99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3896

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:18

Lista ocen

14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 gru 2018:
"Dzień dobry, W nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty zaproponowaliśmy darmową wysyłkę w przypadku kolejnego zamówienia bądź zwrot kosztów wysyłki za zamówienie, którego dotyczy komentarz. Tak jak ustaliliśmy podczas rozmowy, wysłaliśmy maila wraz ze szczegółami. Mamy nadzieję, że zaproponowana forma rekompensaty będzie dla Pani satysfakcjonująca. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety pamiętnik przyszedł zepsuty nie dało się go otworzyć i trzeba było wyłamać zatrzask"
Odpowiedź z 7 gru 2018:
"Dzień dobry, Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie maila wraz ze zdjęciem na nasz adres mailowy w celu złożenia reklamacji, spróbujemy znaleźć satysfakcjonujące dla Pani rozwiązanie. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie miał towaru, za który zapłaciłem, owszem zwrócił pieniądze, ale na Allegro zgłosił, że kupujący (czyli ja) odstąpił od umowy co jest nieprawdą..."
Odpowiedź z 30 lis 2018:
"Dzień dobry, W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia zawsze kontaktujemy się z Kupującym aby poinformować o zaistniałej sytuacji. Dlatego po rozmowie pracownik anulował zamówienie i stąd wiadomość o odstąpieniu od umowy. Oczywiście potwierdzenie takiej wiadomości nie skutkuje niczym negatywnym i stosowane jest przez serwis Allegro w celu uniknięcia sytuacji, w której bez poinformowania Kupującego, Sprzedający anuluje zamówienie. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SklepSowaKsiazki"
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, zdecydowanie nie polecam zakupów u tego sprzedającego. Paczka zamówiona w sobotę rano została dostarczona do mnie w czwartek wieczorem. Zapewniono mnie, że zostanie wysłana we wtorek z powodu pewnego opóźnienia. Jednakże została wysłana dopiero w środę. Podsumowując na PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ czekałam 6 dni."
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Dzień dobry, Próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie w nawiązaniu do otrzymanej oceny w serwisie Allegro, niestety rozmowa została przerwana. Zadowolenie Kupujących jest dla nas najważniejsze, dlatego wszelkie uwagi, które otrzymujemy przez Kupujących są rozpatrywane indywidualnie i dlatego w Pani przypadku dzwoniliśmy z propozycją rekompensaty za zaistniałą sytuację. Wysłaliśmy w tej sprawie maila. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Dzień dobry, W nawiązaniu do naszej rozmowy jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dziękujemy również za uwagi przekazane podczas rozmowy, dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości. Zadowolenie Kupujących jest dla nas najważniejsze, dlatego zaproponowaliśmy zwrot kosztów dostawy za zamówienie bądź darmową wysyłkę w przypadku kolejnego zamówienia. W tym celu przesłaliśmy również mail. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
4 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zero szacunku dla klienta. Od momentu zamówienia do otrzymania przesyłki 7 dni,pomimo prośby o szybką wysyłkę. Brak kontaktu i informacji o opóźnieniu. Do tego wysyłka paczką 48 kiedy zamawiam i płacę za priorytet.Odradzam zakupy alegrowiczom którzy szanują swój czas."
Odpowiedź z 5 paź 2018:
"Dzień dobry, Próbowaliśmy się skontaktować telefonicznie w związku z otrzymaną oceną. W imieniu firmy przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zadowolenie Kupujących jest dla nas najważniejsze, dlatego w ramach przeprosin zaproponowaliśmy darmową wysyłkę za pobraniem w przypadku kolejnego zamówienia - w tym celu wysłaliśmy wiadomość mailową. Mamy nadzieję, że taka forma rekompensaty będzie dla Pani satysfakcjonująca. Pozdrawiamy serdecznie"
30 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie posiada na stanie książki, którą wystawia. Musiałam ją zamówić u innego sprzedawcy, co wiązało się z poniesieniem dodatkowych kosztów przesyłki."
Odpowiedź z 3 paź 2018:
"Dzień dobry, W nawiązaniu do otrzymanego komentarza próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie. W imieniu firmy przepraszamy za zaistniałą sytuację. Była ona spowodowana błędem popełnionym przez jednego z naszych pracowników podczas inwentaryzacji. Zadowolenie Kupujących jest dla nas najważniejsze, dlatego chcielibyśmy zaproponować darmową wysyłkę za pobraniem w formie rekompensaty. W tym celu przesłaliśmy maila ze szczegółami Pozdrawiamy serdecznie Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"stan książki miał być 5/-5, a wygląda jak psu z gardła wyjęta, cena prawie jak za nową. Termin realizacji dłuższy niż zaznaczony, musiałam się upominać o wysyłkę."
Odpowiedź z 13 wrz 2018:
"Dzień dobry, Próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie w związku z zaistniałą sytuacją. Wysłaliśmy w tej sprawie również wiadomość mailową. Prosimy o kontakt. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiazki"
13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książki zakupiłam 05.08.,06.08.otrzymałam maila od sprzedającego: "otrzymałem zapłatę, wysyłam towar". 08.08. napisałam 2 maile do sprzedającego : "Dzień dobry,proszę o podanie numeru przesyłki priorytetowej-poleconej, którą została nadana do mnie paczka z zakupionymi książkami." Odpowiedź dostałam dopiero 09.08.2018 r. Okazało się,że przesyłka została nadana 09.08. , a nie 06.08. Została wysłana kurierem48,a zapłaciłam za przesyłkę poleconą-priorytetową, którą otrzymałam dopiero 13.08.2018 r.!"
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"Dzień dobry, W nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zadowolenie Kupujących jest dla nas priorytetem, dlatego w ramach przeprosin proponujemy całkowity zwrot kosztów za zamówienie (w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt, aby zamówić kuriera po odbiór paczki) lub w ramach rekompensaty zwrot kosztów wysyłki. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół SowaKsiążki"
19 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka była lekko uszkodzona, ale uszkodzenie mogło powstać w trakcie transportu. Bardzo miękki i słaby papier opakowania, książki w dobrym stanie, ale nie w idealnym."
Odpowiedź z 20 mar 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Weźmiemy pod uwagę wskazówki co do lepszego zabezpieczania przesyłek do transportu. Pozdrawiamy - Zespół Sowaksiążki"
11 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupione 2 książki miały być nowe zgodnie z opisem niestety jedna z nich używana wyjęty pasek zabezpieczający przy bateriach i widać na okładce książki liczne ślady używania (widoczne zarysowania, otarcia i dużo słabsza godność książeczki). Gdyby nie to, ze córka uparła się i był płacz odesłałabym 45 zł to jest dość wysoka cena i produkt POWINIEN BYĆ NOWY !!!!!"
Odpowiedź z 12 mar 2018:
"Dzień dobry. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z nią związane. Jest nam przykro, ze zaistniała taka sytuacja. Pozdrawiamy - Sowaksiążki"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro