98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

55609

968

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:04

Lista ocen

22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Uchwyt badziewie A rękawica nie do końca zdaje swoje zadanie. "
22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Waga przyjechała pęknieta. Nie mialam czasu już na wymianę bo potrzebowałam na już. "
22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Odstąpiłam od umowy, towar został zwrócony ponad dwa tygodnie temu, a zwrotu pieniędzy nie otrzymałam."
22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar niezgody z opisem. Zakupiona folia miała mieć 3 kg lecz po sprawdzeniu okazało się iż każda rolka foli waży 2.4 kg. Próbowałem kontaktu z działem reklamacji lecz po pół godzinie wysłuchiwania " czasouprzykrzacza" z bardzo zniechęcającymi dziękami, wątpliwej jakości, musiałem zrezygnować z dalszej próby kontaktu z ów działem reklamacji i wyrazić swoją dezaprobatę w komentarzu. Ponieważ nastąpiła taka sytuacja nie polecam tego handlarza. "
22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedano mi używaną grę w uszkodzonym opakowaniu, Sprzedawca - pomimo zgłoszenia mu tego faktu zawiesił kontakt. Zero odpowiedzi na reklamację produktu. "
22 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Przede wszystkim, fatalny towar. Masazer brudny, zagrzybiony, a lampka rowerowa nie dziala od samego poczatku."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"towar tragicznej jakości. zamek w pokrowcu zepsuł się przy pierwszym otwarciu. nadaje się do wyrzucenia."
Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, podczas rozmowy telefonicznej został ustalony sposób rozwiązania problemu."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam "
Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, towar został wysłany listem ekonomicznym nierejestrowanym. Niestety nie mamy wpływu na termin doręczenia listu ekonomicznego. Zgodnie z rozmową telefoniczną prosimy oczekiwać na doręczenie listu."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety nie polecam wg mojego zamówienia kupiłam 2xpiasek kinetyczny po 2 kg czyli razem 4 kg ku mojemu ogromnemu zdumieniu otrzymałam 4 paczki po 0.5 kg więc 2 kg o połowę mniej A wybrałam specjalnie tego sprzedawcę że względu na ilość piasku. Mega rozczarowanie. NIE POLECAM"
Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, brakujące produkty zostaną dosłane. Przepraszamy za pomyłkę podczas kompletacji zamówienia."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"lampe dostałem do tytoniu A wysyłka była że 48h trochę chyba nie bardzo "
Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienia w wysyłce towaru. Dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja w przyszłości się nie powtórzyła. Prosimy o odpowiedź na wysłanego do Państwa maila i sprawę szybko załatwimy."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedający sprzedaje produkty niezgodne z opisem. Otrzymałam zupełnie inny towar, który nie miał nic wspólnego z tym na zdjęciach na aukcji. W dodatku to Klient potem musi się martwić i odsyłać towar. Żenująca obsługa na najniższym poziomie. Nawet nie padło słowo przepraszam, bo Sprzedający uważał, że wszystko jest okej. Zdecydowanie nie polecam. Allegro schodzi na psy."
Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, produkt został odesłany i zostały zwrócone środki. Została Pani poinformowana jak wygląda procedura reklamacyjna zaraz po otrzymaniu zgłoszenia od Pani."
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"nie polecam tej chińszczyzny... rozpadła się przy pierwszym użyciu... "
21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"po 2 śrubach śrubokręt się złamał nie polecam fatalny produkt"
20 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

20 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"sprzedający nie do końca ma wiedzę co sprzedaje albo nie chce wiedzieć; brak elementów przedłużających wałek znacznie zmniejsza jego przydatność; prośba/żądanie zdjęć wysłanego produktu nie wpływa pozytywnie na wizerunek sprzedawcy; no i na koniec żadnego sorry. że dostawa była w zasadzie niekompletna "
20 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Paczka była nie uszkodzona a po zdjęciu folii okazało się że opakowanie jest rozdarte.Czyli że nie w czasie transportu.Pilot do lampy całkiem inny jak na zdjęciach w ofercie.Po 8 godz ładowaniu w pełnym słońcu lampa nie włączyła się."
20 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 22 paź 2019:
"Dzień dobry, zgodnie z ustaleniami podczas rozmowy telefonicznej produkt zostanie raz jeszcze wysłany listem poleconym."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro