99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1273

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:17

Lista ocen

15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Strata pieniędzy. Obraz zamienia prawą z lewą stroną. Przez mały okular bardzo ciężko patrzyć. Ciężko ustabilizować pozycję teleskopu. Dawno się tak nie rozczarowałem zakupem. Statyw malusieńki. "
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Teleskop przyszedl z niekompletnym opisem brak Ksiazki Szlakiem gwiazd i szukacz pokazuje obraz do gory nogami."
24 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Teleskop nie nadaje się do niczego!!! Nie polecam. Za taką cenę brak jakiej kolwiek instrukcji i informacji co i jak działa. "
Odpowiedź z 19 cze 2019:
"Jest nam niezmiernie przykro, że teleskop nie spełnił Państwa oczekiwań. Każdy klient ma możliwość zwrotu towaru, nie podając przyczyny odstąpienia od umowy. Również w takim przypadku zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, który szczegółowo wyjaśni Państwo funkcjonowanie naszych produktów. Przepraszamy za kłopot."
13 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Jest nam niezmiernie przykro, że nie spełniliśmy Pańskich oczekiwań. Staraliśmy się rozwiązać problem, niestety nie doszliśmy do porozumienia z klientem. Pozdrawiamy"
24 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony zapłacony i nic. Zero kontaktu - jak się dodzwoniłem to niby jakieś problemy magazynowe. Po tygodniu czasu później dowiaduję się że nie mają tego na stanie, to po jakiego grzyba wystawiać coś czego nie ma. Obsługa klienta to jakaś porażka brak profesjonalizmu. Pewnie odpowiedź wstawią tak jak pozostałe kopiuj wklej bo tyle potrafią - żenada."
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się rozwiązać każdy problem z korzyścią dla kupującego, niestety w tym wypadku się nie udało. Zakupił Pan teleskop, który nie mieliśmy w tamtym czasie na stanie. Wkradł się błąd magazynowy na naszej aukcji za co najmocniej przepraszamy. Po kontakcie z klientem, wpłata została zwrócona niezwłocznie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro