98,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6279

127

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:10

Lista ocen

17 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam kupiłem stół kateringowy na urodzinowe przyjęcie ale przyjechał do mnie dziurawy ! Dostawa masakra dzwoniłem do firmy kilka dni wcześniej żeby ustalić dokładny dzień wysyłki zapewniano mnie telefonicznie że sprawa dogadana ale całkowicie olano temat gdyby nie firma kurierska mój synek miał by urodziny na trawie !!! Nie Polecam !"
8 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Próbuje się z państwem skontaktować telefonicznie i e-mail....nie ma takiej możliwości przy zakupie łóżka metalowego brak 3 szt środkowych podpórek ,nóżek mam teraz czekać i spać na podłodze pozdrawiam. "
Odpowiedź z 12 sie 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
5 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Krzesło sie zapada, nie dało sie wkręcić wszystkich śrub, nogi sie wyginają, nie da sie na tym siedzieć"
Odpowiedź z 12 sie 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
2 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szafa po długim oczekiwaniu wreszcie dotarła. Po złożeniu wytrzymała po około tygodniu rurki się zgięły plastikowe łączniki pękły i cała szafa z jej zawartością się złożyła. "
Odpowiedź z 5 sie 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
1 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia rzeczy których nie ma "
Odpowiedź z 5 sie 2019:
"Szanowni Panstwo dziennie sprzedajemy bardzo duże ilości paczek, istnieje możliwośc zamówienia produktu który przez kogoś w tym samym momencie został zakupiony. Przepraszamy za problem."
29 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 31 lip 2019:
"Witamy serdecznie, jaka była przyczyna wystawienia negatywnej opinii z Państwa strony? Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
24 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"stół bardzo słabo zabezpieczony przyszedł uszkodzony na 2 rogach i uderzony na środku z pęknięciem "
Odpowiedź z 29 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
23 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłam 4 krzesła z czego jedno ma za krótka nogę, chybie się na boki, brakuje ok 1 cm żeby stało stabilnie. "
Odpowiedź z 29 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Witamy serdecznie, jaka była przyczyna wystawienia negatywnej opinii z Państwa strony? Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Krzesło posiada wadę fabryczną w postaci dosyć widocznej rysy na siedzisku. Nie rozumiem jak można wysłać towar z widoczną wadą.. Nie chciałam się już bawić w odstąpienia od umowy i odsyłania towaru, bo nie mam na to czasu."
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
7 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pufa się złamała pod obciążeniem 60 kg "
Odpowiedź z 8 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar dotarł po 16 dniach.Brak kontaktu."
Odpowiedź z 8 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"slaby kontakt"
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"Szanowni Państwo, jeżeli pojawiły się jakieś nieprawidłowości zachęcamy do kontaktu z działem reklamacji. Bez tego niestety nie jestesmy w stanie odpowiednio zareagować Pozdrawiamy"
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar przyszedł niekompletny z brakującymi częsciami do montazu kól i daszku"
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 cze 2019:
"Witamy serdecznie, jaka była przyczyna wystawienia negatywnej opinii z Państwa strony? Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile. Nie polecam, pobrał kasę i się nie odzywa."
Odpowiedź z 28 cze 2019:
"Szanowni Państwo niestety ale w skrzynce mailowej nie mamy wiadomości od Pani. Jeżeli powstał jakiś problem z zamówionym produktem lub zauważyli Państwo jakąś nieprawidłowość z naszej strony prosimy o kontakt. Bez odzewu z Państwa strony nie jesteśmy w stanie zareagować i pomóc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiamy"
24 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysyłka strasznie droga ! Towar miał być wysłany w ciagu 24 h .....sprzedajacy nie odbiera tel i nie odpowiada na maile ....doszedł po tygodniu , .....i co najgorsze ! szafki do samodzielnego montażu !! nie było zadnej wzmianki o tym że trzeba samemu poskręcać ! .....szukałem cały dzień szafek zmontowanych......czyste naciąganie klienta .....takich sprzedajacych powinno sie usuwać z allegro !!! NIE POLECAM !!!!"
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"Szanowni Państwo bardzo przepraszamy za powstałą zwłokę, jednak nie jesteśmy w stanie wpłynąc na pracę ffirm kurierskich. są to zewnętrzne firmy które pomimo upomnień nie zawsze zabierają cały towar z magazynu. Za poświęcony czas przepraszamy."
22 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nie otrzymany w komplecie, po wyklocaniu sie i interwencji allegro zwrocono naleznosc z wielka laska...nie polecam przy zakupie wiekszej ilosci bo duzzzyyy problem by wyegzekwowac swoj zakypiony towar...."
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"Szanowni Panstwo reklamacja została uznana, a zwrot należności nie nastapił z powodu interwencji "gdzieś" na allegro, a jedynie z przyjętych norm i regulaminu Naszej firmy. Pozdrawiamy"
19 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca sprzedaje agrowłókninę, która po kilku dniach na słońcu rozpada się. Jej trwałość jest porównywalna do namoczonego papieru. Proszę sobie teraz wyobrazić zbieranie śmieci po polu i zakładanie nowej agrowłokniny na już rozrosłe rośliny. Rozumiem wpadki, najlepszym może się zdarzyć ale w takiej sytuacji trzeba szybko reagować i szybciutko z klientem rozmawiać. Tymczasem mijają 3 tygodnie od zgłoszenia i zero reakcji. Nie dosyć że NEGATYW to reklamacji nie odpuszczę. "
Odpowiedź z 28 cze 2019:
"Szanowni Państwo reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, o czym informowaliśmy. Przelew bankowy został zrealizowany, cieszymy sie, że sprawa zakonczyła sie pozytywnie. Pozdrawiamy"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro