Użytkownik sowaksiazki

99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

4068

 

20

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (4088)
Polecam (4068)
Nie polecam (20)
4 mar 2018
Odpowiedź z 5 mar 2018:
"Dzień dobry, jeszcze raz bardzo przepraszamy za niezgodność aukcji z opisem. Cieszemy się, że jest Pani zadowolona z naszej obsługi klienta oraz wysyłki. Sprawa została wyjaśniona telefonicznie, zwrot wysłany na konto. Pozdrawiamy - zespół Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 5 mar 2018:
"Dzień dobry, jeszcze raz bardzo przepraszamy za niezgodność aukcji z opisem. Cieszemy się, że jest Pani zadowolona z naszej obsługi klienta oraz wysyłki. Sprawa została wyjaśniona telefonicznie, zwrot wysłany na konto. Pozdrawiamy - zespół Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
21 lut 2018
"Na przesyłkę kurierską czekałam dwa tygodnie. Na moje maile nawet nikt nie odpowiedział :("
Odpowiedź z 22 lut 2018:
"Dzień dobry. Kontaktowaliśmy się pod adresem mailowym podanym w formularzu oraz podanym numerem telefonu, jednak nie odpowiadał. Opóźnienie w dostawie wynikało z zakończenia działalności Delta kurier, firmy którą nadaliśmy paczkę. Firma zakończyła niespodziewanie działalność, inny kurier musiał dostarczyć wysłane przez nas zamówienia, które były na ich magazynie. Bardzo przepraszamy za tę sytuację, jednak była ona od nas niezależna. Szczegóły sytuacji są podane w mailu. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na przesyłkę kurierską czekałam dwa tygodnie. Na moje maile nawet nikt nie odpowiedział :("
Odpowiedź z 22 lut 2018:
"Dzień dobry. Kontaktowaliśmy się pod adresem mailowym podanym w formularzu oraz podanym numerem telefonu, jednak nie odpowiadał. Opóźnienie w dostawie wynikało z zakończenia działalności Delta kurier, firmy którą nadaliśmy paczkę. Firma zakończyła niespodziewanie działalność, inny kurier musiał dostarczyć wysłane przez nas zamówienia, które były na ich magazynie. Bardzo przepraszamy za tę sytuację, jednak była ona od nas niezależna. Szczegóły sytuacji są podane w mailu. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
3 lut 2018
"Według sprzedającego zamówiony towar trafił w systemie do zamówień zrealizowanych i w ogóle nie został do mnie wysłany. Nie byłoby problemu gdyby nie fakt, że miał to być prezent pod choinkę i musiałem na ostatnią chwilę kupować gdzie indziej. Kontakt ze sprzedającym nie jest na najlepszym poziomie, jak i proces zwrotu pieniędzy na konto. Oczywiście sprawa została wyjaśniona i pieniądze zostały mi zwrócone ale czas w jakim wszystko było załatwiane pozostawia wiele do życzenia."
Odpowiedź z 14 lut 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Jest nam przykro, że zaistniała taka sytuacja. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Według sprzedającego zamówiony towar trafił w systemie do zamówień zrealizowanych i w ogóle nie został do mnie wysłany. Nie byłoby problemu gdyby nie fakt, że miał to być prezent pod choinkę i musiałem na ostatnią chwilę kupować gdzie indziej. Kontakt ze sprzedającym nie jest na najlepszym poziomie, jak i proces zwrotu pieniędzy na konto. Oczywiście sprawa została wyjaśniona i pieniądze zostały mi zwrócone ale czas w jakim wszystko było załatwiane pozostawia wiele do życzenia."
Odpowiedź z 14 lut 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Jest nam przykro, że zaistniała taka sytuacja. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
20 sty 2018
"Kupiłem audiobooka, plastiki w opakowaniu połamane. Źle zabezpieczona do wysyłki"
Odpowiedź z 23 sty 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedostateczne zabezpieczenie przesyłki. Pańskie uwagi zostały wzięte pod uwagę w dziale wysyłki. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem audiobooka, plastiki w opakowaniu połamane. Źle zabezpieczona do wysyłki"
Odpowiedź z 23 sty 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedostateczne zabezpieczenie przesyłki. Pańskie uwagi zostały wzięte pod uwagę w dziale wysyłki. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
19 sty 2018
"W odpowiedzi na e-mail, którego wysłałem z pytaniem o czas realizacji zamówienia (gdyż się przedłużał) zostałem poinformowany o opóźnieniu związanym z uszkodzeniami okładki - mimo tego książka, którą odebrałem również była uszkodzona, nie polecam."
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Dzień dobry. Ma Pan prawo do zwrotu uszkodzonego towaru. Na maila wysłaliśmy jego procedurę. W przypadku problemów prosimy o kontakt. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy - Sowaksiązki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W odpowiedzi na e-mail, którego wysłałem z pytaniem o czas realizacji zamówienia (gdyż się przedłużał) zostałem poinformowany o opóźnieniu związanym z uszkodzeniami okładki - mimo tego książka, którą odebrałem również była uszkodzona, nie polecam."
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Dzień dobry. Ma Pan prawo do zwrotu uszkodzonego towaru. Na maila wysłaliśmy jego procedurę. W przypadku problemów prosimy o kontakt. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy - Sowaksiązki"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
16 sty 2018
"Nie polecam. Po złożeniu zamówienia dostałem powiadomienie, że przesyłka została wysłana tego samego dnia. Czekałem tydzień i zadzwoniłem z pytaniem, gdzie ona się znajduje, okazało się, że NIE została wysłana... błąd w systemie-podobno, żebym nie zadzwonił to pewnie przesyłki bym się nie doczekał..."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Po otrzymaniu informacji o problemie staraliśmy się go jak najszybciej rozwiązać. Pozdrawiamy, Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam. Po złożeniu zamówienia dostałem powiadomienie, że przesyłka została wysłana tego samego dnia. Czekałem tydzień i zadzwoniłem z pytaniem, gdzie ona się znajduje, okazało się, że NIE została wysłana... błąd w systemie-podobno, żebym nie zadzwonił to pewnie przesyłki bym się nie doczekał..."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Po otrzymaniu informacji o problemie staraliśmy się go jak najszybciej rozwiązać. Pozdrawiamy, Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
12 sty 2018
"niestety przedmiot byl zle zapakowany w miękką kopertę, komiks dotarł z dwoma zgnieconymi rogami, nie wyglada juz na nowy tylko uzywany"
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Prosimy w takiej sytuacji się z nami skontaktować i wymienimy komiksy na nowe, jeśli zniszczyły się podczas transportu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety przedmiot byl zle zapakowany w miękką kopertę, komiks dotarł z dwoma zgnieconymi rogami, nie wyglada juz na nowy tylko uzywany"
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Prosimy w takiej sytuacji się z nami skontaktować i wymienimy komiksy na nowe, jeśli zniszczyły się podczas transportu."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 sty 2018
"wysyłka 48 godzin????? zakup 15 grudnia dostawa 4 stycznia po interwencji....."
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie problemy, które wystąpiły podczas transkacji, nie jesteśmy w stanie sprawdzać czy każda paczka doszła do klienta, dlatego potrzebujemy informacji od klienta że jej nie otrzymał, wtedy sprawdzamy co się stało z przesyłką i rozwiązujemy zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wysyłka 48 godzin????? zakup 15 grudnia dostawa 4 stycznia po interwencji....."
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie problemy, które wystąpiły podczas transkacji, nie jesteśmy w stanie sprawdzać czy każda paczka doszła do klienta, dlatego potrzebujemy informacji od klienta że jej nie otrzymał, wtedy sprawdzamy co się stało z przesyłką i rozwiązujemy zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
10 sty 2018
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli wystąpił jakiś problem prosimy o zgłoszenie tego do nas i rozwiązania sytuacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 12 sty 2018:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli wystąpił jakiś problem prosimy o zgłoszenie tego do nas i rozwiązania sytuacji."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
28 gru 2017
"Brak wystawionego towaru - tzn nie mieli tego co było na zdjęciu. Otrzymalam telefon z i formacją, że to błąd " na hurtowni". Zero przeprosin. Tak jakby to była normalna kolej rzeczy."
Odpowiedź z 28 gru 2017:
"Szanowna Pani, staraliśmy się wyjaśnić sprawę telefonicznie najszybciej jak to możliwe. Na maila, zaraz po rozmowie, została wysłana informacja z prośbą o podanie numeru rachunku oraz z przeprosinami. Jest nam przykro, że zaistniała taka sytuacja. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak wystawionego towaru - tzn nie mieli tego co było na zdjęciu. Otrzymalam telefon z i formacją, że to błąd " na hurtowni". Zero przeprosin. Tak jakby to była normalna kolej rzeczy."
Odpowiedź z 28 gru 2017:
"Szanowna Pani, staraliśmy się wyjaśnić sprawę telefonicznie najszybciej jak to możliwe. Na maila, zaraz po rozmowie, została wysłana informacja z prośbą o podanie numeru rachunku oraz z przeprosinami. Jest nam przykro, że zaistniała taka sytuacja. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
27 gru 2017
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Czasami ciężko uniknąć błędów i również nam się przytrafiają - przykro nam, że nie udało się zrealizować zamówienia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Czasami ciężko uniknąć błędów i również nam się przytrafiają - przykro nam, że nie udało się zrealizować zamówienia."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
19 gru 2017
"Przesyłka doszła po 2 tygodniach"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia, niestety nie wszystkie wynikają z naszej winy, ale staramy się rozwiązać każdą sytuację jak najefektywniej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka doszła po 2 tygodniach"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia, niestety nie wszystkie wynikają z naszej winy, ale staramy się rozwiązać każdą sytuację jak najefektywniej."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
10 gru 2017
Odpowiedź z 15 gru 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za późną informację dotyczącą produktów i zaistniałą sytuację. Zwrot został wysłany na konto, sprawa wyjaśniona. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 gru 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za późną informację dotyczącą produktów i zaistniałą sytuację. Zwrot został wysłany na konto, sprawa wyjaśniona. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
22 lis 2017
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z transakcją ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z transakcją ."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
21 lis 2017
"Długi czas na realizacje zamówienia bez konsultacji i powiadomienia, po telefonie komentarz jak nie chce to mogą zwrócić pieniądze ???? Słabe podejście."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia , staramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie problemu oraz wynagrodzenie opóźnienia. Pozdrawiam Sowa Książki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Długi czas na realizacje zamówienia bez konsultacji i powiadomienia, po telefonie komentarz jak nie chce to mogą zwrócić pieniądze ???? Słabe podejście."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za wszelkie opóźnienia , staramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie problemu oraz wynagrodzenie opóźnienia. Pozdrawiam Sowa Książki"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
17 lis 2017
"Brak oferowanego produktu - kontakt dopiero po dwóch dniach od złożenia zamówienia,"
Odpowiedź z 20 lis 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Zwrot został wysłany na konto. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak oferowanego produktu - kontakt dopiero po dwóch dniach od złożenia zamówienia,"
Odpowiedź z 20 lis 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Zwrot został wysłany na konto. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
7 lis 2017
"Po tygodniu od zakupu,po moim emailu,dowiedziałem sie że ksiazki nie będzie.Czekam na zwrot pieniędzy.Nie polecam"
Odpowiedź z 7 lis 2017:
"Szanowny Panie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Otrzymaliśmy numer konta w przeciągu 1-2 dni roboczych zostanie wykonany zwrot. Pozdrawiamy - Sowaksiazki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po tygodniu od zakupu,po moim emailu,dowiedziałem sie że ksiazki nie będzie.Czekam na zwrot pieniędzy.Nie polecam"
Odpowiedź z 7 lis 2017:
"Szanowny Panie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Otrzymaliśmy numer konta w przeciągu 1-2 dni roboczych zostanie wykonany zwrot. Pozdrawiamy - Sowaksiazki"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 lis 2017
"Zamówiłam kilka pozycji książkowych. Po trzech dniach i kilkunastu próbach dodzwonienia się do siedziby firmy trochę zdezorientowana Pani nie wiedziała nawet jak wyjaśnić mi, dlaczego przesyłka jest jeszcze nie wysłana. Zgodność z opisem - ok - książeczki bardzo ciekawe i interesujące dla dzieci; Czas wysyłki - brak słów; Koszt wysyłki - bywało taniej; Obsługa kupującego - fatalna. Proponuję przeszkolić Panią z komunikacji z klientami bądź zatrudnić kolejnego pracownika,"
Odpowiedź z 3 lis 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz problemy komunikacyjne z obsługą klienta. Zwrot za brakującą w zamówieniu książkę został wysłany na konto. Staramy się poprawić sytuację, biorąc pod uwagę opinie naszych klientów. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłam kilka pozycji książkowych. Po trzech dniach i kilkunastu próbach dodzwonienia się do siedziby firmy trochę zdezorientowana Pani nie wiedziała nawet jak wyjaśnić mi, dlaczego przesyłka jest jeszcze nie wysłana. Zgodność z opisem - ok - książeczki bardzo ciekawe i interesujące dla dzieci; Czas wysyłki - brak słów; Koszt wysyłki - bywało taniej; Obsługa kupującego - fatalna. Proponuję przeszkolić Panią z komunikacji z klientami bądź zatrudnić kolejnego pracownika,"
Odpowiedź z 3 lis 2017:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz problemy komunikacyjne z obsługą klienta. Zwrot za brakującą w zamówieniu książkę został wysłany na konto. Staramy się poprawić sytuację, biorąc pod uwagę opinie naszych klientów. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
23 paź 2017
"Ćwiczenia miały być niezapisane - 30% stron była jednak zapisana w taki sposób ołówkiem, że trudno je teraz wygumkować."
Odpowiedź z 4 lis 2017:
"Najmocniej przepraszamy, pracownik spakował nie tę książkę co powinien. Błędy tego typu są rzadkością, jednak czasami się niestety zdarzają."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ćwiczenia miały być niezapisane - 30% stron była jednak zapisana w taki sposób ołówkiem, że trudno je teraz wygumkować."
Odpowiedź z 4 lis 2017:
"Najmocniej przepraszamy, pracownik spakował nie tę książkę co powinien. Błędy tego typu są rzadkością, jednak czasami się niestety zdarzają."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
10 paź 2017
Odpowiedź z 11 paź 2017:
"Dzień dobry, próbowaliśmy się skontaktować telefonicznie. Prosimy o kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy, Sowaksiazki"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 11 paź 2017:
"Dzień dobry, próbowaliśmy się skontaktować telefonicznie. Prosimy o kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy, Sowaksiazki"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1