88,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

31

4

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,6/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,6/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,6/5
NA ALLEGRO OD
od 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:51

Lista ocen

10 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam!!!! Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Wysłałam już dwa maila w tej sprawie i nie ma odzewu. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ale ja tego tak nie zostawię "
13 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 11 cze 2019:
"Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że towar doszedł do Państwa z opóźnieniem. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby zminimalizować wystąpienie takiego problemy w przyszłości. Mamy nadzieję, że buty będą służyły długo, oraz pomagały w strzelaniu wielu goli :) Pozdrawiamy"
5 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"plus że zwrócili pieniądze minus cała reszta. zamówiłem oszczep po tygodniu sam zadzwoniłem co słychać z wysyłką okazało się że za kilka dni ktoś oddzwonił z informacją że niestety nie uda się jej wysłać mimo wcześniejszych zapewnień że nie będzie z tym problemu początkowo powodem opóźnienia były święta później okazało się że przesyłka wcale do mnie nie dojdzie na propozycje odbioru osobistego usłyszałem że my w weekendy nie pracujemy trochę to niepoważne jak na dzisiejsze czasy. Nie polecam"
Odpowiedź z 11 cze 2019:
"Panie Adrianie dziękujemy za opinię. My również jesteśmy fanami aktywnego wypoczynku i jedyny moment kiedy możemy to robić jest to właśnie weekend. W dni powszednie zawsze jesteśmy dostępni pod telefonem, bądź mailem i chętnie służymy pomocą. Pozdrawiamy."
5 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"PO KUPNIE PARU PRODUKTÓW WYSKOCZYŁY KOSZTY WYSYŁKI BARDZO DUŻE PO KONTAKCIE TELEFONICZNYM I UZGODNIENIU CENY JAKĄ MAM PRZELAĆ (PIENIĄDZE PRZELAŁAM ) DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE MAM TOWARU"
Odpowiedź z 11 cze 2019:
"Pani Sylwio, założyła nam Pani dyskusję na Allegro, że nie otrzymała Pani produktu. My poprosiliśmy Panią o przesłanie potwierdzenia zapłaty, gdyż nie odnotowaliśmy wpłaty za Pani zamówienie. Następnie zamknęła Pani dyskusję. W dalszym ciągu oczekujemy na przesłanie potwierdzenia zapłaty i oczywiście bez problemy wyślemy Pani produkty.Ostatecznie Allegro na naszym koncie ma taką opcję: Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Pozdrawiamy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro