99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2639

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:29

Lista ocen

28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mata rozleciala się na szwach po 40 minutowej jeździe. Pies 17 kg. Odradzam zakup tej maty "
Odpowiedź z 6 paź 2018:
"Proszę Pana w takiej sytuacji można złożenie reklamacji, pierwsza informacja w postaci komentarza !!! brak wcześniej informacji o zaistniałej sytuacji."
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dywaniki miały być dopasowane a to są uniwersalne niezgodny opis"
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"Proszę Pan dywaniki są dedykowane nie uniwersalne !!!!! Kupiła Pan miesiąc temu i dopiero teraz jako pierwsza informacja w postaci komentarza !!!"
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam maty. Po dwóch użyciach wyglada gorzej niż stara mata- jest zmechacona a sierści psa nie jestem w stanie się pozbyć powybijała się w strukturę materiału."
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Proszę Pani zakup był 04.06.18 to nie po dwóch użyciach tylko po trzech miesiącach !!!, co było nie zgodne z opisem ?, to jest materiał nie eko skóra."
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mata pękła w kilku miejscach na czwarty dzień po zakupie. Niestety będąc w podróży ciężko oddać do reklamacji. Nie polecam kupowania szczególnie dla psów średnich i dużych. Materiał nie jest tak wytrzymały jak w opisie."
Odpowiedź z 18 sie 2018:
"Proszę Pana mata była kupiona miesiąc temu, miał Pan czas na złożenie reklamacji, pierwsza informacja w postaci komentarza !!! brak wcześniej informacji o zaistniałej sytuacji."
21 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ta informacja jest podana w opisie towaru: " Materiał podlaminowany pianką PUR, zapobiega przesuwaniu się pokrowca względem fotela. ", w rzeczywistości jest brak podlaminowania pianką PUR i dla tego ocena sprzedającego taka a nie inna."
Odpowiedź z 21 lip 2018:
"Proszę Pana pianka jest i służy do tego aby pokrowiec się nie przesuwała na siedzenie, kupiła Pan pokrowiec serwisowy (za 15,21 zł) od którego wymaga Pan komfortu i grubości pianki jak w pokrowcach typowych na fotele (które kosztują od 100 zł) Proponowałem kupującemu zwrot ale zrezygnował. Proponuję następnym razem zakup bez pośredników wtedy będzie Pan będzie miał pewność zakupu towaru który Pan szuka a nie tak jak teraz za pośrednictwem osób trzecich"
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żenująca jakość towaru,wytrzymuje jeden weekendowy wyjazd,potem pourywane paski i poprzecierany materiał"
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Proponowałem Panu reklamowanie towaru jeżeli jest tak kiepskiej jakości jak Pan pisze, odpowiedział Pan "Szczerze,nie mam ochoty się zajmować problemem za 100zł" więc do końca nie jest to wina towaru. Pierwsza to jest taka opinia o jakości towaru"
22 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kołpaki Sparco to bubel nienadający się do użytku, druty usztywniające są źle wykonane (obręcz jest za duża) - nie można ich zamontować na oryginalnych felgach Hondy ani Fiata, ani stosując się do instrukcji obsługi, ani na siłę. To bezwartościowe śmiecie za, które niestety zapłaciłem :( Proszę o kontakt w sprawie zwrotu, niestety plastiki posiadają ślady prób montażu."
Odpowiedź z 18 sie 2018:
"Proszę Pana proponowałem zwrot niestety nie zrobiła Pan tego czyli nie do końca taki "bubel" jak Pan napisał. Stosując się do instrukcji można bezproblemowo założyć kołpaki"
16 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To NIE SĄ dywaniki dedykowane do e92/e93. Tylne dywaniki nachodzą na prowadnice foteli, przez co się fatalnie zaginają i konieczne jest ich docięcie. Niestety po tym tracą już swój urok. Miało być idealnie, a wyszło kiepsko."
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"Tak to są dywaniki dedykowane, mogła Pan zwrócić jeżeli są tak kiepskiej jakości, To nie są dywaniki uniwersalne które się docina !!!! Zostawił Pan dywaniki nie zwracając i nie informując wcześniej o tym fakcie tylko wystawiając negatyw czyli tak do końca nie są kiepskie ale ma Pan prawo do swojej opinii, proponuje następnym razem zrobić zwrot zanim pan zepsuje zakupiony Towar"
28 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Wycieraczki nie są ciche a przy wyższych (dopuszczalnych) prędkościach mają tendencje do miejscowego odstawania od szyby, mimo tego, że wyposażone są w spojler, przez co stają się nieefektywne."
Odpowiedź z 28 sty 2018:
"Proszę Panią jeżeli faktycznie tak wycieraczki się zachowują można było reklamować, pierwsza informacja od Pani to komentarz negatywny po trzy miesięcznym użytkowaniu wycieraczek !!! Czas wysyłki według Pani bardzo długi - zakup w piątek o 22.40 odebrane z paczkomatu we wtorek 17:00 - jaki to jest długi czas !!!!!!"
23 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety osłona namaka jak ręcznik i woda sączy się do środka auta..."
Odpowiedź z 24 gru 2017:
"Proszę Pana osłona jest PRZECIWSZRONOWA nie przeciw deszczowa, proszę dokładnie przeczytać opis aukcji. Jeżeli przecieka do środka auta proszę przeczytać dokładnie instrukcje montażu i zamknąć drzwi. Jeżeli towar zakupiony nie spełniał Pana oczekiwań można było dokonać zwrotu ale lepiej jest wystawić komentarz negatywny. Sprzedaję od kilku lat osłony i to jest pierwszy tego typu komentarz. Wesołych Świąt"
26 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Te kołpaki to totalny bubel stylistyczny i jakościowy. Wykonane są z tworzywa takiego samego jak najtańsze bazarowe badziewie z chin kupione za 0,5 dolara (twardego i wogole nieelastycznego) Drut użyty do montażu ni jak nie pasowal do oryginalnych felg vw. Po przerobieniu druta montażowego z trudem zostały zamontowane ale niestety nie przylegają równo do felgi koła. Nie polecam zakupu tego badziewia"
Odpowiedź z 26 lis 2017:
"Proszę Pana jeżeli nie odpowiadały Panu kołpaki można było dokonać zwrotu ale pierwszą informację jaką otrzymałem jest w postaci komentarza. Nie ma potrzeby przerabiania drutu montażowego wystarczy dokładnie popatrzeć na instrukcję, w przypadku prawidłowego montażu kołpaki przylegają równo do felg. Kołpaki są oryginalne włoskie SPARCO nie chińskie badziewie z 0,5 dolara jak Pan określił."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro