zapalamichal11 firma

96,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3156

106

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:14

Lista ocen


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam sprzedawcy, do tej pory nie zwrócił mi pieniędzy za towar z którego zrezygnowałam jeszcze przed wysyłką. Pan jest bardzo nie uprzejmy i do tego obarcza innych tym, ze nie czyta email. Pomimo rezygnacji z towaru Pan wysyła towar po to by obciążyć kosztami. Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. "

Odpowiedź z dnia

"Pani jest nie poważna...chce Pani zwrotu pełnych środków jak ja już paczkę nadałem... ja mam tracic 60zł za wysyłkę nad tym iż się Pani rozmyśliła ? prosze się nie ośmieszać"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"sprzedawca wysłał lampy niezgodnie z opisem( 2 razy większe, w innym kolorze). Po mojej rezygnacji tłumaczył że są lepsze. Po mojej szybkiej wysyłce pocztą, kwotę za lampy wysłał po kilku tygodniach, i nie chciał zwrócił pieniędzy za koszty wysyłki. Potem tłumaczył się, że jeżeli już to może wrócić mi koszty wysyłki zwróconego towaru po najniższej cenie i wysyła mnie do jakiegoś kiosku ruchu, bym w warunkach zimy z paczką wystawał na deszczu. Pomimo wszystko pozdrawiam sprzedawcę.DosiegoRoku!"

Odpowiedź z dnia

"hehehe dobre .... na aukcji nie ma podanej wielkości lampy więc skąd Pan wie że są 2 razy większe ??? dodatkowo pisze Pan " i wysyła mnie do jakiegoś kiosku ruchu, bym w warunkach zimy z paczką wystawał " - Panie od 12 lat w Polsce w grudniu zimy nie było .... "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Witam chcę rozwiązać problem ale nie mam żadnego emaila ... czyżby wystawiony komentarz był omyłkowy ?"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zakupy z dnia 16 listopada były problemowe"

Odpowiedź z dnia

"Witam pomijając brak jakiego kolwiek kontaktu to po sprawdzeniu paczka nie została odebrana z paczkomatu i wróciła..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam!!!!!!! Zamówiłem 3 zabawki i prosiłem, żeby jedna z nich to była straż pożarna. Nie dość, że nie spełniono mojej prośby to dostałem trzy takie same. Żadnej wiadomości od sprzedającego. Proponuję zamawiać u kogoś innego. "

Odpowiedź z dnia

"Przykro mi że niektóre osoby mają problemy z czytaniem z zrozumieniem i wystawiają bezpodstawne komentarze ponieważ na aukcji napisałem wyraźnie "Uwaga samochodziki są wysyłane losowo !" , kupując na mojej aukcji akceptował Pan mój opis aukcji więc komentarz uznaje za bezpodstawny..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Pracowała godzinę właśnie będę składał reklamację "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedaję zepsute rowery, nie zgadza się na odbiór osobisty bo nikt by tego złomu nie kupił."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Wielki negatyw. Towar popsuty, a Pan odpisał, że w opisie jest napisane - towar po zwrocie czyli może być popsuty. Bzdura kompletna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Odpowiedź z dnia

"Pomijam fakt iż nawet w tytule jak widać pisze ZWROT to w parametrach towaru też zaznaczyłem : Stan: Po zwrocie NIe jest moją winą iż nie czyta Pani nawet treści opisu aukcji przed dokonaniem zakupu..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Chciałem zwrócić zakupiony towar. Kurier jezdził 3 dniw okolicach Krakowa, poszukując siedzibę firmy (było kilka adresów). Właściciel nie odbiera telefonów, ukrywa się, napisałem mailowo że zwracam towar i proszę o zwrot pieniędzy. W końcu musiałem trzeci raz zapłacić kurierowi (3 X 25 ZŁ) żeby przywiózł towar z powrotem. ŻENADA"

Odpowiedź z dnia

"Jak Państwo wysłaliście na kraków to nie dziwie się iż nie doszła... na każdej aukcji adres wysyłki jest wyraźnie podany i zapewne nie jest to Kraków... jak to się mówi za głupotę się płaci..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamówiłem 2 różowe lampy, sprzedawca przysłał mi jedną czarną i jedną czerwoną !!"

Odpowiedź z dnia

"Zgodnie z wyraźną informacją na aukcji "UWAGA!!! MOŻNA ZASUGEROWAĆ WYBRANY KOLOR, JEŚLI JEDNAK NIE BĘDZIE ON U NAS DOSTĘPNY NA STANIE TO ZOSTANIE WYSŁANY KOLOR LOSOWY." Komentarz jest bezpodstawny"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Jakoś wykonania nie warta wydaje złotówki."

Odpowiedź z dnia

"Zgodnie z opisem aukcji kupił Pan rower świadomie jako uszkodzony i z zwrotu co było dokładnie opisane na aukcji dlatego też kosztował on 170zł a nie 219zł .... więc nie bardzo rozumiem Pana komentarz jeśli nie zostanie usunięty zmuszony będe do zgłoszenia tego do allegro ponieważ Pana opinia jest bezpodstawna i ewidentnie wskazuje na to że nawet nie czytał Pan opisu aukcji..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie oczekujcie dobrego produktu, poniewaz jest slabej jakosci. W moim przypadku przerzutki byly firmy Shiming, nie Shimano."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedający czeka z oddaniem pieniędzy do ostatniej chwili !Szkoda tylko nerwów .Nie polecam!Towar bubel!"

Odpowiedź z dnia

"Towar nie bubel... a przyjeła Pani uszkodzoną paczkę od kuriera i nawet nie spisała Pani protokołu szkody... w kwesti zwrotu regulaminowo jest 14 dni na zwrot a Pani i tak otrzymała przelew po 7 dniach od dostarczenia do Mnie paczki więc prosze nie pisać głupot..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam tego sprzedawcy i produktów jakie sprzedaje. Kupilem rower FAT BIKE, po pierwsze dostalem co po około 2 tygodniach, po drugie rower jest z Chin kupiony na aliexpres, po 3 miał zepsuty amortyzator, po 4 krzywe koła, po 5 widełki miękkie jak z papieru. Zero kontaktu ze sprzedającym, tylko meilowo. Numer podany nie istnieje. Po zwrocie roweru i długim straszenie policją dopiero zwrócił mi kasę. "

Odpowiedź z dnia

"Paczka była wysłana w terminie podanym na aukcji płacąc za rower 30% wartości rynkowej należy mieć odpowiednie wymagania ... oczywiście nie każdemu da się dogodzić bynajmniej Pani komentarz za ten towar to 1wszy na ponad kilku msc że się nie podoba... w kwestio zwrotu środków zostały dokonane w przepisowym terminie a od straszenia to są Duchy a nie Policja :)"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Praktycznie brak kontaktu ze sprzedawcą. Telefon nie odpowiada, a odpowiedzi na e-maile są bardzo lakoniczne. Czas oczekiwania na przesyłkę z 3 do 4 dni roboczych okazał się trwać niespełna 2 tygodnie. Sprzedawca zasłaniał się tym, że wysyłka miała być zrealizowana dopiero 28.08 pomimo zakupu 20.08. Otrzymany rower okazał się być tandetną chińszczyzną, z uszkodzonymi częściami i bez żadnej instrukcji złożenia ani nawet klucza imbusowego, które powinny być dołączane. ABSOLUTNIE NIE POLECAM"

Odpowiedź z dnia

"Termin wysyłki był wyraźnie podany na aukcji i nie zmuszałem nikogo do zakupu odnośnie tego co powinno być z rowerem bylo dokładnie opisane na aukcji a pisanie że powinnien być z rowerem jakiś klucz to jest wręcz śmieszne bo kupując auto w salonie też Pani ma pretensje że nie było bagażnika dachowego albo łańcuchów zimowych ?"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Kupiłem rowerek dla syna. Otrzymałem inny model. Po wymianie otrzymałem ponownie rowerek taki który odesłałem do wymiany. Kontakt ze sprzedającym tylko milowy. Telefon nie odpowiada. Pieniądze już odzyskałem więc tyle dobrego. Ja nie polecam. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam, olewcze podejście do kupującego, bezczelny typ"

Odpowiedź z dnia

"Klient dokonał wymiany roweru który dostał 1wszy raz uszkodzony z winy firmy kurierskiej , otrzymał nowy rower i zwrot kosztów odesłania uszkodzonego za to dostaje teraz negatywa... paranoja."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam ! Omijajcie szerokim łukiem .... BRAK PARAGONU !!! Sprzedawca nie wysyła zakupionego towaru zgodnie z umową, myli czas wydrukowana naklejki w systemie Paczki W Ruchu z czasem nadania, przesyłkę kurier od sprzedawcy odebrał dopiero w piątek (potwierdzone w BOK Paczki-w-Ruchu) podczas gdy sprzedawca zapewniał że przesyłka została już dawno nadana. Przesyłane zapewnienia i screeny nie posiadały żadnej daty/godziny. mały + za to że działa to co przyszło bo zapakowane było niechlujnie."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro