98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

391

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:03

Lista ocen

16 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko co miałem na temat tej transakcji do powiedzenia napisałem .Jeśli chcecie poznać szczegóły proszę o telefon."
Odpowiedź z 19 lut 2019:
"Gratuluję Panu rozwagi, uczciwości oraz znajomości regulaminu allegro. Pański komentarz jest niezgodny z prawem! Transakcja nie doszła do skutku, ponieważ zarówno telefonicznie jaki mailowo zrezygnował Pan z zakupu tuż przed wysyłką kubka, zatem ocenianie produktu, czasu oraz kosztów wysyłki jest niemożliwe, skoro zrezygnował Pan z zakupu i nie miał Pan produktu w ręku. Polecam zapoznać się z REGULAMINAMI ALLEGRO zarówno dla kupujących jaki sprzedających, może wtedy pojmie Pan warunki zakupu.."
26 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo nie polecam osoby sprzedającej. Po 11 dniach od daty zakupu(i wypłynięcia gotówki - płatność blikiem) próbowałem skontaktować się telefonicznie z osobą sprzedającą z powodu braku wysyłki zamówionego towaru, telefon ciągle niedostępny. Po napisaniu e-maila (12 dni od daty zamówienia) otrzymałem dnia następnego informację o tym abym podał numer konta do zwrotu gotówki. Po podaniu nr konta oraz zapytania dlaczego nie otrzymałem towaru - cisza, aktualnie mija 16 dzień i nadal brak kontaktu."
29 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 lut 2019:
"Szkoda, że żadnej informacji dlaczego taki komentarz Pan wystawił... Zamówił Pani 15-ego, paczka została wysłana 18-ego. Czas wysyłki na aukcji jest podany 3 dni. Paczka została wysłana zupełnie w terminie. Komentarz jest zdecydowanie nie słuszny proszę Pana!"
28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam otrzymałam produkt lecz w paru częściach.Produkt mimo że szklany nie był odpowiednio zabezpieczony ponadto na opakowaniu zewnętrznym nie było oznaczenia że jest to produkt delikatny (szkło). Gdy napisałam do sprzedawcy odpowiedział że pudełko w którym był przedmiot 'było zabezpieczone grubą warstwą folii bombelkowej' - podwójna warstwa opakowania w którym jest transportowany przedmiot nie czyni go bezpiecznym sam produkt powinien być bardziej zabezpieczony."
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Droga Pani, Wystarczyło złożyć reklamację i przesłać zdjęcia, aby reklamacja została rozpatrzona. Wysłalibyśmy nowy kubek lub zwrócili koszty, bez potrzeby odsyłania do nas kubka. Zazwyczaj tak rozwiązywane są u nas reklamację. Niestety szkoda, że w takiej sytuacji nie potrafiła Pani zapanować nad emocjami. Bardzo delikatnie mówiąc była Pani niekulturalna.. Szkoda, że klient nie dał nam szansy i tym samym był stratny nie składając reklamacji."
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie otrzymałem towaru. Brak informacji o opóźnieniu przesyłki w dyskusji dopiero była informacja o opóźnieniu Podejście do klienta naganne brak kultury osobistej. "
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Otrzymał Pan od nas od razu informację z prośbą o decyzję. Nie jest naszą winą, to że Pan nie zauważył maila i gdy założył Pan dyskusję nie wyraził Pan jasno, że życzy Pan sobie jednak wysyłkę kubka. Nasz błąd za który przeprosiliśmy, ale nie był to powód by wystawić negatywny komentarz."
13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysyłają inny towar niż zamówiony, szkoda czasu i zachodu na odsyłanie, ciągła wymiana maili"
Odpowiedź z 2 wrz 2018:
"Wystarczyło odesłać do nas produkt, by otrzymać wymianę na produkt, który Pan zamówił. Niestety koszt przesyłki zwracamy po odesłaniu do nas paczki, a nie przed. Reguluje to ustawa o prawach konsumenta. Tyle ile kosztowałaby przesyłka zwrotna, taką kwotę otrzymałby Pan po odesłaniu do nas paczki."
22 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pomimo zamówienia w sobotę 21.04 br., na tydzień przed ślubem i upewnieniem się w poniedziałek rano 23.04 br., że zarówno zamówienie jak i pieniądze doszły i uzyskaną obietnicą, że dzisiaj jeszcze towar będzie wysłany, do tego jeszcze trzeba dodać kilka telefonów w tygodniu, towar dotarł dopiero 30 .04 po południu....czyli dawno po imprezie. Kubeczki okazały się bardzo małe ani do kawy ani do herbaty, o opakowaniu nie wspomne ,sympatyczna kobieta powiedziała, że takie teraz są, w rewanzu 4 szt"
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Towar od nas został wysłany o czasie, tak jak w aukcji było zaznaczone - czas wysyłki 3 dni. Opis i wielkość kubków znajdował się w aukcji, było wyraźnie napisane, były podane tam wymiary. Trzeba czytać opis przed zakupem. W rewanżu od nas otrzymała Pani 4 kubki zamiast dwóch, za brak opakowania do nich, którego nie było. Uważam, że to z naszej strony bardzo dużo jak za brak kartonika. Uważam, że komentarz jest niesłuszny."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro