Użytkownik dan333

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

40909

 

234

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (41143)
Polecam (40909)
Nie polecam (234)
18 sty 2018
"Na wysyłkę czekałam 9 dni . Czajnik otrzymałam w 11dniu od wpłaty . Nie nadaje się do użytku : para wydobywa się przez pokrywkę nagrzewając uchwyt . Prawdopodobnie przez fakt , że para uchodzi przez pokrywkę , gwizdek nie gwiżdże . Przy próbie uchylenia gwizdka , nagrzany uchwyt parzy dłoń . Niestety , ponieważ wyrzuciłam pudełko , w które był zapakowany , zwrot jest pewnie niemożliwy . Jestem bardzo zawiedziona ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na wysyłkę czekałam 9 dni . Czajnik otrzymałam w 11dniu od wpłaty . Nie nadaje się do użytku : para wydobywa się przez pokrywkę nagrzewając uchwyt . Prawdopodobnie przez fakt , że para uchodzi przez pokrywkę , gwizdek nie gwiżdże . Przy próbie uchylenia gwizdka , nagrzany uchwyt parzy dłoń . Niestety , ponieważ wyrzuciłam pudełko , w które był zapakowany , zwrot jest pewnie niemożliwy . Jestem bardzo zawiedziona ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
17 sty 2018
"SZCZERZE NIE POLECAM. walizka polamana w srodku, plastik na ktorym poukladane sztucce tez, metalowe elementy przy otwieraniu rowniez, . NAJGORSZY BYL SMROD!!! Walizka po otwarciu strasznie smierdziala staroscia i stechlizna. Tyle co wstydu sie najadlam przed osoba obdarowana. Niby nowe a na prezent totalnie sie nie nadaje, nie sprzedaje sie jako nowe przedmiotow z polamanymi elementami po zafoliowaniu jako nowe. Odbieranie prezentu i odsylanie sprzedawcy bylo zenujaca oferta. NIE POLECAM"
Odpowiedź z 18 sty 2018:
"Nie wysyłamy uszkodzonych przedmiotów, uszkodzenie nastąpił w transporcie , jeżeli towar był uszkodzony zwraca się go , a nie daje w prezencie chyba jest to logiczne ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"SZCZERZE NIE POLECAM. walizka polamana w srodku, plastik na ktorym poukladane sztucce tez, metalowe elementy przy otwieraniu rowniez, . NAJGORSZY BYL SMROD!!! Walizka po otwarciu strasznie smierdziala staroscia i stechlizna. Tyle co wstydu sie najadlam przed osoba obdarowana. Niby nowe a na prezent totalnie sie nie nadaje, nie sprzedaje sie jako nowe przedmiotow z polamanymi elementami po zafoliowaniu jako nowe. Odbieranie prezentu i odsylanie sprzedawcy bylo zenujaca oferta. NIE POLECAM"
Odpowiedź z 18 sty 2018:
"Nie wysyłamy uszkodzonych przedmiotów, uszkodzenie nastąpił w transporcie , jeżeli towar był uszkodzony zwraca się go , a nie daje w prezencie chyba jest to logiczne ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
16 sty 2018
"UWAGA! Wysłano mi towar niezgodny z opisem na aukcji! Zwróciłam towar - straciłam czas i pieniądze za przesyłkę zwrotną (po raz pierwszy na Allegro wystawiam negatywny komentarz, a jestem na Allegro już kilka lat!)."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"towar jest zgodny z opisem, pieniądze zwrócone bardzo szybko"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"UWAGA! Wysłano mi towar niezgodny z opisem na aukcji! Zwróciłam towar - straciłam czas i pieniądze za przesyłkę zwrotną (po raz pierwszy na Allegro wystawiam negatywny komentarz, a jestem na Allegro już kilka lat!)."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"towar jest zgodny z opisem, pieniądze zwrócone bardzo szybko"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
16 sty 2018
"zamowilem pare rzeczy ale tylko dwie moge ocenic dobrze/stolnice i nakladke-sitko/ reszta wyladowala w koszu..jakosc b.kiepska."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"komentarz zbędny , raczej zakupione rzeczy cieszą się bardzo dobrą opinią, a jeżeli Panu nie odpowiadał towar zawsze jest prawo do zwrotu do 14 dni , a nie wystawianie negatywów"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zamowilem pare rzeczy ale tylko dwie moge ocenic dobrze/stolnice i nakladke-sitko/ reszta wyladowala w koszu..jakosc b.kiepska."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"komentarz zbędny , raczej zakupione rzeczy cieszą się bardzo dobrą opinią, a jeżeli Panu nie odpowiadał towar zawsze jest prawo do zwrotu do 14 dni , a nie wystawianie negatywów"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 sty 2018
"Wszystko było by fajnie gdyby walizka nie przyszła uszkodzona oraz żeby ilośc elementów się zgadzala"
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"klient, nie chciała zwrócić reklamowanej walizki , za co dostał rekompensatę finansową, a brak widelczyka dosłaliśmy, staraliśmy się by klientka była zadowolona."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko było by fajnie gdyby walizka nie przyszła uszkodzona oraz żeby ilośc elementów się zgadzala"
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"klient, nie chciała zwrócić reklamowanej walizki , za co dostał rekompensatę finansową, a brak widelczyka dosłaliśmy, staraliśmy się by klientka była zadowolona."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
14 sty 2018
"Witam 08.01.2018 zamówiłam kurierem dziś 14.01,2018 przesyłkę nie dostałam DZIĘKUJE bardzo nikomu nie polecam tego sprzedawce"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"paczka została wysłana, w dniu dzisiejszym jest w dostarczeniu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam 08.01.2018 zamówiłam kurierem dziś 14.01,2018 przesyłkę nie dostałam DZIĘKUJE bardzo nikomu nie polecam tego sprzedawce"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"paczka została wysłana, w dniu dzisiejszym jest w dostarczeniu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 sty 2018
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"nie określono co jest nie tak z towarem nie tak ???????????????"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"nie określono co jest nie tak z towarem nie tak ???????????????"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
13 sty 2018
"NIE POLECAM.Towar rzekomo wysłany i zagubiony przez pocztę (po kontakcie moim z pocztą,paczka nigdy nie trafiła do realizacji)Po wielkich trudach i kilku tygodniach ostatecznie otrzymałem zakupiony produkt."
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"23 listopada paczka została wysłana, na drodze wysyłki to poczta zgubiła paczkę , po złożeniu reklamacji wysłaliśmy ponownie towar"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM.Towar rzekomo wysłany i zagubiony przez pocztę (po kontakcie moim z pocztą,paczka nigdy nie trafiła do realizacji)Po wielkich trudach i kilku tygodniach ostatecznie otrzymałem zakupiony produkt."
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"23 listopada paczka została wysłana, na drodze wysyłki to poczta zgubiła paczkę , po złożeniu reklamacji wysłaliśmy ponownie towar"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
12 sty 2018
"Po słabym kontakcie i długim czasie w końcu udało sie nawiązać rozmowę , przesyłka ledwo dotarła na czas i musiałam wybrać jakiekolwiek kubki bo sie okazało że nic z mojego zamowienia nie ma na stanie ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po słabym kontakcie i długim czasie w końcu udało sie nawiązać rozmowę , przesyłka ledwo dotarła na czas i musiałam wybrać jakiekolwiek kubki bo sie okazało że nic z mojego zamowienia nie ma na stanie ."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
11 sty 2018
"Krotko mówiąc tragedia!!!!!!!. Sprzedający nie dość że pomylił przesyłkę zamiast patelni do jajek dostałam do naleśników, to przy reklamacji zwlekał z odpowiedzią na e-mail, zero kontaktu na ich podanych telefonach!!!! Przy odstąpieniu od umowy musiałam udowadniać że z niej odstąpiłam bo sprzedający twierdził że nie otrzymał zwrotnego potwierdzenia z Allegro(zwrot do paczkomatu). Szkoda czasu i pieniędzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Krotko mówiąc tragedia!!!!!!!. Sprzedający nie dość że pomylił przesyłkę zamiast patelni do jajek dostałam do naleśników, to przy reklamacji zwlekał z odpowiedzią na e-mail, zero kontaktu na ich podanych telefonach!!!! Przy odstąpieniu od umowy musiałam udowadniać że z niej odstąpiłam bo sprzedający twierdził że nie otrzymał zwrotnego potwierdzenia z Allegro(zwrot do paczkomatu). Szkoda czasu i pieniędzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 sty 2018
"Kolce zamontowane na balustradzie balkonu. Gołębie jak siadały, tak siedzą. Według mojej oceny te kolce nie spełniają swojego zadania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kolce zamontowane na balustradzie balkonu. Gołębie jak siadały, tak siedzą. Według mojej oceny te kolce nie spełniają swojego zadania."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
9 sty 2018
"Z przykrością wystawiam mój pierwszy negatyw od 10 lat, sprzedawca niepowazny sprzedaje rzeczy których nie posiada na stanie. Taki sprzedawca nie nadaje się do jakiegokolwiek handlu, szczerze nie polecam!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z przykrością wystawiam mój pierwszy negatyw od 10 lat, sprzedawca niepowazny sprzedaje rzeczy których nie posiada na stanie. Taki sprzedawca nie nadaje się do jakiegokolwiek handlu, szczerze nie polecam!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 sty 2018
"Towar doszedł uszkodzony."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar doszedł uszkodzony."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 sty 2018
"Otrzymany chlebek był wygięty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymany chlebek był wygięty."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
7 sty 2018
"Nawilżacz przyszedł niestety obtłuczony"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nawilżacz przyszedł niestety obtłuczony"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
4 sty 2018
"Po zakupie i zapłacie okazało się że towar jest niedostępny"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po zakupie i zapłacie okazało się że towar jest niedostępny"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1