99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1638

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:05

Lista ocen

2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wyslal przesylke na zly adres mimo ze sam dzwonil i dopytywal jaki adres bo woli wyslac kurierem. Zostal podyktowany adres po czym i tak wyslano 450km na adres na jaki jest zarejestrowane konto w allegro co dla kogos kto nie jest uposledzony nie oznacza adresu wysylki a juz szczegolnie jak sie o to dzwoni i dopytuje. "
2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wyslal przesylke na zly adres mimo ze sam dzwonil i dopytywal jaki adres bo woli wyslac kurierem. Zostal podyktowany adres po czym i tak wyslano 450km na adres na jaki jest zarejestrowane konto w allegro co dla kogos kto nie jest uposledzony nie oznacza adresu wysylki a juz szczegolnie jak sie o to dzwoni i dopytuje. "
26 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szklanki wysłane całkiem inne niż te które były zamówione "
31 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czajnik jak czajnik ... obrazek na czajniku nie jest taki całkiem jak na zdjęciu... zdjęcie rozciągnięte... Nie wygląda tak pięknie jak na zdjęciu... więcej już nic nie kupię. Jestem bardzo rozczarowana ... "
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Długi czas oczekiwania na wysyłkę po trzech dniach zadzwonilam do sprzedawcy kiedy wyślę donice , na co usłyszałam ze nie maja ich na stanie wyślą jak dostaną dostawę no ok. Pozniej pytanie od sprzedawcy czy mogą zamiast paczkomatem wysłać kurierem , ok tylko pomylili adres mimo że powtarzałam pani dwukrotnie na jaki mają wysłać i kurier miał problem z doręczeniem."
Odpowiedź z 19 maj 2019:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie ale było ono jednodniowe (na donice mamy 3dni robocze + 1 dzień dla kuriera). Ponadto czas wydłużył się ponieważ zamówienie złożone było w piątek popołudniu (doszedł weekend)."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro