98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

500

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:50

Lista ocen

8 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kolejna wygrana aukcja i kolejna wiadomość "brak towaru na magazynie". Śmieszna sytuacja, która powtarza się ponownie w ciągu 3 tygodni. Jaki jest sens wystawiania na aukcję czegoś czego nie ma się w magazynie? A może to kwestia tego, że sukienki są wylicytowane za nieduże pieniądze? "
Odpowiedź z 10 paź 2019:
"Najmocniej przepraszamy za utrudnienia, niestety sytuacja jest spowodowana kłopotami technicznymi serwisu allegro, na które nie mamy wpływu. Robimy co w naszej mocy by wyjaśnić tą sytuację. Oczywiście zwrócimy całość uiszczonej wpłaty na wskazane przez Panią konto. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, chętnie udzielamy odpowiedzi na każde pytanie. "
24 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamówione spodnie musiałam odesłać, zwrotu pieniędzy nie otrzymałam w ciągu 14 dni (sprzedawca zapewnia ze tyle on wynosi). Po kilku mailach z mojej strony zostałam poinformowana, że przelew został właśnie zrealizowany, dopiero po kolejnej mojej wiadomości że pieniądze nie dotarły i wciąż czekam na zwrot, (czyli po kilku dniach) otrzymałam potwierdzenie przelewu. Nie polecam "
Odpowiedź z 25 wrz 2019:
"Bardzo Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni z przebiegu transakcji oraz jakości produktów, jesteśmy młodym, rozwijającym się zespołem i staramy się ciągle doskonalić. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, chętnie udzielamy odpowiedzi na każde pytanie"
18 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"towar OK, sprzedawca kłamie , 17.września zapytałam kiedy otrzymam zwrot moich pieniędzy za odesłany towar, otrzymałam info, że jeszcze nie dostali chociaż inpost pokazał że dostarczył 13 września, po mojej odpowiedzi, jak jest rzeczywiście ZA KARĘ :) mam otrzymać pieniądze w ostatecznym dopuszczalnym dla sprzedawcy terminie 14 dni od zwrotu......... ZOBACZYMY :).... "
Odpowiedź z 2 paź 2019:
"Bardzo przepraszamy iż odczuła Pani nieszczerość z naszej strony. W dniu w którym Pani pisała do nas, przesyłka z Pani zwrotem nie była jeszcze wprowadzona do systemu, tak więc aby poznać położenie przesyłki zapytaliśmy o jej numer przewozowy. Przepraszamy również za opóźnienie w realizacji Pani zwrotu. Przelew ze środkami dla Pani został zrealizowany 30.09.2019 roku."
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"NIE POLECAM . Towar kiepskiej jakości , rozmiar zaniżony , towar odeslany . Teraz problem ze zwrotem gotowki . Zarządzają twoją gotówką nawet po terminie 14 dni ( kasy jeszcze nie otrzymałam ) .Zero kontaktu ze sprzedawcą. Zwrot na koszt klienta(czyli dodatkowy koszt) Nie Polecam!!""
Odpowiedź z 18 wrz 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety z powodu błędu systemowego paczka z przelewami nie została zaczytana przez system co niestety skutkowało opóźnieniem. Jesteśmy młodym, ciągle rozwijającym się zespołem i staramy się ciągle doskonalić."
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"NIE POLECAM - CIĘŻKO ODZYSKAĆ PIENIĄDZE PO ODSTAPIENIU OD UMOWY . PO BURZLIWYCH ROZMOWACH PODALI TERMIN ZWROTU GOTOWKI - 14 DNI OD DNIA OTRZYMANIA TOWARU A NIE ZGLOSZENIA ODSTAPIENIA . DZISIAJ MIJA TEN TERMIN ANI GOTOWKI ANI KONTAKTU Z FIRMA , BRAK TELEFONU . ŻENADA ŻE TRZEBA SIĘ PROSIĆ O WŁASNĄ KASĘ . SPRAWA ZOSTAŁA ZGŁOSZONA DALEJ. TOWAR KIEPSKIEJ JAKOSCI . NIE POLECAM , NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
Odpowiedź z 18 wrz 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety z powodu błędu systemowego paczka z przelewami nie została zaczytana przez system co niestety skutkowało opóźnieniem. Jesteśmy młodym, ciągle rozwijającym się zespołem i staramy się ciągle doskonalić."
25 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Materiał nie rozciąga się,jest sztywny,rozmiar bardzo zaniżony, Zero kontaktu ze sprzedawcą.Zwrot na koszt klienta(czyli dodatkowy koszt) Nie Polecam!!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro