99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4693

23

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:10

Lista ocen

17 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Waga nie była taka jak na zdjęciu. Miała być błękitna z elementami drewna a była paskudnie fioletowo drewniana. Nie kupilabym jej gdybym wiedziała jak wygląda naprawdę ale też nie chce mi się robić zwrotu.Tłumaczenie, że producent tak rozróżnia kolor błękitny jest co najmniej śmieszne. Skoro tak to zdjęcie również powinno przedstawiać wagę paskudnie fioletową a nie pięknie błękitną. Dlatego uważam, że to celowe wprowadzenie w bład. Nie polecam tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Nie rozumiemy komentarza... Mogła Pani skorzystać z darmowego zwrotu jednak nie chciała. Tłumaczenie nie jest śmieszne tylko prawdziwe. Gdyby Pani sprawdziła to u wszystkich sprzedawców, producenta jak również wszędzie w Internecie waga wygląda TAK SAMO. Nie jest to pierwsza sprzedana waga i jakoś nikt nigdy nie miał problemu z kolorem. Nie mamy co robić tylko wprowadzać klientów w błąd... Najlepiej wystawić komentarz i nie skorzystać z możliwość rozwiązania problemu..."
10 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prosiłam o sprawdzenie czy wszystko działa ponieważ miał to być prezent, MIKSER RĘCZNY-nie można było założyć mieszadeł bo wypadają, a prosiłam o sprawdzenie. MŁYNEK zacina się, MIKSER Z MISĄ przy trzecim użyciu zaczął dymić, BLENDER jeszcze działa. Szkoda pieniędzy, tylko plus za szybką wysyłkę. Towar słabej jakości."
Odpowiedź z 10 kwi 2019:
"Wszystko zostało sprawdzone na Pani prośbę, rozpakowane i podłączone. Paczka została też bardzo dobrze zabezpieczona. Niestety są to najtańsze produkty z tej kategorii dlatego możliwe, że sam transport wpłynął na uszkodzenia. My nie produkujemy tych produktów, możemy tylko przyjąć reklamacje."
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony towar nie działa, sprzedawca odmawia zwrotu. "Kupiłeś na fakturę, to bujaj się...""
Odpowiedź z 5 kwi 2019:
"Nie było mowy o uszkodzonym towarze więc proszę nie pisać, że odmawiamy zwrotu, ponieważ nie opisuje to całości przedstawionej sprawy. Towar Kupiony na FV nie podlega zwrotowi co jest podane w zakładce zwroty. Podlega jednak reklamacji i jeżeli jest jakiś problem to reklamacja zostanie przyjęta."
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie aktualna oferta."
Odpowiedź z 5 kwi 2019:
"Nie było już ofercie Wentylator - Pure 20 LED w kolorze Blue ale był ten sam w kolorze White, na który Kupujący się zgodził więc nie rozumiemy komentarza."
31 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"znaczna część podkładek była uszkodzona"
Odpowiedź z 1 kwi 2019:
"Nie otrzymaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego w tej sprawie (w ciągu ostatnich 2 mies. od zakupu). Nie wiemy na czym mogło polegać ich uszkodzenie. W przypadku reklamacji podkładek na pewno zostały by wymienione."
22 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Golarka nie przetrwała nawet jednej bluzki. Uchwyt samochodowy do telefonu nie trzyma się szyby. Porażka nawet biorąc pod uwagę niską cenę. Ładowarka samochodowa działa dobrze. "
6 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt wadliwy bądź naprawdę kiepskiej jakości. Po podłączeniu słuchawki działają, lecz mikrofon to porażka: trzeszczy, pierdzi. Nie da się pracować z tym sprzętem. Nie polecam."
Odpowiedź z 6 lut 2019:
"Po karcie dźwiękowej za 11 zł nie można się spodziewać zbyt wiele. Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań można go zwrócić lub zareklamować."
4 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"BRAK AKCESORII"
Odpowiedź z 6 lut 2019:
"Dzisiaj sprawa jest załatwiana (otrzymaliśmy dopiero informacje czego brakuje), miały być dosłane brakujące akcesoria o czy informowaliśmy w meilu. Widocznie nie każdy klient chce mieć rozwiązany problem."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 sty 2019:
"Niestety nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia w tej sprawie, dlatego nie jesteśmy w stanie odnieść się czego dotyczył problem."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lokówka raz użyta i się spaliła przy tym wywaliła korki gdzie była potrzeba interwencji elektryka. Lokówka sprzedana uszkodzona. Nie polecam "
Odpowiedź z 18 sty 2019:
"Lokówka była nowa. Nie jest to sprzęt z górnej półki dlatego może się zdarzyć uszkodzenie fabryczne - na co nie mamy wpływu (po to jest gwarancja). Nie otrzymaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego - nie było w tej sprawie żadnego kontaktu, w takim wypadku na pewno została by wymieniona."
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja nie doszła do skutku. Przedmiot wystawiony pomimo jego fizycznego braku :-("
Odpowiedź z 16 sty 2019:
"Pieniądze zostały zwrócone natychmiast. Niestety był to okres przedświąteczny i ostatnia sztuka towaru (w takich sytuacjach najlepiej zapytać o dostępność - aktualizacja stanu magazynowego nie zawsze jest natychmiastowa)."
30 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bateria ma jedynie ok. 50% deklarowanej pojemności - telefon po wymianie praktycznie działa tyle samo co na 4-letniej baterii oryginalnej. Co jakiś czas nie chce się zacząć ładować sygnalizując zbyt wysoka temperaturę mimo, iż jest zimna. Sprzedawca OK, dostawa również, ale sama bateria kiepska. "
Odpowiedź z 30 gru 2018:
"Niestety nie otrzymaliśmy zgłoszenia w tej sprawie (reklamacja lub zwrot). Została wysłana bateria z aukcji. Możliwe, że posiadała jakąś wadę. Same produkty można oceniać w zakładce "ocena produktu". Tutaj można oceniać sprzedawcę i transakcję (negatywnym komentarzem ocenił Pan nas i transakcję "pozytywnie")."
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak towaru na magazynie. Nie interesuje mnie z jakiego powodu go nie ma i tłumaczenia sprzedawcy są zbędne. Jeżeli produkt w określonej liczbie widnieje w ofercie i fizycznie sprzedawca go nie posiada to świadczy to tylko i wyłącznie o tym, że klient nie jest poważnie traktowany. Nie polecam "
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"W okresie przedświątecznym mogą się zdarzyć opóźnienia w dostawach towaru. Tym bardziej, że ramki cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Pieniądze zostały zwrócone tego samego dnia - każdego klienta traktujemy poważnie i indywidualnie. Szkoda, że czasem zrozumienie sytuacji nie działa w dwie strony. Tym bardziej, że okres przedświąteczny nie sprzyja."
18 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prawie tydzień wysyłali myszkę do komputera. Nie polecam."
Odpowiedź z 18 lis 2018:
"Myszka wysłana w 3 dzień roboczy od zakupu, ze względu na wypadający wtedy dzień wolny (poniedziałek). Dzień po wysyłce odebrana przez Klienta. Proszę nie liczyć dni wolnych od pracy oraz świąt i weekendów - tylko dni robocze."
27 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wstawianie zdjęcia pada bez przewodu może zasugerować iż pad jest bezprzewodowy i wprowadzić w błąd klienta."
Odpowiedź z 28 paź 2018:
"W opisie aukcji widnieje informacja: "Połączenie: Przewodowe". Jest tam również zdjęcie pada z widocznym kablem. W razie wątpliwości można również skontaktować się z nami i zapytać o produkt. Jeżeli nie jest się zadowolonym z produktu można skorzystać ze zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. My nie otrzymaliśmy w tej sprawie żadnego zgłoszenia."
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zakupie okazało się że obie myszki są "uszkodzone" i niestety nie mogą zrealizować zamówienia. Te myszki są trudno dostępne i spotkałam się z taką praktyką niestety już niejednokrotnie. Realnie nie posiadają ich na stanie. "
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie otrzymałem zamówienia Deklarowany czas na wysyłkę minął Nie Polecam"
Odpowiedź z 3 paź 2018:
"Bardzo ciekawe obliczenia.... Czas REALIZACJI ZAMÓWIENIA to 2 dni robocze, a nie jest czas na otrzymanie zamówienia! Paczka została wysłana zgodnie z terminem w ciągu dwóch dni roboczych od zamówienia. Proszę dokładniej zapoznawać się z informacjami podanymi na aukcji a w razie wątpliwości pytać."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Co innego widzisz na fotce a co innego dostajesz"
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Miał być dokonany zwrot, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy informacji czym jest spowodowana niezgodność. Nie było kontaktu z Pana strony i nagle otrzymujemy komentarz. Jeżeli chodziło o jakość to nie jest to niezgodność: jakość wykonania=cena. Jeżeli chodzi o wygląd to towar jest zgodny."
28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie nieprzyjemna obsługa klienta, która w bardzo pretensjonalny sposób odpisywała na wiadomości. I tylko dlatego zdecydowałam się na wystawienie negatywnej opinii. Mam się domyślać, że Państwo wysłali paczkę? Bo problemem okazało się wysłanie do mnie takiej wiadomości, a także numeru nadania paczki (dopiero po mojej interwencji sprzedający wstawił numer nadania w system Allegro). W porównaniu do innych aukcji czas wysyłki bardzo długi. Sam produkt bez zarzutu."
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Nie można porównywać sprzedawcy z realizacją natychmiast ze sprzedawcą mającym czas realizacji 2 dni, bo ten czas zawsze będzie dłuższy. Zakup 27.08 wysyłka 29.08 więc zgodnie z terminem podanym na aukcji. Numer paczki dodany był tego samego dnia, a nie po interwencji - wtedy wysłaliśmy tylko informację, że numery znajdują się na Allegro i ale dodatkowo wysyłamy na email."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro