99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

7858

60

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:50

Lista ocen

14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zapłaciłam za dwie przesyłki wysłali w jednej. ZALEŻAŁO MI NA DWÓCH OSOBNYCH PACZKACH Na paragonie kwota za jedną przesyłkę a za drugą wyparowało? Towar fatalnej jakości - jak na jednorazówki to za drogo - odsyłam i nie polecam!"
14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zapłaciłam za dwie przesyłki wysłali w jednej. ZALEŻAŁO MI NA DWÓCH OSOBNYCH PACZKACH Na paragonie kwota za jedną przesyłkę a za drugą wyparowało? Towar fatalnej jakości - jak na jednorazówki to za drogo - odsyłam i nie polecam!"
14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bluza - zupełnie inny kolor! chciałam czerwona, dostałam czarną. Legginsy to raczej rozmiar M nie XXL! nie czytają wiadomości! przesyłka miała być na inny adres i do innej osoby! NIE POLECAM! Strata czasu i pieniędzy!! "
31 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rozmiar M ale bardzo opieta chyba troche zanizony rozmiar. Tak napeawde to nic specjalnego."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"miały być duze legginsy okazały się za małe rozmiar zaniżony na bardzo szczupłą osobe "
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

22 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odesłałam towar - swetry były za małe, choc w opisie podano rozmiar uniwersalny - i nie otrzymałam zwrotu pieniedzy."
Odpowiedź z 26 gru 2018:
"Kupująca odesłała towar do innej firmy, nie otrzymaliśmy zwrotu towaru. Dopiero dzięki naszej interwencji klienta zauważyła, że pomyliła sprzedawców i odesłała zwrot na błędny adres. Na każdej naszej stronie jest zakładka zwroty i wszystkie informacje gdzie i jak odesłać towar, można łatwo to sprawdzić. Jak tylko otrzymamy towar pieniądze zostaną zwrócone, pozdrawiamy."
20 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ogulnie wszystko ok prucz jakosci produktu spodnie sie kulkują i na jednych spodniach jest krzywo przedzialek "
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kolor i fason nie zgodny z opisem.Nie polecam zakupu tego towaru..sweterek okazal sie za krotki a kolor zupelnie odbiega od tego ze zdjecia.jedyny plus to szybka wysylka "
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bawełna słabej jakości. Bluzka cienka, prześwitująca. Nie polecam"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro