Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik altereal

94,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

127

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,6

Czas wysyłki

4,5

Koszt wysyłki

4,5

Obsługa kupującego

4,7

Lista ocen

Wszystkie (136)
Polecam (127)
Nie polecam (9)
6 cze 2018
"Sprzedający wystawia towar którego nie posiada (bo ponoć dostawca spóźnia się mocno z dostawą), po dokonaniu zakupu i płatności wysyła informację o braku towaru. Na plus to fakt że szybko zwraca wpłacone pieniądze, po 3 dniach z powrotem były na koncie ..."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"Pardon ale muszę poprawić!!! Ja nie wystawiam towaru którego nie posiadam, ja wystawiłem towar który posiadałem, ale mi się skończył. Nie zauważyłem i nie wyłączyłem aukcji. Proszę spojrzeć tak: klient jest sfrustrowany bo stracił czas na złożenie zamówienia. Ja jestem bardziej sfrustrowany, bo mi za to wstyd, mam straconego czasu więcej. Pracuję nad poprawieniem wyświetlanych aukcji vs dostępności, od kilku miesięcy pijąc po 6 kaw, jeszcze trochę i będzie :) Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający wystawia towar którego nie posiada (bo ponoć dostawca spóźnia się mocno z dostawą), po dokonaniu zakupu i płatności wysyła informację o braku towaru. Na plus to fakt że szybko zwraca wpłacone pieniądze, po 3 dniach z powrotem były na koncie ..."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"Pardon ale muszę poprawić!!! Ja nie wystawiam towaru którego nie posiadam, ja wystawiłem towar który posiadałem, ale mi się skończył. Nie zauważyłem i nie wyłączyłem aukcji. Proszę spojrzeć tak: klient jest sfrustrowany bo stracił czas na złożenie zamówienia. Ja jestem bardziej sfrustrowany, bo mi za to wstyd, mam straconego czasu więcej. Pracuję nad poprawieniem wyświetlanych aukcji vs dostępności, od kilku miesięcy pijąc po 6 kaw, jeszcze trochę i będzie :) Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 maj 2018
"Witam. Stanowczo NIE POLECAM tego sprzedającego, ponieważ 8 maja zamówiłam pas do pończoch, zapłaciłam z góry pieniądze na konto, i dlatego iż ta przesyłka jest dla mnie bardzo ważna żeby szybko dotarła do mnie, to z tego powodu wybrałam przesyłkę Kurier 48, i nie otrzymałam paczki, a tu do ślubu mialam raptem kilka dni. Ten sprzedający nie wywiązuje się z umowy."
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Tak, przesyłka do Pani nie dotarła, ponieważ została zgubiona w procesie wysyłania. Gdyby tylko poinformowała mnie Pani wcześniej, bo niestety dostałem wiadomość o braku paczki w sobotę, a pas był potrzebny na wtorek, oczywiście wysłałbym go jeszcze raz jak najszybciej... Wykonano zwrot, najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam. Stanowczo NIE POLECAM tego sprzedającego, ponieważ 8 maja zamówiłam pas do pończoch, zapłaciłam z góry pieniądze na konto, i dlatego iż ta przesyłka jest dla mnie bardzo ważna żeby szybko dotarła do mnie, to z tego powodu wybrałam przesyłkę Kurier 48, i nie otrzymałam paczki, a tu do ślubu mialam raptem kilka dni. Ten sprzedający nie wywiązuje się z umowy."
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Tak, przesyłka do Pani nie dotarła, ponieważ została zgubiona w procesie wysyłania. Gdyby tylko poinformowała mnie Pani wcześniej, bo niestety dostałem wiadomość o braku paczki w sobotę, a pas był potrzebny na wtorek, oczywiście wysłałbym go jeszcze raz jak najszybciej... Wykonano zwrot, najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 maj 2018
"towaru nie otrzymaliśmy"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Witam, był problem z realizatorem zamówienia. Wykonano zwrot, pozdrawiam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towaru nie otrzymaliśmy"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Witam, był problem z realizatorem zamówienia. Wykonano zwrot, pozdrawiam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 maj 2018
"Nie otrzymalem towaru "
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Witam, był niestety problem z realizatorem zamówienia. Wykonano zwrot. Najmocniej przepraszam i pozdrawiam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie otrzymalem towaru "
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"Witam, był niestety problem z realizatorem zamówienia. Wykonano zwrot. Najmocniej przepraszam i pozdrawiam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
10 maj 2018
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, nie chce oddac pieniedzy za towar ktorego nie moze dostarczyc"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, nie chce oddac pieniedzy za towar ktorego nie moze dostarczyc"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
10 maj 2018
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, nie chce oddac pieniedzy za towar ktorego nie moze dostarczyc"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, nie chce oddac pieniedzy za towar ktorego nie moze dostarczyc"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
10 maj 2018
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, sprzedaje towar ktorego nie moze dostarczy, platnosc tylko z gory, a potem nie chce oddac pieniedzy, ile chcesz jeszcze dostac negatywow zydzie i co mi tu odpyskujesz!!"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ostrzegam przed kupowaniem u tego zyda, sprzedaje towar ktorego nie moze dostarczy, platnosc tylko z gory, a potem nie chce oddac pieniedzy, ile chcesz jeszcze dostac negatywow zydzie i co mi tu odpyskujesz!!"
Odpowiedź z 23 maj 2018:
"...Oczywiście zwrot Pan otrzymał, ale zanim spróbował Pan wysłać do mnie smsa, lub zadzwonić, lub wysłać e-mail, lub zgłosić problem na Allegro, postanowił Pan zakupić produkt kilka razy i wystawić serię negatywnych komentarzy..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 maj 2018
"Usilnie Ostrzegam. Zyd sprzedaje towar, wylacznie platnosc z gory, ktorego nie jest w stanie dostarczyc. i co i nic, cisza. Nastepnie trzeba sie prosic o wlasne pieniadze, ktorych nie zwrocil w czasie tygodnia od daty dostarczenia nr konta. Liczy chyba ze klient zapomi o pieniadzach, pomimo ze sam ma wystawione prawie 50 tys przedmiotow na ok. 1 mln zl."
Odpowiedź z 10 maj 2018:
"Witam, bardzo Pana przepraszam za spóźnienie, ale przytoczę - Pan wysyłał numer, brakowało jakiejś tam cyferki, ja poprosiłem SMSem o zweryfikowanie, dostałem odpowiedź smsem i faktycznie - moja wina - sms umknął mojej uwadze ze względu na chaotyczną naturę skrzynki smsowej. Ale nie przypomniał mi Pan o zwrocie ani telefonem, ani smsem, ani e-mailem, zdecydował Pan to zrobić tu, w ten sposób. Jesteśmy ludźmi, więc powiem wprost - na pewno nie chciałbym usilnie żydzić 55,70zł. Pozdrawiam, Alan Le"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Usilnie Ostrzegam. Zyd sprzedaje towar, wylacznie platnosc z gory, ktorego nie jest w stanie dostarczyc. i co i nic, cisza. Nastepnie trzeba sie prosic o wlasne pieniadze, ktorych nie zwrocil w czasie tygodnia od daty dostarczenia nr konta. Liczy chyba ze klient zapomi o pieniadzach, pomimo ze sam ma wystawione prawie 50 tys przedmiotow na ok. 1 mln zl."
Odpowiedź z 10 maj 2018:
"Witam, bardzo Pana przepraszam za spóźnienie, ale przytoczę - Pan wysyłał numer, brakowało jakiejś tam cyferki, ja poprosiłem SMSem o zweryfikowanie, dostałem odpowiedź smsem i faktycznie - moja wina - sms umknął mojej uwadze ze względu na chaotyczną naturę skrzynki smsowej. Ale nie przypomniał mi Pan o zwrocie ani telefonem, ani smsem, ani e-mailem, zdecydował Pan to zrobić tu, w ten sposób. Jesteśmy ludźmi, więc powiem wprost - na pewno nie chciałbym usilnie żydzić 55,70zł. Pozdrawiam, Alan Le"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
25 kwi 2018
"Wystawiony towar niedostępny ze względu na jakiś błąd pracownika. Pomimo szybkiego zwrotu kasy jestem mocno rozczarowany bo ten zakup to miał być prezent"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wystawiony towar niedostępny ze względu na jakiś błąd pracownika. Pomimo szybkiego zwrotu kasy jestem mocno rozczarowany bo ten zakup to miał być prezent"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4