PESport firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12050

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:01

Lista ocen


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"towar rozdzielony na dwie przesyłki... dlaczego? ok myślę. może brak na magazynie. po 2 tyg prośba o uzupełnienie zamówienia-bez odzewu. po miesiącu telefon-nie odbierają. żenada. kolejni przerzucacze towaru z aliexpress czy jak im tam. z daleka od nich"

Odpowiedź z dnia

"Komentarz jest niezgodny z prawdą. Zamówienie zostało wysłane 11 listopada w dniu złożenia zamówienia w dwóch paczkach i obie zostały odebrane 13 listopada. Nie było żadnego odzewu ze strony klienta.Żaden z naszych produktów nie jest ściągany z Aliexpress.Cały nasz dostępny asortyment zamawiany jest u Polskich producentów. Mamy przeszło 11 tys. pozytywnych komentarzy co świadczy o zadowoleniu klientów nie tylko z naszej obsługi ale i czasu odstawy jak i z samych produktów. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"mata nie nadaje się do użytkowania, opis całkowicie niezgodny ślizga się i odksztalca. "

Odpowiedź z dnia

"Dzień dobry, Próbowaliśmy się skontaktować z klientem mailowo i telefoniczne w celu wyjaśnienia problemy. Niestety do dnia dzisiejszego się to nie udało. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Dzień dobry, Klient nie zgłosił nam reklamacji na produkt, również nie zgłosił żadnych problemów z zamówieniem. Po kontakcie telefonicznym i informacji z jakiej firmy dzwonimy klient natychmiast się rozłączył i nie odebrał już od nas telefonu. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Jeden z 3 paneli przestał działać po 2 dniach."

Odpowiedź z dnia

"Kontaktowaliśmy się z klientem i ustaliliśmy wymianę sprzętu na nowy wolny od wad. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Kontaktowaliśmy się z klientem w celu wyjaśnienia skąd negatywny komentarz. Dostaliśmy odpowiedź, że musiało dojść do pomyłki ponieważ nie chciał wystawiać negatywnego komentarza. Klient miał usunąć komentarz niestety do dnia dzisiejszego tego nie zrobił :( "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Towar nie jest zgodny z opisem. Nie jest to karimata samopompująca, a materacyk z cieniutką gąbką. 2 gwiazdki. Byłem aktywnie namawiany na usunięcie negatywnej oceny niezgodności z opisem. Zdecydowałem się nie usuwać negatywnej oceny i poinformowałem sprzedającego. W wyniku tego sprzedający wpisał mnie na czarną listę. Uwaga: oceny sprzedającego mogą nie odpowiadać rzeczywistości jeśli inni też byli namawiani na zmianę swoich negatywów. Etyka i przejrzystość przede . Obsługa 3 gwiazdki."

Odpowiedź z dnia

"Dzień dobry, Mamy blisko 7000 opinie od klientów, wystarczy je przejrzeć i przeczytać aby wiedzieć coś więcej na temat naszego sklepu. Klient już 3 raz zmienia swój komentarz, więc jest on raczej bardzo daleki od rzetelnej oceny. Czekamy na finalną wersje komentarza."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Bardzo się zawiodłem."

Odpowiedź z dnia

"Dzień Dobry, Ciężko jest nam odnieść się do komentarza. Paczka wysłana i dostarczona w zadeklarowanym czasie. Kontaktowaliśmy się z klientem pod podany numer telefonu przy zamówieniu, ale osoba która odebrała twierdzi, że nic nie zamawiała i żadnego komentarza nie wystawiała i nie zna osoby podanej przy zamówieniu. Zależy nam na pozytywnej opinii klientów i załatwianiu wszelkich problemów, lecz w tej sytuacji nie wiemy co się stało i z kim się kontaktować."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Lotki tragiczne "

Odpowiedź z dnia

"Po rozmowie z klientem doszliśmy do porozumienia, klient obiecał usunąć komentarz niestety tego nie zrobił . "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Hulajnoga wyczynowa miała być najwyższej jakości. Tymczasem po 1 przejażdzce po parku w kołach liczne pekniecia,w jednym spora dziura.Nie wiem czy przetrwalaby wyjście do skateparku choc miała być idealna.Waga w opisie Max 120kg na opak już 100kg. U nas 60 kg a zniszczenia od 1 użycia!!! Reklamacja złożona, pierwszy kontakt szybki obietnica odzewu w 2 dni, efekt - cisza. Kolejne moje wiadomości zostają bez odpowiedzi i wyjaśnienia choć mija kolejny tydzień. ODRADZAM ZAKUP HULAJNOGI "WYCZYNOWEJ" "

Odpowiedź z dnia

"Przekazaliśmy reklamację na serwis. Poprosiliśmy kupującego o kontakt gdyby w ciągu 2 dni (do 05.06) serwis producenta się nie odezwał. Poza zgłoszeniem nie otrzymaliśmy ANI JEDNEJ więcej informacji od kupującego."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Próbowaliśmy skontaktować się z klientem w celu wyjaśnienia skąd negatywny komentarz niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamówiłem trzy przedmioty, dziwnym trafem w porzesyłce były tylko dwa i to oczywiscie nie bylo najdroższego z tego zamowienia pasa do obciążen, to jest jakaś kpina, towar dostałem w kopercie, gdybym ja odbierał przesyłke odrazu zwrocilbym uwage, ze te trzy produkty nie sa w stanie zmiescic sie w kopercie, nie polecam sklepu, chyba ze sprzedający wyjaśni jakoś tą "pomyłke""

Odpowiedź z dnia

"Dzień Dobry, Zostały wysłane do Pana dwie paczki, próbowaliśmy kilkukrotnie kontaktować się z Panem aby poinformować o Tym. Do zamówienia zostały wklejone 2 numery listów przewozowych gdzie mógł Pan śledzić paczki. 26.04 odebrał Pan Pas z paczkomatu."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro