Użytkownik stanczyk_mir

99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

4716

 

18

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (4734)
Polecam (4716)
Nie polecam (18)

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
5 mar 2018
"Wysyłka dotarła po ponad miesiącu oczekiwania!!!!!!!!! Jest już rzeczą nieaktualną!!!!!!. Brak kontaktu ze sprzedającym!!!!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka dotarła po ponad miesiącu oczekiwania!!!!!!!!! Jest już rzeczą nieaktualną!!!!!!. Brak kontaktu ze sprzedającym!!!!!!!!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
18 lut 2018
"Negatyw...nie otrzymalam książki mimo upomnienia! "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Negatyw...nie otrzymalam książki mimo upomnienia! "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 gru 2017
"Towar nie dotarł. Wcale. Tysiąc tłumaczeń i zrzucania winy na Ruch..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie dotarł. Wcale. Tysiąc tłumaczeń i zrzucania winy na Ruch..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
"Po tygodniu oczekiwania na przesyłkę nie dostaliśmy wiadomości o wysłaniu paczki. Dopiero po przypomnieniu się przesyłka została wysłana, ale niestety bez ani słowa wyjaśnień. A przesyłka była za darmo tylko dlatego, że InPost i Allegro przygotowali darmowe przesyłki przez tydzień."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po tygodniu oczekiwania na przesyłkę nie dostaliśmy wiadomości o wysłaniu paczki. Dopiero po przypomnieniu się przesyłka została wysłana, ale niestety bez ani słowa wyjaśnień. A przesyłka była za darmo tylko dlatego, że InPost i Allegro przygotowali darmowe przesyłki przez tydzień."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 gru 2017
"brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. "

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
27 lis 2017
"InPost zawalił sprawę ale sprzedający nie zrobił nic aby zgłosić reklamację i wyjaśnić przyczynę niedostarczenia zamówienia, natomiast dodatkowo żądał ponownej opłaty za przesyłkę. Nie polecam z uwagi na obsługę i podejście do problemu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"InPost zawalił sprawę ale sprzedający nie zrobił nic aby zgłosić reklamację i wyjaśnić przyczynę niedostarczenia zamówienia, natomiast dodatkowo żądał ponownej opłaty za przesyłkę. Nie polecam z uwagi na obsługę i podejście do problemu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
21 lis 2017
"Jestem zadowolona z produktu jak najbardziej zgodny tylko ten koszt wysyłki za granicę bardzo wysoki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jestem zadowolona z produktu jak najbardziej zgodny tylko ten koszt wysyłki za granicę bardzo wysoki"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
7 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 lis 2017
"Zdjęcie książki i tytuł wskazywał , że jest to książka, której poszukuję. W przesyłce przyszła jednak książka bez charakterystycznego znaczka, co skutkowało - barakiem płyty, innym układem ćwiczeń, brakiem niektórych zadań. Kontakt telefoniczny i @ niemożliwy! Wprawdzie Sprzedawca sam póżniej zadzwonił i zaproponował zwrot, to jednak nie można było sobie na to pozwolić. Nauczyciel polecił córce zatrzymać książkę, ale do tej pory jest z nią sporo zamieszania w czasie pracy na lekcji. Trudno!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdjęcie książki i tytuł wskazywał , że jest to książka, której poszukuję. W przesyłce przyszła jednak książka bez charakterystycznego znaczka, co skutkowało - barakiem płyty, innym układem ćwiczeń, brakiem niektórych zadań. Kontakt telefoniczny i @ niemożliwy! Wprawdzie Sprzedawca sam póżniej zadzwonił i zaproponował zwrot, to jednak nie można było sobie na to pozwolić. Nauczyciel polecił córce zatrzymać książkę, ale do tej pory jest z nią sporo zamieszania w czasie pracy na lekcji. Trudno!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
19 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 paź 2017
"Jedna książka z piosenkami zawierła tylko teksty i obrazki... Warto to ująć w opisie aukcji, bo jak ktoś szuka książek z piosenkami - szuka nut, a nie tekstów piosenek. Problemy ze zwrotem - formularz zwrotu wypełniony przez Allegro nie wystarcza, sama musiałam się upominać o zwrot długo po odesłaniu książki. Kontakt telefoniczny niemożliwy - ciągle albo zajęty albo wyłączony telefon."
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Szanowna Pani. Jeśli składana jest reklamacja do Firmy INPOST a nie do nas proszę nam wybaczyć ale nie jesteśmy o tym powiadamiani. Odesłany towar nie zawierał informacji które pozwalały by na zwrot środków, nie był podany numer konta do zwrotu środków niestety podanie przez telefon nie wystarcza by dokonać zwrotu. Gdy Pani przesłała nam numer konta na mail w ciągu godziny środki zostały zwrócone na Pani konto."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jedna książka z piosenkami zawierła tylko teksty i obrazki... Warto to ująć w opisie aukcji, bo jak ktoś szuka książek z piosenkami - szuka nut, a nie tekstów piosenek. Problemy ze zwrotem - formularz zwrotu wypełniony przez Allegro nie wystarcza, sama musiałam się upominać o zwrot długo po odesłaniu książki. Kontakt telefoniczny niemożliwy - ciągle albo zajęty albo wyłączony telefon."
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Szanowna Pani. Jeśli składana jest reklamacja do Firmy INPOST a nie do nas proszę nam wybaczyć ale nie jesteśmy o tym powiadamiani. Odesłany towar nie zawierał informacji które pozwalały by na zwrot środków, nie był podany numer konta do zwrotu środków niestety podanie przez telefon nie wystarcza by dokonać zwrotu. Gdy Pani przesłała nam numer konta na mail w ciągu godziny środki zostały zwrócone na Pani konto."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
21 wrz 2017
"Przedmiot dotarł po półtora tygodnia. Mimo zapytań brak informacji o tym czy transakcja w ogóle dojdzie do skutku. Aukcja została zakończona po moim zakupie, najwyraźniej dopiero wtedy zorientowano się, że książka jest trudno dostępna."
Odpowiedź z 23 wrz 2017:
"Zakup został dokonany w 07-09 po godz.15 zlecenie zostało przyjęte do realizacji 8-09 piątek - sobota /niedziela - nie pracujemy - termin realizacji 3 dni robocze - zamówienie zostało wysłane 13-09 w 4 dniu roboczym za co przepraszamy - klient wybrał dostawę Paczką w Ruch termin doręczenia wg spedytora do 5 dni roboczych i w tym terminie paczka została doręczona."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot dotarł po półtora tygodnia. Mimo zapytań brak informacji o tym czy transakcja w ogóle dojdzie do skutku. Aukcja została zakończona po moim zakupie, najwyraźniej dopiero wtedy zorientowano się, że książka jest trudno dostępna."
Odpowiedź z 23 wrz 2017:
"Zakup został dokonany w 07-09 po godz.15 zlecenie zostało przyjęte do realizacji 8-09 piątek - sobota /niedziela - nie pracujemy - termin realizacji 3 dni robocze - zamówienie zostało wysłane 13-09 w 4 dniu roboczym za co przepraszamy - klient wybrał dostawę Paczką w Ruch termin doręczenia wg spedytora do 5 dni roboczych i w tym terminie paczka została doręczona."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
6 wrz 2017
"brak jakiegokolwiek kontaktu. zakup i zaplata 4 wrz po 7mej. 5go wygenerowal nr nadawczy i mysli ze klient glupi i nie rozumie ze to nie wysylka. nie polecam. odradzam. brak mi slow bo tylko wulgaryzmy cisna mi sie do ust na temat sprzedawcy wiec sobie daruje. jesli nie mial czlowiek towaru na stanie to sie to pisze. to podrecznik dla dzieciaka a nie harlekin. kupilbym gdzie indziej. zwykle zlodziekstwo i naciaganie"
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Witam. Czas na wysyłkę pod przedmiotem zamówienia widnieje do 3 dni. I pozycja została wysłana w tym czasie do klienta."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"brak jakiegokolwiek kontaktu. zakup i zaplata 4 wrz po 7mej. 5go wygenerowal nr nadawczy i mysli ze klient glupi i nie rozumie ze to nie wysylka. nie polecam. odradzam. brak mi slow bo tylko wulgaryzmy cisna mi sie do ust na temat sprzedawcy wiec sobie daruje. jesli nie mial czlowiek towaru na stanie to sie to pisze. to podrecznik dla dzieciaka a nie harlekin. kupilbym gdzie indziej. zwykle zlodziekstwo i naciaganie"
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Witam. Czas na wysyłkę pod przedmiotem zamówienia widnieje do 3 dni. I pozycja została wysłana w tym czasie do klienta."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 wrz 2017
"Zamówiłam przewoźnika (w poniedziałek), ktory dowiózł by paczke do piątku. Jednak ta firma wie lepiej co woli kupujący dlatego mimo opłaconego inpostu wysłali mi paczke poczta Polska dzieki czemu na wakacje pojechałam bez książki. mimo dobrego produktu wystawiam negatyw za podejście."
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Zakup towaru 20-08-2017 wysyłka 21-08-2017 przesyłka awizowana 25-08-2017 odebrana z urzędu 1-09-2017"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłam przewoźnika (w poniedziałek), ktory dowiózł by paczke do piątku. Jednak ta firma wie lepiej co woli kupujący dlatego mimo opłaconego inpostu wysłali mi paczke poczta Polska dzieki czemu na wakacje pojechałam bez książki. mimo dobrego produktu wystawiam negatyw za podejście."
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Zakup towaru 20-08-2017 wysyłka 21-08-2017 przesyłka awizowana 25-08-2017 odebrana z urzędu 1-09-2017"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
2 wrz 2017
"Sprzedawca oferuje towar którego nie posiada. Skończyło się straconym czasem i zwrotem pieniędzy."
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Przepraszam za zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca oferuje towar którego nie posiada. Skończyło się straconym czasem i zwrotem pieniędzy."
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Przepraszam za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 maj 2017
"Jeśli zamówiłem dwie książki Diany Gabaldon dostaję inną o tym samym tytule, to wypadałoby się spytać? Czy chcę inną"
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Witam. Transakcja dokonana przez klienta i opłacona w naszym sklepie była na pozycję Niebezpieczne kobiety autor GEORGE R.R MARTIN. zakup 24-04-2017 wysyłka 25-04-2017 Żadnej innej pozycji klient u nas nie zakupił i nie opłacił."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeśli zamówiłem dwie książki Diany Gabaldon dostaję inną o tym samym tytule, to wypadałoby się spytać? Czy chcę inną"
Odpowiedź z 6 wrz 2017:
"Witam. Transakcja dokonana przez klienta i opłacona w naszym sklepie była na pozycję Niebezpieczne kobiety autor GEORGE R.R MARTIN. zakup 24-04-2017 wysyłka 25-04-2017 Żadnej innej pozycji klient u nas nie zakupił i nie opłacił."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Na czasie