81,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

174

40

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,2/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,1/5
CZAS WYSYŁKI
3,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,3/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
3 listopada 2018 o 00:34

Lista ocen

20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający sprzedaje towar którego nie ma na stanie. Transakcja nie doszła do skutku. Nie polecam."
12 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oferują towar którego nie posiadają."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie moge ocenic produktu,gdyz nie dotarl domnie a zamowiony zostal bardzo dawno temu. Przykro mi ale nie moge wystawic innej opini"
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niekompetrntna firma. Brak kontaktu tel. Odradzam zakupy w tej firmie! "
Odpowiedź z 14 wrz 2018:
"Pieniądze zostały automatycznie zwrócone przez payu, przepraszamy za kłopot."
10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zerowy kontakt ze sprzedającym, po kilku dniach zapytałam kiedy zostanie nadania przesyłka, nie otrzymałam nawet odpowiedzi, a jedynie mejl z allegro, że zostaną zwrócone pieniądze bo towar jest niedostepny. PORAŻKA"
Odpowiedź z 13 wrz 2018:
"Maila wysłaliśmy, a pieniądze udało się zwrócić jeszcze przez payu, nie chcieliśmy przetrzymywać Pani pieniędzy, przepraszamy za kłopot."
10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmiotu nie otrzymałem, a kontakt słaby. Podsumowując nie polecam. Na plus zdecydowanie, że po otworzeniu sporu na Allegro dostałem zwrot pieniędzy."
Odpowiedź z 13 wrz 2018:
"Rzeczywiście mieliśmy utrudniony kontakt, ale penie był Pan zajęty innymi obowiązkami i nie miał czasu na odpisywanie na maile. Tak czy inaczej pieniądze zostały zwrócone, przepraszamy bardzo za kłopot."
7 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawia przedmiot którego nie posiada"
Odpowiedź z 13 wrz 2018:
"Bardzo nam przykro że transakcja za pobraniem nie doszła do skutku, przepraszamy za kłopot."
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po dwóch dniach kiedy opłaciłam zakup, dowiedziałam się iż towar nie będzie wysłany, gdyż nie ma go na stanie a stan był przy zakupie to 20 sztuk."
Odpowiedź z 4 wrz 2018:
"Witam, niestety przy dmuchanych zabawkach jest bardzo dużo wybrakowanych, wystarczy przebicie i towar jest do wyrzucenia, a na magazynie o takie sytuacje nietrudno. Pieniądze zostały niezwłocznie zwrócone, przepraszamy za kłopot."
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Całkowity brak informacji o realizacji zamówienia ,wystawiane są rzeczy niedostępne w magazynie .Podany nr. telefonu ,który udaje infolinię ale i tak nikt nie odbiera. Niekompletne zamówienie otrzymałem z miesięcznym opóźnieniem . Ogólnie nie polecam ."
Odpowiedź z 4 wrz 2018:
"Bardzo przepraszamy za kłopot, ale ustalaliśmy że Pan poczeka na nową dostawę, zaproponowaliśmy wysyłkę niekompletną by nie przedłużać sprawy. Przesyłka została wysłana za pobraniem zgodnie z Pana życzeniem."
27 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiają na sprzedaż towar w wersji, której nie mają. I nawet po zwróceniu im uwagi, że nadal sprzedają coś czego nie mają, nie zmieniają zdjęcia / opisu"
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"Aukcja dotyczyła wielu kolorów, mogliśmy wysłać rozmiar zgodnie z życzeniem, ale w innym kolorze. Transakcja została anulowana, a pieniądze już dawno zwrócone. Przepraszamy za kłopot."
24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedaje towar którego nie posiads"
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"Bardzo przepraszamy za kłopot, transakcja za pobraniem została anulowana."
20 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gość nie szanuje klienta. Po tygodniu upomniałem się o towar -stwierdził że zapomniał. Nie pojmuję słowa -prezent, jaki i dla kogo? Chyba że to, że o zakup trzeba się upomnieć. Nie czyta maili, chociażby o zamówionym kolorze. Nie polecam. "
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Przepraszamy za kłopot, mowa była o opóźnieniu, nie zapomnieliśmy o Pana przesyłce. Jeżeli chodzi o kolor wiemy że miał być biały i gdyby był taki byśmy wysłali, więc zgodnie z aukcją wysłaliśmy to co mieliśmy."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar zamówiony NA PREZENT 16.06, po 10 dniach informacja na maila, ze "zostały nam już tylko wybrakowane". Mysle, ze nie tak sie zalatwia sprawy jesli jest problem z zamowieniem"
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Witam, nie wiedzieliśmy wcześniej , że mamy połamane stelaże w środku i uszkodzone zamki. Kule są bardzo ciężkie i w trakcie transportu uszkodziły opakowania, proszę pamiętać że ważą ok. 5 kg. Zwróciliśmy cały towar w ramach reklamacji naszemu dostawcy, dlatego nie mogliśmy wysłać za co serdecznie przepraszamy. Sprawa wyszła w momencie przygotowywania przesyłki."
16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki to jest żart. Kupione w czwartek w nocy 26 lipca. Czekam, ale nic nie przychodzi. W następnym tygodniu pytam czy zostało wysłane - jeszcze nie. Wysyłka następuje w kolejnym (3 tygodniu) tygodniu, ale nie w poniedziałek, ale we wtorek by dojść dopiero w środę, 8 sierpnia. Łącznie na zamówione przedmioty czekałem prawie 2 tygodnie, wyłącznie z winy sprzedającego. InPostem szło 1 dzień. Do samych przedmiotów nie mam żadnych zastrzeżeń."
Odpowiedź z 16 sie 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Niestety czasami mamy problem gdy zostają nam ostatnie sztuki bywa że musimy domówić nową partię towaru. Cieszymy się że części dotarły."
7 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na towar czekam już tydzień w żaden sposób nie można się skontaktować z sprzedającym czekam na zwrot pieniędzy sprzedającego nie polecam "
Odpowiedź z 7 sie 2018:
"Towar został wysłany, przepraszamy za opóźnienie."
3 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają towar który nie posiadają , że niby zostały tylko wybrakowane sztuki i proponują zamianę na inny, ale gdybym chciał inny to bym nie zamawiał tego konkretnego"
Odpowiedź z 6 sie 2018:
"Transakcja została anulowania, pieniądze zostały zwrócone."
31 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 6 sie 2018:
"Transakcja została anulowana, pieniądze zostały zwrócone."
30 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dwa tygodnie od zakupu cisza ze strony sprzedającego, po długim czasie udało się dodzwonić na infolinię-zamówionego towaru nie ma w magazynie. Zwróciłam się z prośbą o zorientowanie się, kiedy będą w stanie wysłać kompletne zamówienie-znowu cisza. Przemiła Pani na infolinii nie jest w stanie zatrzeć nieprofesjonalizmu sprzedającego-brak wystawionego towaru, zero kontaktu z klientem. Jedyny plus był taki, że pieniążki za zamówienie, z którego zrezygnowałam szybko pojawiły się na moim koncie."
Odpowiedź z 31 lip 2018:
"Bardzo przepraszamy za problem, niestety zostały nam na magazynie tylko uszkodzone białe taśmy, magazynier zamówił nowe, ale dostawca nie był w stanie określić kiedy dostarczy nam towar. Mogliśmy wysłać tylko jeden kolor czarny. Taśma jest na dużej rolce i łatwo ją uszkodzić."
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca na trzech loginach allegro sprzedaje ten sam towar którego nie ma. Kontakt mocno opieszały - jeden mail na dobę lub nawet dwie. Błędne tytuły aukcji są nie zgodne z dalszym opisem w aukcji. Dodzwonić się do firmy prawie graniczy z cudem. Składa propozycje z których później się wycofuje. Nie polecam"
Odpowiedź z 31 lip 2018:
"Bardzo przepraszamy że transakcja nie doszła do skutku, pieniądze zostały niezwłocznie zwrócone."
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam ! Nie mają towaru albo jak twierdzą jest wybrakowany . Wystawione 4szt do dzisiaj aukcja nie zmieniona - robią ludzi w bambuko. Kontakt tragiczny tylko maila odbijaja jak piłeczkę .Pieniadze odzyskalam ale to prawdziwa przeprawa -szkoda czasu . Co ciekawe towar wystawiany w kilku miastach ale tel. ten sam . TRAGEDIA"
Odpowiedź z 29 lip 2018:
"Bardzo nam przykro że transakcja nie doszła do skutku, pieniądze zostały niezwłocznie zwrócone, przepraszamy za kłopot."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro