Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

609

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (616)
Polecam (609)
Nie polecam (7)
16 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem kabel z pomarańczowymi wtykami. Otrzymałem zwykły czarny kabel. Napisałem do Sprzedawcy, że zamierzam go ocenić negatywnie, bo przy tak tanim zakupie nie chcę czekać ponad tydzień na ewentualną wymianę, kupię gdzie indziej właściwy kabel. Odpowiedź zaskoczyła mnie bezczelnością - ANONIMOWY pracownik odpisał: "...czekamy na odpowiedni negatywny komentarz i pozwolimy sobie sprawę załatwić sądownie". Serio? Za błędy się płaci - po to są właśnie oceny, aby OSTRZEGAĆ przed takimi firmami."
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"Absurdalne żądania bez przedstawienia dowodu, są traktowane jako wył udzenie , a straszenie komentarzami na nas nie działa."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
22 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
24 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"3 tygodnie sobvie dałem na zakupy prezentu dla dziecka od tego sprzedawcy. Dzis jest 24, a przesylki nadal bbrak. NIE POLECAM, MEGA NIE POLECAM, to jest jakaś kpina."
Odpowiedź z 24 gru 2017:
"Wybierając przewoźnika , akceptuje się jego regulamin a w nim jest określony maksymalny czas doręczenie paczki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
24 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający anulował zamówienie i nie dostarczył produktu."
Odpowiedź z 24 gru 2017:
"Zamówienie anulowane zgodnie z prawem, kupujący został natychmiast poinformowany i została zwrócona wpłata"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
22 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zamówiłam 2 lampki LED. jedna przyszła niedziałająca , ale ją naprawilam. po miesiącu używania przestały działać obie"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca handluje towarem którego nie ma na stanie (!!!), mimo otwartej aukcji na allegro! Sprzedawca nie dotrzymał warunków (termin wysyłki) gwarantowanych w aukcji. Informacja o wyprzedaży ostatniej sztuki towaru jest nie do zaakceptowania. Na dodatek kontakt ze Sprzedającym był fatalny, kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do Klienta (tekst w stylu: "wystawiaj sobie negatywne komentarze, mamy to gdzieś". Sami sobie odpowiedzcie na pytanie, czy chcecie z kimś takim w ogóle rozmawiać."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Drogi kliencie uświadom sobie że nie jesteś jedynym kupujący na świecie. Zgodnie z prawem (można się zapoznać przed robieniem zakupów) poinformowaliśmy o tym i o możliwym terminie realizacji po uzupełnieniu stanu magazynowego. Gorąco Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
8 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedają towar którego nie mają, plus za szybką informację o braku towaru."
Odpowiedź z 8 lis 2017:
"Przykro nam że kupił Pan produkt który wyprzedał się nam ze stanu magazynowego o czym został Pan poinformowany i wpłata została zwrócona zgodnie z Art. 12 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4