95,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1571

77

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,6/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:28

Lista ocen

19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"słaba jakość materiału, prześcieradło przy zakładaniu pękało na szwie choć wymiary były dobre, pościel pozaciagana w 2 miejscach."
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"mimo iż jest aukcja to sprzedający w całe nie ma przedmiotów na stanie i każe wybierać inne wzory. nie polecam "
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pościel materiałowo beznadziejna, baaadzo cieniutko. Kupując zestaw 6 elementów jaski dostałam całkiem innego koloru nie pasującego w ogóle do reszty. Nie polecam"
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na 4 produkty z oferty zamówionej,sprzedawca miał tylko 1.Myślę że jest to celowe działanie sprzedającego aby wypchać niechodliwy towar.Nie polecam sprzedawcy.Na maila sprzedawca nie raczył nawet odpowiedzieć-chciałem to załatwić polubownie"
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, gdyż paczka w ogóle do mnie nie dotarła. "
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słaby materiał, przy pierwszym zakładaniu podarł się i pruje się "
Odpowiedź z 17 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"produkt dosłownie rozleciał się po pierwszym praniu. Oba komplety pościeli wylądowały w koszu po pierwszym praniu, nawet zszywanie nie pomogło. Materiał pruł się za każdym razem coraz bardziej."
Odpowiedź z 17 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
12 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 paź 2018:
"Dziękujemy za oceny, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Dziękujemy za wysokie oceny, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony towar niezgodny z opisem - kiepskiej jakości. Dodatkowo otrzymałem nie ten wzór pościeli, którą zamówiłem. Napisałem do sprzedawcy najpierw poprosił mnie o zdjęcie dla potwierdzenia moich uwag, następnie zaproponował mi pozostawienie pościeli, której nie zamówiłem. Kiedy poprosiłem o informację jak mogę odesłać w tej sytuacji pomylony towar na koszt sprzedawcy - niestety kontakt się urwał. Nie polecam tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię, nie podali nam Państwo wzorów stąd przesyłka według informacji na aukcji została nadana do Państwa z losowymi wzorami. Nie jest prawdą że "kontakt się urwał" ponieważ nasi pracownicy zaproponowali Państwu, aby odesłać paczkę najtańszą formą dostawy i po jej otrzymaniu zwrócić kwotę przesyłki i niestety powstał ten komentarz. Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
7 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pościel jak najbardziej niestety adekwatna do ceny. Poszwa na kołdrę po 2 dniach użytkowania całkowicie się porwała tzn. materiał "rozszedł/wysnuł' się w rękach. Zero wykończenia materiału po lewej stronie poszewek. Może zamki jedynie są ok. Materiał we wszystkich miejscach się snuje jest bardzo cienki i z całą pewnością nie jest satyna bawełniana"
Odpowiedź z 8 paź 2018:
"Dziękujemy za wysokie oceny, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu pozytywnego rozwiązania sytuacji."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety- negatyw. Transakcja nie doszła do skutku. Aukcja nieaktualna- pościele, które wybrałam są niedostępne: "od dawna ich nie ma i nikt nie wie, kiedy się pojawią". Zamówione i opłacone w niedzielę, dopiero w środę informacja o tym, że nie ma mojego towaru, mimo, informacji o natychmiastowym czasie wysyłki, co przede wszystkim skłoniło mnie do wyboru tego sklepu. Ponadto, aukcja może wprowadzać w błąd nagłówkiem na zdjęciach: POLSKIE-TEKSTYLIA- to nie są tekstylia produkowane w Polsce."
Odpowiedź z 2 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię, staramy się aktualizować wszystkie aukcje na bieżąco więc o "od dawna ich nie ma i nikt nie wie, kiedy się pojawią" nie ma mowy. Logotyp POLSKIE-TEKSTYLIA jest logiem naszej firmy więc nie ma to znaczenia ponieważ produkty są jakościowo odpowiednie do ceny. Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
29 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"moja ocena kołdry tragedia ,cienka ze nie wiem co to jest i czy można nazwać to kołdra .rozumiem ze mało kosztuje ale takiego czegoś to jeszcze na Allegro nie kupiłam . Przykro mi wystawiać taka ocenę a Sprzedawca powinien się wstydzić sprzedając takie produkty . Nie polecam "
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Kupujący wystawił negatywny komentarza po bardzo długim czasie użytkowania, nie rozumiemy dlaczego. Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, wzór pościeli zdecydowanie odbiega od prezentowanych zdjęć na aukcji, a po pierwszym praniu w obu kompletach rozpadły się suwaki. Nigdy więcej takich zakupów. "
Odpowiedź z 29 wrz 2018:
"Dziękujemy za ocenę, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar calkowicie niezgodny ponieważ popruł sie po calosci po pierwszym praniu, sprał sie odrazu kolor, materiał się rozszedł i zrobił cienki jak firanka, szkoda słów na taki bubel"
Odpowiedź z 28 wrz 2018:
"Dziękujemy za oceny, nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."
26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"1. Brak współpracy , prosiłam o link pościeli baweł. oraz flanel w odc brązu, pani poinf, że nie. 2.Pośc w innych kolorach niż zamówiona. Problem z kolorem w tej firmie miałam ok roku temu, poinf mnie, że to producent robi zdjęcia, a oni tak sprzedają - na zdj widoczne lamówki, w efekcie ich brak. W tym roku kupiłam u tego samego sprzedawcy. Problem w tym , że maja kilka aukcji, z różnymi adresami i danymi. Jak coś nie idzie zakł nowe konto i sprzedaje dalej. 3. Zamówiona pościel ma 190 na 210,"
Odpowiedź z 28 wrz 2018:
"Bardzo nam przykro że są to pomówienia z Państwa strony, nasz dział realizacji starał się przez cały czas pomóc Państwu w trakcie realizacji zamówienia. Zdjęcia są aktualizowane na bieżąco więc nie ma mowy o brakach. Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro