99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1586

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:48

Lista ocen

11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Duży problem z odzyskanie pieniędzy po dokonaniu zwrotu, pieniadze przesłane po terminie bez kosztów wysyłki. "
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jak to przy zakupie internetowym, rozmiar jednak sie nie zgadzał z opisem, jak najszybciej odesłałem koszule do sprzdajacego, po prawie 2 tygodniach i ponagleniach , wrocił towar w worku nie zapakowny, nadajacy sie do prania i smierdzacy!"
Odpowiedź z 6 cze 2019:
"informacje zawarte w komentarzu nie sa prawdziwe kupujacy odeslal przedmiot na wymiane nie oplacil kosztu ponownej wysylki mimo to by nie przedłużać wyslalismy wymiane na nasz koszt.....gdy upomnielismy sie o doplate kosztu wysylki 8,99 otrzymalismy ten oto komentarz ... troszke to smutne ale coz żyjemy i pracujemy dalej ....:]"
27 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie ten rozmiar spodni zamówionych. nie polecam miało być 36 na 32 a nie 36 na 34"
Odpowiedź z 31 maj 2019:
"kupujacy nie zapoznal sie z opisem aukcji w ktorym bylo wszystko jasno opisane jesli chodzi o rozmiar"
30 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Całkowita niezgodność towaru z opisem. Może tylko nazwa "producenta" się zgadza..."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"kupujacy po kontakce z naszej strony nie wyrazil checi zwrotu towaru ktory zakupil mimo rzekomej niezgodnosci ciezko jest wiec nam sie ustosunkowac co bylo niezgodne"
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłam spodnie od Sprzedającego. Chciałam dokonać zwrotu spodni, dzwoniłam w celu uzgodnienia szczegółów, telefon podany na Allegro jest nieaktualny. Kontakt ze Sprzedającym jest bardzo utrudniony. Wysłałam spodnie i do dnia dzisiejszego nie otrzymalam pieniędzy. Zdecydowanie nie polecam!!! "
Odpowiedź z 25 lis 2018:
"PANI ODESŁAŁA PRZEDMIOT LISTEM ZWYKLYM BEZ POTWIERDZENIA NADANIA PRZESYŁKA NIGDY DO NAS NIE DOTARLA PROSZE MIEC PRETENSJE DO POCZTY POLSKIEJ NIE ODPOWIADAM ZA ICH PRACE ..............."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

6 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro