99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1957

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:30

Lista ocen

23 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka doszła po ponad 10 dniach!!! Sprzedawca tłumaczył się, że zaginęła u przewoźnika, ale wg śledzenia przesyłki przewoźnik jej nie dostał. W rezultacie spakowano mi nową przesyłkę, ale wysłano dopiero następnego dnia po mojej interwencji (dzwoniłam rano!!!). Opakowania produktów lekko pogniecione"
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo długi czas wysyłki... sprzedający pisze że wysyłka natychmiast ,a zamówienie dostało wysłane po 8 dniach..... dodatkowo jeden z odświeżaczy przyszedł bez opakowania co jest nie do pomyślenia....niewiadomo czy to produkt który zamówiłam!!!Nie polecam..."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia towar w ilości ok. 200 szt. a nie posiada ani jednej, gdzie czas wysyłki określa jako natychmiastowy! Trzeba prosić się o zwrot pieniędzy kilka razy. Dopiero po zgłoszeniu sprawy do allegro zwrócił pieniądze. Takich sprzedawców nie powinno tu w ogóle być! Jeśli zależy Wam na rzetelnym i profesjonalnym podejściu do klienta to wybierzcie innego sprzedawce. Zgodność z opisem również oceniam najniżej bo jaka ma być skoro tego towaru w ogóle nie ma! "
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przykro mi ale ten zapach który sprzedajacy wystawił, a który wysłał, nie jest zgodny, sprzedajcy wysłał zapach, ocean mist których jest na pęczki i mi się nie podoba, na dodatek zamówiłem 4 sztuki!!! "
26 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Próba wciśnięcia zdekompletowanego kosza (bez wewn. wiaderka). *** KŁAMIE, że producent już nie dostarcza wiaderek - u innych sprzedawców wiaderka do tego modelu są, w opisieaukcji do tej pory również są. *** Po zwrocie towaru trzeba DOPOMINAĆ SIĘ O ZWROT PIENIĘDZY - dwa razy wysłany nr konta to za mało, żeby obsługa raczyła oddać pieniądze: "ponawiamy prośbę o podanie numeru konta" - odesłali po ponad 3 tygodniach. *** NIE POLECAM imm24, krainakoszy, krainablasku i innych mutacji pana Igora."
24 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Drugi raz brak paragonu, a przesyłka przyszła w jednej paczce, a miała przyjść w dwóch, przez to ja musiałem się fatygować , bo dla kogoś kto miał odebrać było za ciężkie. Pozdrawiam "
17 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakup 30,03 zwrot pieniędzy za nieodebrany towar 17.06. Samego towaru nie dałem rady odebrać nie do końca z winy sprzedawcy, ale do zwrotu pieniędzy musiałem go ponagać wieloma mailami i trwało to stanowczo za długo. NIE POLECAM"
13 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie poinformował o wysłaniu towaru innego koloru. Nie odpowiedział na maila, który wysłałem z załączonymi fotografiami przedmiotu. Za to, szybko zmienił treść, oferty usuwając słowo beżowy. Nie znoszę zamierzonego wprowadzania w błąd. Allegro musi oczyścić się z nieuczciwych sprzedawców. Inaczej portal czeka klęska. "
6 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis towaru wprowadza w błąd- kosz sprzedawany bez pojemnika wewnętrznego.Po wyjaśnieniu okazało, że tylko niektóre modele go posiadają, a opis aukcji jest niekompletny(o czym wiedzieli).Poprosiłam o wymianę kosza na inny model.Sprzedawca zamówił kuriera na odbiór niezgodnego z opisem kosza.Minęło już 4 dni,sprzedający nowego kosza dalej nie wysłał, nie odpisuje też na maile.Nie mam ani towaru ani pieniędzy.Oceniam transakcję bardzo negatywnie zbyt dużo zachodu i bardzo długi czas oczekiwania."
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem dozownik którego wymiary nie były zgodne z opisem w aukcji i ręczniki nie pasowały do niego. Postanowiłem go więc odesłać. Po zwrocie cisza. Na maile brak odpowiedzi. Po miesiącu otworzyłem dyskusję na allegro i udało mi się odzyskać pieniądze. Kwota niewielka ale jak trzeba się dopominać o zwrot to komentarz nie może być inny."
21 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sklep farsa, zakupiłem skrzynkę wysłali nie tą co trzeba następnie msc czasu wyjaśnień. Za odesłanie im przedmiotu z powodu ich pomyłki zwrotu przesyłki nie otrzymałem. Nie polecam szkoda nerwów."
Odpowiedź z 22 maj 2019:
"Panie Przemysławie dziękujemy za opinie. Szkoda, że ocenia Pan jedynie sposób w jaki została rozpatrzona Pana reklamacja, a nie pierwsza wysyłka. Pierwsze zamówienie zostało wysłane w czasie 16 godz. od otrzymania Pana zamówienia, koszt wysyłki 9,90 PLN. Mimo to ocenia nas Pan tak nisko. Proszę pamiętać, że ten kto nic nie robi ten nie popełnia błędów. Mimo wszystko życzymy Panu dużo radości i pozdrawiamy !"
17 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szafki totalny badziew. Obie połamane do niczego się nie nadają. Kartony niezabezpieczone, sklejone tandetną taśmą klejącą przezroczystą. W niektórych miejscach doklejona brązowa taśma. Cztery stówy wyrzucone w plecy! Niby jak mam reklamować skoro w Żabce nie można sprawdzić towaru. Keter a bubel. Żałuję zakupu u tego sprzedawcy. Nie polecam. "
Odpowiedź z 21 maj 2019:
"Pani Katarzyno każdy produkt który zostanie uszkodzony w transporcie wymieniamy naszym klientom na nowy. Wystarczy tylko do nas napisać wiadomość oraz załączyć zdjęcia, ale tego Pani nie zrobiła. Oczywiście najszybciej oraz najłatwiej jest napisać opinię negatywną i odrzucać od nas połączenia. Dodamy, że Pani zamówienie zostało zrealizowane w czasie 24h, a Pani czas wysyłki oceniła na 1. Mimo wszystko pozdrawiamy i życzymy więcej radości w życiu ! :)"
17 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem nowe krzesełko, dostałem używane, uszkodzone, nieudolnie poskręcane i pozawijane jakimiś strzępami folii zastępczej. To jest po prostu naganne, miałem tego niby nie zauważyć? Nie polecam nikomu tego sprzedawcy."
16 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie nie polecam. Mój pierwszy negatywny komentarz. W ofercie natychmiastowa wysyłka, w rzeczywistości wysłano po 7 dniach roboczych. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na zadane kilkukrotnie pytania. Dopiero po otworzeniu sprawy na allegro uzyskałem odpowiedź."
15 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 maj 2019:
"Chętnie odnieślibyśmy się do wystawionej opinii, ale za bardzo nie mamy co skomentować. Pozdrawiamy !"
15 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pojemniki przeciekaja płyn wylatuje dołem "
Odpowiedź z 22 maj 2019:
"Pani Adrianno dziękujemy za opinię. Może powodem przeciekania dozowników jest fakt, że używa Pani do nich płynu, jak sama Pani napisała , a nie mydła. Oferujemy dozowniki do mydeł, a nie do płynów. Pani zamówienie zostało zrealizowane w czasie 22h, zapłaciła Pani za przesyłkę 8,99 PLN, mimo tego ocena 4. Proszę mi uwierzyć ale taniej oraz szybciej na chwilę obecną nie potrafimy działać. Pozdrawiamy !"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro