Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik Bajka_sc

98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

952

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (966)
Polecam (952)
Nie polecam (14)
20 maj 2018
"Długi okres okres realizacji"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Długi okres okres realizacji"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
7 maj 2018
"Nie polecam, ponieważ 2 dni po zakupie i wpłacie otrzymałam zwrot wpłaty. Pani pisała, że oczekują na serwis. Aukcja cały czas trwa, więc albo maszyna jest zepsuta i ściągam aukcje, albo informuje klienta że czas wysyłki się opóźni i klient podejmuje decyzje czy zaczeka czy chce zwrot pieniędzy. Czasu miałam dużo, bo zamawiałam miesiąc przed uroczystością."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam, ponieważ 2 dni po zakupie i wpłacie otrzymałam zwrot wpłaty. Pani pisała, że oczekują na serwis. Aukcja cały czas trwa, więc albo maszyna jest zepsuta i ściągam aukcje, albo informuje klienta że czas wysyłki się opóźni i klient podejmuje decyzje czy zaczeka czy chce zwrot pieniędzy. Czasu miałam dużo, bo zamawiałam miesiąc przed uroczystością."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
5 kwi 2018
"całkowite lekceważenie klienta! Czas realizacji zamówienia miał być 4-5dni a minęło już prawie 3 tygodnie! kontakt fatalny ze sprzedajacym"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"całkowite lekceważenie klienta! Czas realizacji zamówienia miał być 4-5dni a minęło już prawie 3 tygodnie! kontakt fatalny ze sprzedajacym"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 mar 2018
"sześć zaproszeń dla jednej osoby przez słabe zapoznanie się z wiadomością taki błąd. Brak nowym zaproszeń i zostałam na lodzie . Bardzo dziękuję. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"sześć zaproszeń dla jednej osoby przez słabe zapoznanie się z wiadomością taki błąd. Brak nowym zaproszeń i zostałam na lodzie . Bardzo dziękuję. "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
10 lut 2018
"jesli chodzi o magnesy sredniej jakosci bardzo ciekie nie chca sie trzymac na lodowce do tego dostalam zamiast ladnych woreczkow zwykly celafon zenada i czas caly zamowienia i zrobienia bardzo dlugi nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"jesli chodzi o magnesy sredniej jakosci bardzo ciekie nie chca sie trzymac na lodowce do tego dostalam zamiast ladnych woreczkow zwykly celafon zenada i czas caly zamowienia i zrobienia bardzo dlugi nie polecam"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
28 lis 2017
"Magnesy zgodne z opisem, bardzo ładne. Koszty wysyłki też w porządku, czas realizacji trochę wydłużony, ale można zrozumieć ze względu na zmiany w grafice itd. Natomiast obsługa okropna! Pani odbierająca telefon na obsłudze klienta dotyczącej realizacji zamówienia itp jest bardzo niemiła!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Magnesy zgodne z opisem, bardzo ładne. Koszty wysyłki też w porządku, czas realizacji trochę wydłużony, ale można zrozumieć ze względu na zmiany w grafice itd. Natomiast obsługa okropna! Pani odbierająca telefon na obsłudze klienta dotyczącej realizacji zamówienia itp jest bardzo niemiła!!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
13 lis 2017
"NIE POLECAM!!!!! ZERO KONTAKTU!!!!SPRZEDAWCA NIE POINFORMOWAŁ O NIEWYKONANIU ZAMÓWIENIA-ZWRÓCIŁ PIENIĄDZE NA KONTO!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM!!!!! ZERO KONTAKTU!!!!SPRZEDAWCA NIE POINFORMOWAŁ O NIEWYKONANIU ZAMÓWIENIA-ZWRÓCIŁ PIENIĄDZE NA KONTO!!!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 lis 2017
"Brak mi słów! Zamowilam cukierki o smaku czekoladowym . Jak pisalo na aukcji. Cukierki byly dla dzieci do przedszkola. Córka po powrocie z przedszkola mowila, ze cukierki nie dobre, ze paliło ja w buzi. cos mnie tchnelo i zerwalam zdjecie a pod etykietą napis, ze cukierki zawieraja alkohol. po prostu świetnie ! cukierki zamawiam jej co rok i pierwszy raz taka sytyacja mnie spotkala. zle informacje na aukcji odnośnie smaku dla mnie negatyw !!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak mi słów! Zamowilam cukierki o smaku czekoladowym . Jak pisalo na aukcji. Cukierki byly dla dzieci do przedszkola. Córka po powrocie z przedszkola mowila, ze cukierki nie dobre, ze paliło ja w buzi. cos mnie tchnelo i zerwalam zdjecie a pod etykietą napis, ze cukierki zawieraja alkohol. po prostu świetnie ! cukierki zamawiam jej co rok i pierwszy raz taka sytyacja mnie spotkala. zle informacje na aukcji odnośnie smaku dla mnie negatyw !!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
25 paź 2017
"Zamówiłam 2projekty różne projekty po 10szt, więc wysłałam 2zdjecia, zamiast naklejek po kilku dniach otrzymałam emaila: zwrot przelewu, zle zlozone zamówienie! Wg mnie zlozylam poprawnie :krok po kroku wg aucji, Sprzedawca gdyby chciał wywiazac się z umowy mogl napisac, zadzwonić i wyjaśnić nieporozumienie. Nie zależało mu, widocznie za mało zamówiłam, potraktowano mnie z góy, bardzo brzydka metoda rozwiązania ze str. Sprzedawcy-Nieprofesjonalnie! Nie zaufałabym już, dlatego nie polecam !"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Nie zamówiła Pani dwóch projektów, ponieważ nie mamy takiej oferty. Zasady składania zamówień są jasno opisane i obowiązują każdego klient. Życzymy miłego dnia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłam 2projekty różne projekty po 10szt, więc wysłałam 2zdjecia, zamiast naklejek po kilku dniach otrzymałam emaila: zwrot przelewu, zle zlozone zamówienie! Wg mnie zlozylam poprawnie :krok po kroku wg aucji, Sprzedawca gdyby chciał wywiazac się z umowy mogl napisac, zadzwonić i wyjaśnić nieporozumienie. Nie zależało mu, widocznie za mało zamówiłam, potraktowano mnie z góy, bardzo brzydka metoda rozwiązania ze str. Sprzedawcy-Nieprofesjonalnie! Nie zaufałabym już, dlatego nie polecam !"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Nie zamówiła Pani dwóch projektów, ponieważ nie mamy takiej oferty. Zasady składania zamówień są jasno opisane i obowiązują każdego klient. Życzymy miłego dnia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
24 paź 2017
Odpowiedź z 24 paź 2017:
"Nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać. Klient celowo utrudnia wysyłkę i komunikację. W korespondencji z naszym pracownikiem podaje błędne dane. Jaki to ma cel?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 paź 2017:
"Nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać. Klient celowo utrudnia wysyłkę i komunikację. W korespondencji z naszym pracownikiem podaje błędne dane. Jaki to ma cel?"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
26 cze 2017
"Dwa tygodnie przed planowaną imprezą zamówione magnesy, wysłane potrzebne informacje i zdj. po 4 dniach żadnej odpowiedzi, żadnego gotowego projektu do akceptacji. Ostatecznie po moich telefonach jest odpowiedź, że z mojej winy magnesy nie dojdą na czas(musi nastąpić zmiana wysyłki na droższego kuriera bo listem eko nie dojdzie), a na koniec PAN GRAFIK pisze, że zdjęcie jest niekompletne- HIT brak profesjonalizmu, słabe podejście do klienta najwidoczniej nie zależy im. OCZEKUJE NA ZWROT PRZELEWU"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dwa tygodnie przed planowaną imprezą zamówione magnesy, wysłane potrzebne informacje i zdj. po 4 dniach żadnej odpowiedzi, żadnego gotowego projektu do akceptacji. Ostatecznie po moich telefonach jest odpowiedź, że z mojej winy magnesy nie dojdą na czas(musi nastąpić zmiana wysyłki na droższego kuriera bo listem eko nie dojdzie), a na koniec PAN GRAFIK pisze, że zdjęcie jest niekompletne- HIT brak profesjonalizmu, słabe podejście do klienta najwidoczniej nie zależy im. OCZEKUJE NA ZWROT PRZELEWU"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
31 maj 2017
"NIE POLECAM! Jeżeli nie chcecie mieć zszarganych nerwów przed ważnym dniem nie zamawiajcie u tego sprzedającego. Magnesy zam. na 4 tyg przed uroczyst. Od razu podałam wymagane info, a zamówienie otrzymałam po 23 dniach w innych ilościach i rozmiarach. Mimo obietnicy zwrotu pieniędzy nie otrzymałam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM! Jeżeli nie chcecie mieć zszarganych nerwów przed ważnym dniem nie zamawiajcie u tego sprzedającego. Magnesy zam. na 4 tyg przed uroczyst. Od razu podałam wymagane info, a zamówienie otrzymałam po 23 dniach w innych ilościach i rozmiarach. Mimo obietnicy zwrotu pieniędzy nie otrzymałam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1