujacego. Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niepowazny czlowiek, kupilam 5 dni temu kierunkowskazy a on po 5 dniach pisze ze jednak nie wyślą bo uszkodzone, brak szacunku dla kupujacego. Nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
24 sie 2017
"Bardzo słaby kontakt mailowy, opóźniona wysyłka, zawyżony koszt dostawy (przy zakupie 2 sztuk sprzedawca liczy koszt przesyłki 2 razy). Niestety po otrzymaniu wtryskiwaczy okazuję się, że oba są niesprawne. Bardzo długi czas oczekiwania na zwrot środków. Ogólnie bałagan. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Po to są w ogłoszeniu numery telefonów, żeby ułatwić sobie z nami kontakt. Jeśli część nie jest sprawna, kupujący ma możliwość zwrotu, a my zwracamy pieniądze i nigdy nie ma problemu. Po otrzymaniu paczki do 14 dni maksymalnie jest wykonywany zwrot środków, nigdy nikt nie został pominięty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo słaby kontakt mailowy, opóźniona wysyłka, zawyżony koszt dostawy (przy zakupie 2 sztuk sprzedawca liczy koszt przesyłki 2 razy). Niestety po otrzymaniu wtryskiwaczy okazuję się, że oba są niesprawne. Bardzo długi czas oczekiwania na zwrot środków. Ogólnie bałagan. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Po to są w ogłoszeniu numery telefonów, żeby ułatwić sobie z nami kontakt. Jeśli część nie jest sprawna, kupujący ma możliwość zwrotu, a my zwracamy pieniądze i nigdy nie ma problemu. Po otrzymaniu paczki do 14 dni maksymalnie jest wykonywany zwrot środków, nigdy nikt nie został pominięty."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
23 sie 2017
"kupiony towar nie został wysłany, gdyż jak twierdził sprzedający - w momencie zakupu towaru już nie posiadał..."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Jeśli część nie jest dostępna na magazynie - informujemy kupującego o tym fakcie żeby szukać części u innych sprzedających. Komentarz negatywny związany jest z naszą atrakcyjną ceną, za którą nie otrzymał Pan przesyłki?..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kupiony towar nie został wysłany, gdyż jak twierdził sprzedający - w momencie zakupu towaru już nie posiadał..."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Jeśli część nie jest dostępna na magazynie - informujemy kupującego o tym fakcie żeby szukać części u innych sprzedających. Komentarz negatywny związany jest z naszą atrakcyjną ceną, za którą nie otrzymał Pan przesyłki?..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 sie 2017
"Przedmiot opłacony zaraz po kupienu a paczki jak nie było tak nie ma. Zero odzewu sprzedającego. Nie polecam w żadnym wypadku...!!!!! "
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"W takich sytuacjach najpierw prosimy o kontakt telefoniczny, a nie wystawianie negatywnego komentarza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot opłacony zaraz po kupienu a paczki jak nie było tak nie ma. Zero odzewu sprzedającego. Nie polecam w żadnym wypadku...!!!!! "
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"W takich sytuacjach najpierw prosimy o kontakt telefoniczny, a nie wystawianie negatywnego komentarza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1