98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

841

15

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:34

Lista ocen

17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedajacy sprzedaje towar zepsuty. Niezgodny z opisem. Nie respektuje zwrotu towaru w ciągu 14 dni do czego zakupujący ma prawo"
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kontakt że sprzedawca tylko mailowy,telefon wyłączony,to też nie ładnie.zakupilam maszynkę po czym okazało się że maszynka przyszła ale w zupełnie innej cenie-niższej co prawda ale nie odebrany towar ponieważ pomyślałam że sprzedawca się pomylił i przysłał coś innego.ja nie jestem zadowolona z takiej sytuacji,powinien mnie uprzedzić o tym fakcie."
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pojawił się istotny błąd w skrótowym opisie golarki. Golarka NIE JEST sieciowo-akumulatorowa. W pełnym opisie jest informacja, że można się golić tylko po odłączeniu od ładowania, ale w skrótowym opisie jest inna informacja."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gimbal zepsuł się po tygodniu użytkowania, sprzedający nie odpowiada na maile dotyczące gwarancji."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt jest niezgodny z opisem. Sprzedający nie przeczytał adnotacji w/s wysyłki i nie było z nim kontaktu (wysyłałem email i telefon aby się upewnić że dotarło - niestety nie udało się tego potwierdzić, a później okazało że miałem dobre przeczucie). Dodatkowo, pomimo adnotacji ogólnej o zwrocie towaru w ciągu 14 dni nie umożliwił zwrotu powołując się na umowę B2B. Z braku czasu nie kontynuowałem sporu."
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Witam, produkt był zgodny z opisem producenta, co mogło być niby niezgodne ? Kontakt mailowy jest non-stop. Zwrot dotyczy klientów indywidualnych, klient zakupił towar na FV w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, powinien doskonale wiedzieć, że w takich przypadkach zwrot nie jest możliwy prawnie."
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem .Miesiąc czekania za zwrotem pieniędzy ,odzyskane dopiero po interwencji alegro"
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"tragedia. Zamówiłem szczoteczki 5.09 przyszły szybko, jak się okazało po kilku dniach przyszłą znów paczka ze szczoteczkami którą moi pracownicy omyłkowo odebrali. Chciałem oddać drugą paczkę za którą także zapłaciłem - no i zaczął się problem i schody.Wymyślanie bzdur, głupie problemy czekanie ponad 2 tygodnie za zwrotem. Gwarantuje iż w przypadku problemów z tą firmą zaczynają się schody. Nie zwrócono mi za wysyłkę i próbowano wmówić że kłamie, wysyłałem nawet zdjęcia 4 szczoteczek nie pomogło"
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Witam, mamy dowody: list przewozowy,paragon,transakcję allegro itp że zamawiali Państwo 1kpl i 1 był wysłany od nas. Kupujący nie potrafił w żaden sposób przedstawić rzekomych 2 paczek od nas, zapewne kupił u u nas i 1 u konkurencji, czyż nie ? :) Poszliśmy na rękę dla klienta (konkurencja zapewne nie przyjęła zwrotu), zwrot środków dokonany w regulaminowym czasie, kupujący zawsze ponosi koszty odsyłanej paczki, proszę zapoznać się z regulaminem allegro / Polskim prawem. Negatyw niesłuszny."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Było by wszystko ok gdyby nie próba zwrotu prowizji. Sprzedający chciał żeby napisał do allegro że zrezygnowałem z zakupu "
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po wpłacie pieniędzy tablet niedostępny"
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak tonera startowego w zestawie"
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Drukarka była nowa, fabrycznie zapakowana, od polskiego dystrybutora. Klient dodatkowo dostał gratis drugi toner w przesyłce, niestety otrzymaliśmy negatyw."
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupując nawigację w okresie wakacyjnym za gotówkę oczekiwania nabywcy powinny być jasne dla sprzedającego. To że ma 2 dni robocze na wysyłkę nie oznacza, że za każdym razem ma z tego prawa korzystać!!!!!!!. To tyle, nie polecam ze względu na to,iż paczka na terenie polski dotarła do mnie po dziewięciu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dniach,."
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Na aukcji była wyraźna informacja, że czas wysyłki wynosi 48h, czego dotrzymaliśmy z naszej strony. Kupujący wybrał wysyłkę pocztą polską - to poczta zawiniła w tym przypadku z długą dostawą, od nas paczka wyszła w terminowym czasie."
12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie przestrzegam przed tym Panem, trzeba sie wczytywac dokladnie w tekst aukcji!!!!!!"
Odpowiedź z 12 lip 2018:
"Klient kupił golarkę w wersji OEM bez dodatkowej maszynki do golenia w obniżonej cenie, jak wielu innych zadowolonych klientów. Informacja ta była podana zarówno w tytule aukcji jak i było to bardzo wyróżnione i opisane w opisie aukcji - na samym początku dużymi literami. Klient przyznał się do błędu - nie czytał opisu ani tytułu aukcji sam się do tego przyznając ale wine przerzuca na sprzedającego maskując swoje błędy. Szkoda, że negatyw bo towar zgodny, nowy / fabrycznie zapakowany i sprawny."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opakowanie golarki było pokryte dużą ilością różnego rodzaju włosów. Obrzydliwe."
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Witam, wszystkie golarki sprzedawane przez nas są nowe, nieużywane i fabrycznie zapakowane. Za ew. zabrudzenie zewnętrzne paczki należy winić kuriera - na to już nie mamy wpływu. Komentarz uważamy za niesprawiedliwy."
11 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiają produkt którego nie posiadają"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro