Użytkownik darus30

98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

582

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (590)
Polecam (582)
Nie polecam (8)
27 paź 2017
"produkt nie był kompletny. nie był w pełni sprawny . czas wysyłki zamiast 24h trwał kilka dni . sprzedajacy nie odpisał na wiadomość"
Odpowiedź z 27 paź 2017:
"WITAM NIE WIEM CZYM ZASŁUŻYLIŚMY SOBIE NA TEN NIESPRAWIEDLIWY NASZYM ZDANIEM KOMENTARZ? WYWIĄZALIŚMY SIĘ ZARÓWNO Z TERMINU WYSYŁKI JAK I INNYCH CZYNNOŚCI .NA SKRZYNKĘ MEJLOWĄ WYSŁALIŚMY NIEZWŁOCZNIE ODPOWIEDŻ JAKĄ WYSŁALIŚMY NA PANI ZAPYTANIE ODNOŚNIE WYSYŁKI ZAKUPIONEGO SZYBERDACHU JAK RÓWNIEŻ SKOPIOWANY ZE STRONY POCZTY POLSKIEJ HARMONOGRAM WYSŁANI.Z NASZEJ STRONY WSZYSTKO BYŁO WYKONANE TAK JAK BYĆ POWINNO.CO DO STANU SZYBERDACHU BYŁ ON KOMPLETNY TAK JAK BYŁ ZDJĘTY Z AUTA."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"produkt nie był kompletny. nie był w pełni sprawny . czas wysyłki zamiast 24h trwał kilka dni . sprzedajacy nie odpisał na wiadomość"
Odpowiedź z 27 paź 2017:
"WITAM NIE WIEM CZYM ZASŁUŻYLIŚMY SOBIE NA TEN NIESPRAWIEDLIWY NASZYM ZDANIEM KOMENTARZ? WYWIĄZALIŚMY SIĘ ZARÓWNO Z TERMINU WYSYŁKI JAK I INNYCH CZYNNOŚCI .NA SKRZYNKĘ MEJLOWĄ WYSŁALIŚMY NIEZWŁOCZNIE ODPOWIEDŻ JAKĄ WYSŁALIŚMY NA PANI ZAPYTANIE ODNOŚNIE WYSYŁKI ZAKUPIONEGO SZYBERDACHU JAK RÓWNIEŻ SKOPIOWANY ZE STRONY POCZTY POLSKIEJ HARMONOGRAM WYSŁANI.Z NASZEJ STRONY WSZYSTKO BYŁO WYKONANE TAK JAK BYĆ POWINNO.CO DO STANU SZYBERDACHU BYŁ ON KOMPLETNY TAK JAK BYŁ ZDJĘTY Z AUTA."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
11 paź 2017
"zostałem celowo wprowadzony w błąd. Zderzak, który przez telefon (specjalnie dzwoniłem aby się upewnić) opisano mi jako "do założenia bez konieczności lakierowania" jest zwyczajnie zniszczony i ma połamane dwa mocowania. NIE POLECAM tego sprzedającego. Szkoda czasu na zakup części w takim stanie"
Odpowiedź z 12 paź 2017:
"ZDERZAK NADAWAŁ SIĘ DO ZAŁOŻENIA BEZ LAKIEROWANIA -NIE BYŁ PONISZCZONY ,WYGLĄDAŁ DOKŁADNIE TAK SAMO JAK NA ZDJĘCIACH W AUKCJI,JEŚLI NIE SPEŁNIAŁ PAŃSKICH OCZEKIWAŃ MOŻNA BYŁO GO ODESŁAĆ.JEŚLI CHODZI O MOCOWANIA TO PRZY DEMONTAŻU KRATKI KTÓREJ PAN NIE CHCIAŁ MOGŁY SIĘ USZKODZIĆ TO FAKT NAWET NA TO NIE ZWRÓCIŁEM UWAGI GDYŻ JA JEJ OSOBIŚCIE NIE DEMONTOWAŁEM I ZA TO PRZEPRASZAM,W RAMACH REKOMPENSATY MOGĘ 30ZŁ PANU ZWRÓCIĆ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zostałem celowo wprowadzony w błąd. Zderzak, który przez telefon (specjalnie dzwoniłem aby się upewnić) opisano mi jako "do założenia bez konieczności lakierowania" jest zwyczajnie zniszczony i ma połamane dwa mocowania. NIE POLECAM tego sprzedającego. Szkoda czasu na zakup części w takim stanie"
Odpowiedź z 12 paź 2017:
"ZDERZAK NADAWAŁ SIĘ DO ZAŁOŻENIA BEZ LAKIEROWANIA -NIE BYŁ PONISZCZONY ,WYGLĄDAŁ DOKŁADNIE TAK SAMO JAK NA ZDJĘCIACH W AUKCJI,JEŚLI NIE SPEŁNIAŁ PAŃSKICH OCZEKIWAŃ MOŻNA BYŁO GO ODESŁAĆ.JEŚLI CHODZI O MOCOWANIA TO PRZY DEMONTAŻU KRATKI KTÓREJ PAN NIE CHCIAŁ MOGŁY SIĘ USZKODZIĆ TO FAKT NAWET NA TO NIE ZWRÓCIŁEM UWAGI GDYŻ JA JEJ OSOBIŚCIE NIE DEMONTOWAŁEM I ZA TO PRZEPRASZAM,W RAMACH REKOMPENSATY MOGĘ 30ZŁ PANU ZWRÓCIĆ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 wrz 2017
"Dla sprzedawcy darus30 stawiam ocenę negatywną ponieważ towar całkowicie nie zgodny z opisem na aukcji. Przedmiotem aukcji był wahacz tylni prawy z piastą plus półoś Bmw e46 kombi zamówiony 09.09.2017r a otrzymałem wahacz tylni lewy z piastą plus półoś Bmw e46 kombi w dniu 18.09.2017r . Dzwoniąc i rozmawiając z panem poinformowałem go , iż otrzymałem przesyłkę nie zgodną z opisem w aukcji . Sprzedający twierdzi , iż nie wystawiał owego towaru na aukcji internetowej allegro. Nie polecam"
Odpowiedź z 27 wrz 2017:
"WITAM TERAZ PO NUMERZE AUKCJI DOSZŁEM DOPIERO O KTÓRY WAHACZ CHODZI,WCZEŚNIEJ NIE MOGŁEM GO ZNALEŚĆ MOŻE DLATEGO ŻE WPISYWAŁEM OSOBNO BMW E46 A U TYTULE AUKCJI JET RAZEM.PROSZĘ ODESŁAĆ TEN WAHACZ WRAZ Z KARTKĄ Z DANYMI DO PRZELEWU.PROSZĘ TEŻ O UNIEWAŻNIENIE TEGO KOMENTARZA DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dla sprzedawcy darus30 stawiam ocenę negatywną ponieważ towar całkowicie nie zgodny z opisem na aukcji. Przedmiotem aukcji był wahacz tylni prawy z piastą plus półoś Bmw e46 kombi zamówiony 09.09.2017r a otrzymałem wahacz tylni lewy z piastą plus półoś Bmw e46 kombi w dniu 18.09.2017r . Dzwoniąc i rozmawiając z panem poinformowałem go , iż otrzymałem przesyłkę nie zgodną z opisem w aukcji . Sprzedający twierdzi , iż nie wystawiał owego towaru na aukcji internetowej allegro. Nie polecam"
Odpowiedź z 27 wrz 2017:
"WITAM TERAZ PO NUMERZE AUKCJI DOSZŁEM DOPIERO O KTÓRY WAHACZ CHODZI,WCZEŚNIEJ NIE MOGŁEM GO ZNALEŚĆ MOŻE DLATEGO ŻE WPISYWAŁEM OSOBNO BMW E46 A U TYTULE AUKCJI JET RAZEM.PROSZĘ ODESŁAĆ TEN WAHACZ WRAZ Z KARTKĄ Z DANYMI DO PRZELEWU.PROSZĘ TEŻ O UNIEWAŻNIENIE TEGO KOMENTARZA DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
30 sie 2017
"Pompka miała uszkodzony trzpień. W opisie nie było napisane że pompka jest uszkodzona w obudowie. mechanicznie, elektrycznie sprawna."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pompka miała uszkodzony trzpień. W opisie nie było napisane że pompka jest uszkodzona w obudowie. mechanicznie, elektrycznie sprawna."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
3 sie 2017
"Towar nie zgodny z opisem"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
23 lip 2017
"czesc okazala się złomem i niebylo w opisie ze to zamiennik metalowy caly zardzewialy poraszka wstydzil bym się takie cos wyslac kiepsko zapakowane"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"UWAŻAM ŻE KOMENTARZ WYSTAWIONY ZOSTAŁ BEZ PRÓBY POROZUMIENIA SIĘ.TOWAR WYSŁANY BYŁ DOKŁADNIE TAKI JAK BYŁ WYSTAWIONY NA AUKCJI,STAN BYŁ WIDOCZNY NA ZDJĘCIU A CZY TO ORYGINAŁ CZY ZAMIENNIK TEGO NIESTETY NIE BYŁO ZAZNACZONEGO NA CZĘŚCI KTÓRA ZOSTAŁA ZDJĘTA Z AUTA"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"czesc okazala się złomem i niebylo w opisie ze to zamiennik metalowy caly zardzewialy poraszka wstydzil bym się takie cos wyslac kiepsko zapakowane"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"UWAŻAM ŻE KOMENTARZ WYSTAWIONY ZOSTAŁ BEZ PRÓBY POROZUMIENIA SIĘ.TOWAR WYSŁANY BYŁ DOKŁADNIE TAKI JAK BYŁ WYSTAWIONY NA AUKCJI,STAN BYŁ WIDOCZNY NA ZDJĘCIU A CZY TO ORYGINAŁ CZY ZAMIENNIK TEGO NIESTETY NIE BYŁO ZAZNACZONEGO NA CZĘŚCI KTÓRA ZOSTAŁA ZDJĘTA Z AUTA"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
25 cze 2017
"Zamówiona część była niestarannie zapakowana, dzięki czemu uległa uszkodzeniu lub została wysłana jako uszkodzona. Dodatkowo sprzedający domagał się zwrotu pieniędzy za przesyłkę w obie strony, nie mając do tego podstaw. Nie zaproponował innego rozwiązania. Na szczęście Allegro rozwiązało sprawę."
Odpowiedź z 27 cze 2017:
"Totalne kłamstwo.Paczka po prostu nie wiem z jakiej przyczyny nie została odebrana i wróciła do mnie bez najmniejszych uszkodzeń i bez wycieków czegokolwiek.Jeśli z paczki wyciekała by jakaś substancja to kurier nie przywiózł by mi te części z powrotem,gdyż miałem już taką sytuację.Jako dowód do Allegro wysłałem zdjęcia i mam nadzię że Allegro rozwiąże ten problem i kłamstwa kupującego"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiona część była niestarannie zapakowana, dzięki czemu uległa uszkodzeniu lub została wysłana jako uszkodzona. Dodatkowo sprzedający domagał się zwrotu pieniędzy za przesyłkę w obie strony, nie mając do tego podstaw. Nie zaproponował innego rozwiązania. Na szczęście Allegro rozwiązało sprawę."
Odpowiedź z 27 cze 2017:
"Totalne kłamstwo.Paczka po prostu nie wiem z jakiej przyczyny nie została odebrana i wróciła do mnie bez najmniejszych uszkodzeń i bez wycieków czegokolwiek.Jeśli z paczki wyciekała by jakaś substancja to kurier nie przywiózł by mi te części z powrotem,gdyż miałem już taką sytuację.Jako dowód do Allegro wysłałem zdjęcia i mam nadzię że Allegro rozwiąże ten problem i kłamstwa kupującego"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
9 cze 2017
"Nie ta półoś , na dodatek chcieli wmówić ze to ta półośka."
Odpowiedź z 10 cze 2017:
"KOMENTARZ ZBYT POCHOPNIE WYSTAWIONY BEZ PRÓBY DOGADANIA SIĘ"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie ta półoś , na dodatek chcieli wmówić ze to ta półośka."
Odpowiedź z 10 cze 2017:
"KOMENTARZ ZBYT POCHOPNIE WYSTAWIONY BEZ PRÓBY DOGADANIA SIĘ"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5