99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5124

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:32

Lista ocen

29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem 2 książki w dwóch osobnych przesyłkach.Książki otrzymałem w jednej przesyłce.Może to nie jest ważne że zapłaciłem za 2 przesyłki,ale dlaczego sprzedawca we wszystkich powiadomieniach mnie straszył,że wybrałem złą przesyłkę i nie odpowiada za dostarczenie."
13 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem trzy książki jednej serii na trzech różnych kontach, jak się potem okazało nadeszły z jednego adresu. Komentarz negatywny jest za złą organizację - zupełny brak synchronizacji kilku kont jednego sprzedawcy. Bezsensowne rozbicie jednej serii książek z jednego źródła (wszystkie ze stemplem biblioteki w Żarach) na trzy różne konta to trzykrotny koszt dostawy."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ocena jest negatywna z powodu całkowitego braku kontaktu ze sprzedającym. Usiłowałam skontaktować się przez maila, jak i kilkukrotnie przez telefon, którego nikt nie odbierał (o różnych porach dnia. Było dla mnie istotne skontaktować się ze sprzedawcą przed wysyłką zamówienia, ponieważ chciałam dokonać jego modyfikacji, a nie chciałam ponosić kosztu przesyłki dwukrotnie. Niestety skontaktowanie się ze sprzedawcą było niemożliwe."
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ksiazka miala pozaginane bardzo duzo stron w srodku o czym nie zostalem poinformowany a celowo zatelefonowalem w tym celu zeby sie dowiedziec o stanie ksiazki"
23 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak towaru po zapłaceniu. "
Odpowiedź z 27 wrz 2018:
"przesyłka została wysłana 06,09,2018 natomiast dnia 25,09,2018 otrzymaliśmy zwrot przesyłki klient zrezygnował z zamówienia zwrot kosztów za zamówioną pozycję"
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pierwszy raz zdarzylo mi sie ze przesylka do mnie nie dotarla. kazdy list ekonomiczny otrzymywalam bez problemu. zawsze. "
Odpowiedź z 27 wrz 2018:
"Przesyłka wróciła do nadawcy 18,09,2018 została ponownie wysłana do klienta 21,09,2018 niestety poczta polska nie zawsze na czas doręcza przesyłki"
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"KSIĄŻKA OKAZAŁA SIĘ Z BRAKUJĄCYMI STRONAMI"
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książki jak nie było tak nie ma :("
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"została wybrana opcja wysyłki listem ekonomicznym jest to przesyłka nierejestrowana nie jesteśmy wstanie kontrolować przesyłki"
11 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie otrzymałem ksiażki"
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"witam 13,07,2018 otrzymaliśmy zwrot przesyłki do tej pory brak odzewu od klienta niestety nie mamy wpływu na czas doręczania przesyłki ekonomicznej"
6 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pan nie zareagował na moje telefony,ani maile. Zareagował raz poprzez "dyskusję" przez Allegro. Dzwoniłam kilkakrotnie na podany w jago wiadomości nr. tel,, bezskutecznie.Napisałam maila na podany w wiadomości adres,nie otrzymałam odpowiedzi. Pan chciał,aby przed wystawieniem negatywnej oceny skontaktować się najpierw z nim. Jestem użytkownikiem Allegro od dawna i po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją."
Odpowiedź z 27 wrz 2018:
"Klientka otrzymała przesyłkę czas wysyłki nie jest uzależniony od nas nawet jesli jest to list polecony pierwsza wiadomość mailowa została wysłana po godzinie 17,00 dyskusja otwarta następnego dnia o godzinie 8,56 przepraszamy niestety nie zawsze odpisujemy na wszystkie wiadomości w ciągu godziny od zaczęcia pracy pracujemy tylko do godziny 15,00 jak w informacji o sprzedającym"
5 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie zabezpieczył należycie książkę O TWARDYCH OKŁADKACH - efekt: ZBITE ROGI i GRZBIET książki."
22 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca prowadzi dwa konta, na których wystawia przedmioty równolegle. Kupiłem ten sam przedmiot na jednym i na drugim, a otrzymałem tylko jedną książkę. Brak komunikacji i odpowiedzi na maile. Nie polecam."
5 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt niezgodny z opisem, książka zawiera liczne oznaczenia i pieczątki Powiatowej Biblioteki Publicznej w Ciechanowie. Nie polecam."
18 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM -KANCIARZ- NIE ODBIERA TELEFONU, NA MAIL NIE ODPOWIADA ZAMIAST ZAMÓWIONEJ KSIĄŻKI DOSTAŁAM POŻÓŁKNIĘTE TANIE ROMANSIDŁA SPRZED 25 LAT KTÓRYCH NAWET SPRZED ŚMIETNIKA NIKT BY NIE CHCIAŁ ŻAŁOSNE TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEGO SPRZEDAJĄCEGO"
Odpowiedź z 20 mar 2018:
"witam została wysłana wiadomość na maila nastąpiła pomyłka podczas wysyłki klient nie odpowiada na wiadomość"
23 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka porozrywana w środku i w złym stanie"
Odpowiedź z 29 gru 2017:
"witam w opisie książki jest zawarta informacja luźne karki proszę o kontakt zwrócimy koszty książki i wysyłki pozdrawiam"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro