99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12149

19

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:17

Lista ocen

5 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zabawka nie działa. Została kupiona jako prezent, więc zmuszona byłam kupić coś innego. Niestety za reklamowany towar można otrzymać zwrot pieniędzy tylko wtedy, gdy reklamuje się go 3 razy. W takiej sytuacji niepotrzebnie wydałam dwa razy pieniądze na prezent. Poza tym wymóg 3 reklamacji to również koszty wysyłki x 3. Bardzo słaba opcja dla kupującego. Nie polecam. "
Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Od czasu doręczenia paczki minęło 34 dni,w ciągu których kupujący nie poinformował nas,że zabawka nie działa.Otrzymaliśmy dziś paczkę z zabawką oraz listem, w którym kupujący informuje, że chce zwrotu pieniędzy. U każdego sprzedawcy obowiązuje proces reklamacyjny, który należy przejść,tak na prawdę nie wiemy kiedy nastąpiła usterka zabawki.Zwykle klienci zgłaszają usterki od razu po otrzymaniu i wtedy dokonujemy wymiany.Klientka tego nie zrobiła,ale mimo to towar wymieniliśmy na nowy egzemplarz."
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Klocki kompletne nie były. Brakowało co prawda drobiazgów, ale powinno się to napisać."
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Nie wiedzieliśmy o tym, że klientowi brakuje części. Klient tego nie zgłaszał do nas. Towar, który sprzedajemy jest oryginalnie zapakowany przez producenta. Jeśli zdarza się ewentualny brak (jest to bardzo rzadkie) to po zgłoszeniu klienta zgłaszamy informację do producenta w tym przypadku Lego, i oni dosyłają barujące części bezpośrednio do klienta."
20 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"towar jest, niby wysłany a na drugi dzień okazuje się że towaru nie ma - szkoda nerwów na takich sprzedających - kupiłam grę na prezent i niestety dziecko nie miało co wręczyć na urodziny kolegi, dopiero po mailu że zgłoszę do allegro pieniądze się znalazły z powrotem na moim koncie "
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Rozumiem, że czas świąt jest gorący, ale zawyżanie cen na ten okres nie jest Ok"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Ceny uzależnione są przez popyt, podaż oraz innych sprzedawców, którzy sprzedają te same towary. Oskarżenie jest nie słuszne."
7 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Szkoda, że obsługa nie jest bardziej otwarta na prośby klienta. Bardzo zależało mi na wysyłce od razu, jednak jak jest napisane 24h tak musi być i trzeba czekać do następnego dnia na wysyłkę- mimo zakupu z rana. Oby tak dalej!"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Po złożeniu zamówienia mamy czas na zapakowanie paczki 24 h. Klientka od razu została poinformowana o braku możliwości wysyłki tego samego dnia z powodu dużej ilości zamówień. Zamówienia realizujemy wg kolejności zgłoszeń, aby było to sprawiedliwe wg innych kupujących, którzy poświecili czas na wcześniejsze złożenie zamówienia."
31 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Mapa pofałdowana od pudełka, nie ma możliwości wyprostowania tego. Na zdjęciach jest fajna prosta, w rzeczywistości tak nie jest."
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Zabawka jest oryginalnie zapakowana przez producenta. W instrukcji jest opisane w jaki sposób prawidłowo używać zabawki. Na taką ocenę nie mamy żadnego wpływu ani nie czujemy się zobowiązani, powinna raczej trafić do producenta. Towar, który sprzedajemy jest nowy i oryginalnie pakowany przez producenta."
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Za zwrócony produkt który okazał sie niezgodny z opisem zwrócili 50%ceny podróbka towaru"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Zabawka jest oryginalnym produktem firmy Cobi, producent może to potwierdzić. Opis zabawki w aukcji jest prawidłowy, zgodny z instrukcją. Klient zwrócił do nas zabawkę z kompletnie zniszczonym oryginalnym kartonem, porwanym, obklejonym taśmą oraz etykietą zwrotną z paczkomatu. Zwracana kwota została pomniejszona, ponieważ straciła swoją wartość przez uszkodzenia, nie można jej sprzedać jako nową tylko używaną."
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"zdecydowanie czas wysyłki odbiega od zapewnień w treści aukcji, mimo, iż zamówiłem towar wcześnie, nie dotarł na mikołaja i musiałem kombinować"
9 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Chiński bubel!! Nie zgodny z opisem!!! Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Jesteśmy tylko sprzedawcą towaru, nie producentem. Taka opinia powinna trafić do producenta. Klient ma prawo zwrotu towaru jeśli mu nie odpowiada. Bez podania przyczyny może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty doręczenia."
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamówiłam zabawkę za prawie 330zł. Doszła w opłakanym stanie. Połamana uszkodzona. Obejrzałam filmik reklamujący zabawkę u innego sprzedawcy. Dziś wiem że nie otrzymałam do zabawki nawet wszystkich części. Brakuje pasów bezpieczeństwa. Nie polecam tego sprzedawcy!!!"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Klient nie zgłosił do nas zaistniałych braków. W takich sytuacjach zgłaszamy reklamację do producenta i producent dosyła brakujące części. Jeśli kurier doręcza uszkodzoną paczkę to należy spisać protokół szkody z przewoźnikiem i zgłosić do nas sytuację, wtedy oczywiście towar wymieniamy na drugi egzemplarz. Klient nie kontaktował się z nami tylko wystawił od razu opinię."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

30 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety nie zostałam poinformowana o braku produktu ani smsowo ani telefonicznie. Dostałam maila bez żadnych danych z informacją o anulacji zamówienia, na którego zareagowałam pytaniem czego ta anulacja dotyczy (duzo rzeczy wówczas kupiłam ). Nie otrzymałam odpowiedzi. 19 grudnia dostałam smsa z prośbą o podanie danych do zwrotu pieniędzy. Na szczęście zdążyłam zamówić tą zabawkę, oczywiście drożej, bo ceny rosły z dnia na dzień. NIE POLECAM. ZERO PROFESJONALIZMU."
26 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedający odwołał opłacony zakup twierdząc, że nie może znaleźć towaru w magazynie, zwrócił pieniądze, a następnie podał Allegro nieprawdę, że to ja zrezygnowałam z zakupu. Takie postępowanie uważam za bardzo nieuczciwe względem mnie i względem Allegro."
22 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar kupiony 05.12.2018 do tej pory pomimo ponagleń do mnie nie dotarł. Dzisiaj 22.12.2018 do wigilii 2 dni a ja nie mam prezentów. Pozdrawiam."
20 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie czytają informacji zawartych w zamówieniu. Ja osobiście nie poleca."
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Wszystkie informacje wpisane przez klienta są odczytywane. Klientki wytyczne w sprawie doręczenia paczki zostały uwzględnione podczas składania zamówienia na usługę w firmie kurierskiej, ale kurier nie ma obowiązku dzwonienia wg regulaminu przewoźnika, jest to jego dobra wola. W tym przypadku się stało, że kurier nie zadzwonił. Nie mieliśmy na to wpływu. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero z wystawionej opinii."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar zgodny z opisem ale...w opisie aukcji czas wysyłki to 2 dni robocze. Towar wysłany po 3 dniach nie doszedł na czas i dziecko zostało bez prezentu na mikołajki."
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Nie wiemy dlaczego taka opinia, brak kontaktu ze strony kupującego."
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zdecydowanie nie polecam sprzedającego. Towar miał zostać wysłany w ciągu 24h tym czasem pani opryskliwym tonem żąda napisania maila inaczej nie udzieli informacji. Mijają 2 dni. Zamówienia brak. Informacji o jego realizacji brak. Nie ma niczego."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro