Helikon-TexAutoryzowany sklep Helikon-Tex firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6246

34

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:50

Lista ocen


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Użytkownik wystawia asortyment którego nie ma w magazynie."

Odpowiedź z dnia

"Przepraszamy za niedogodności, jedna z zamówionych czapek faktycznie okazała się niedostępna. Sprawdzimy czy błąd wynikał z błędu magazynowego czy wzmożony ruch przedświąteczny sprawił, że czapki wyprzedały się a strona nie zdążyła się zaktualizować. Jeszcze raz przepraszamy za problemy."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"wystawione bluzy - niedostępne.informacja od pana że nie był aktualizowany stan magazynowy.znaczy w sklepie nie wiedzą że już nie mają produktu, kiedy na stronie jest ich jeszcze 14 :D rozumiałbym że ktoś pomylił się o jedną, ale o czternaście???no cóż, tą zamierzałem kupić bo była w przystępnej cenie 149 zl. świetna promocja.pozostałe,takie same, ale w innym camo, były po 249zł.pan zaoferował mi możliwość zakupu innej z rabatem 10% czyżby zwykłe naganianie klientów? nie polecam sklepu."

Odpowiedź z dnia

"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Jak wspomniałem w rozmowie telefonicznej towar jest dostępny a błedną informacja wyszła od nowego, niedoświadczonego pracownika. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za nieporozumienie."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedają towar w ilości 15 sztuk, którego fizycznie nie mają. Przysyłają smsa, że nie mają ani jednej sztuki a ogłoszenie cały czas aktualizują. "

Odpowiedź z dnia

"Był problem ze stanami magazynowymi tego towaru, sprawa została już wyjaśniona i spodnie w dniu dzisiejszym zostały wysłane do klienta."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Dziwna rozmiarówka, niby M long talia jak dla tucznika, nogawki jak dzwony długość akurat ok. Materiał kiepskiej jakości. Dla porownania texar elit pro droższe o 20-30 zł a o niebo lepszy krój oraz wykonanie. "

Odpowiedź z dnia

"W przypadku, gdy towar nie spełnia oczekiwań można dokonać darmowego zwrotu w ciągu 30 dni. Zapraszamy tez od zapoznania się z naszą ofertę, mamy szeroki wybór spodni w różnych modelach i rozmiarach."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Spodnie przez pomyłkę zamówiłem o długości XL (pierwszy raz zauważyłem, że robią taką długość). Chciałem wymienić na długość L. Przez telefon powiedziano mi, że OK. Niestety w sklepie nie mogli wymienić, tylko zwrócić pieniądze. Spodnie kupione w promocji, która przy zwrocie już nie obowiązywała więc po zwrocie kwoty nie mogłem za nią kupić mniejszej długości spodni. Trzeba dopłacać. Obsługa w sklepach to fajne rzeczowe chłopaki, tyle tylko, że polityka i przepisy firmy nie są pro-konsumenckie."

Odpowiedź z dnia

"Nie robimy zamian produktów, a jedynie zwroty i możliwość zakupienia innej sztuki. Klient ma 30 dni na zwrot towaru. Ceny są dynamiczne i ulegają zmianie."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Ja akurat trafiłem na produknt niskiej jakości - nierówno podklejnoy, wystjące nitki, "

Odpowiedź z dnia

"W przypadku, gdy towar nie spełnia oczekiwań klient ma prawo do 30 dni na odstąpienie od zakupu, można do nas odesłać bez dodatkowych kosztów. "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Realizacja nie doszła do skutku ponieważ nie mieli sprzedawanego produktu. Po kilku dniach dostałem telefon ze sklepu militaria w tej sprawie i zostały mi zwrócone pieniążki na konto."

Odpowiedź z dnia

"Niestety w wyniku błędnych stanów magazynowych, nie mogliśmy zrealizować zamówienia. Przepraszamy za komplikacje. Klient został niezwłocznie poinformowany o problemie i zwrot środków został dokonany chwilę po otrzymaniu numeru konta."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Kupilem za 101 zl. Okazaly sie za duze. Brak mozliwosci wymiany w tej samej cenie. Kazali odeslac i kupic juz za cene 119 zl. Pan w rozmowie telefoniczbej bardzo nieprzyjemny.Nie polecam."

Odpowiedź z dnia

"Nie prowadzimy wymian towarów, ale dajemy możliwość zwrotu kupionych przedmiotów na nasz koszt oraz zachęcamy do zakupu innego modelu/rozmiaru. Przykro nam, że wybrany towar okazał się w złym rozmiarze, ale nie mamy możliwości zmiany ceny innego rozmiaru dla jednego Kupującego - obowiązujące ceny podajemy na aukcjach. Komentarz negatywny w naszej ocenie jest całkowicie niezasadny."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Najmocniej przepraszamy za opóźnienie związane z wysyłką towarów i powstałe przez to komplikacje."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Pasek rozmiar M pomimo zapewnień że ma dł. do 110 cm ma 118. Chusty na magazynie brak."

Odpowiedź z dnia

"Niestety mieliśmy błąd w stanach magazynowych, za co najmocniej przepraszamy. Informowaliśmy Kupującego o tym w kolejnym dniu roboczym i zaproponowaliśmy inne rozwiązanie, z którego Kupujący skorzystał. Jeżeli zakupiony u nas towar nie spełnia oczekiwań to oferujemy możliwość zwrotu towaru na nasz koszt w ciągu 30 dni. Przykro nam z powodu oceny negatywnej."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Przed zakupem zadzwoniłem do sklepu i jakaś Pani wprowadziła mnie w błąd. Towar nie posiadał tego na czym mi zależało. Kurier DHL 3 dni wiózł przesyłkę, jak do nich zadzwoniłem to nie chcieli pomóc-porażka. Nie ma opcji wymiany więc towar trzeba zwrócić. "

Odpowiedź z dnia

"Przykro nam z powodu oceny negatywnej. Nie mamy wpływu na pracę firmy kurierskiej i nie możemy odpowiadać za pracę przewoźnika. Towarów nie wymieniamy zgodnie z naszym regulaminem - proponujemy darmowy zwrot towaru i oddajemy wpłacone środki, a Kupujący może zamówić niezależnie inny, interesujący go towar. Dzięki takiemu rozwiązaniu jesteśmy w stanie szybciej zrealizować i wysłać nową paczkę."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Przykro nam, że nie byliśmy w stanie zrealizować zamówienie bezzwłocznie i potrzebowaliśmy kilku dni więcej na wysyłkę towaru - przepraszamy. Po anulowaniu zamówienia przez Kupującego środki zwróciliśmy w kolejnym dniu."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"kupilem spodnie kiedy cena spadla. okazalo sie ze sprzedajacy ma problem z wysylka. dostaje info ze wysylka opozni sie o 2 dni po 2 dniach nastepne info ze przesylka zostanie wyslana jutro a dzien pozniej ze znowu wysylka opozni sie o 2-4 dni. masakra. paczka dotarla po ponad tygodniu. okazalo sie ze spodnie sa za duze. po telefonie do sprzedajacego okazalo sie ze zamiana na mniejszy rozmiar jest nie mozliwa. musze zwrocic towar i jezeli chce to musze go kupic ponownie. cena byla juz wyzsza."

Odpowiedź z dnia

"Przepraszamy bardzo za opóźnienia związane z wysyłką i przez to dłuższy czas realizacji zamówienia. Staraliśmy się na bieżąco informować o komplikacjach i być w kontakcie z Kupującym."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Towar zakupiony 19.08 otrzymałem dopiero 27.08, wysyłka "natychmiast", przesyłka "kurierem" w opisie aukcji. Po zakupie otrzymałem 3 powiadomienia SMS o kolejnych zmianach terminu dostawy. Szkoda czasu, za kilka złotych więcej można kupić u innego sprzedawcy i mieć towar na drugi dzień."

Odpowiedź z dnia

"Bardzo przepraszamy, były problemy z zatowarowaniem zakontraktowanych dostaw. Sytuacja była incydentalna i niezależna od nas. Dokładaliśmy starań, aby zamówienia zrealizować możliwie jak najszybciej. Zachęcamy, by dać nam kolejną szansę."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Nie mieliśmy żadnych zgłoszeń od klienta na temat problemów z towarem, zamówienie wysłane i dostarczone terminowo. W przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań, klient ma prawo do 30 dni na odstąpienie od zakupu."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Wykonanie najgorszej jakości. Czapka uszyta w sposób karygodny, szwy nierówne połączenie z daszkiem powoduje doformacje całej czapki. Czas oczekiwania na przesyłkę ponad dwa tygodnie - po dwukrotnej interwencji dopiero została wysłana. Obsługa klienta na najniższym poziomie - pomimo prób kontaktu odpowiedzi były zdawkowe w postaci „wyjaśniamy sytuacje”. Najgorszy zakup jaki miałem na Allegro"

Odpowiedź z dnia

"Pojawił się błąd systemowy przy wysyłce paczki, z powodu którego jest nam bardzo przykro. Mamy w systemie jedno zgłoszenie, po którym sprawa została wyjaśniona w tym samym dniu i następnego dnia roboczego przesyłka była już w wybranym paczkomacie. Opóźnienie wyniosło tydzień. Odnośnie satysfakcji klienta, gdy produkt nie spełnia oczekiwań klient ma 30 dni na odstąpienie, towar można do nas darmowo odesłać"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

Odpowiedź z dnia

"Kupujący reklamował jeden z zakupionych towarów, a reklamacja nie została uznana. Przekazaliśmy informacje o możliwościach dalszych działań. W naszej ocenie komentarz negatywny jest niezasadny."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamówiony zły rozmiar telefon na infolinii jak dokonać zwrotu jakiś koleś opryskliwie tłumaczy co i jak wysłać tak jaby za karę musiał odebrać telefon. Sklep spoko bo przesyłka ekspresowa ale obsługa swoją stroną do poprawy."

Odpowiedź z dnia

"Przepraszamy, jeśli poczuł się Pan urażony, z konsultantem przeprowadzona została już rozmowa, każdy czasem ma gorszy dzień. Mamy nadzieję, że kolejne kontakty z naszym biurem obsługi będą już tylko w pełni zadowalające :)"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Odnośnie materiału obsługi nie mam zastrzeżeń. Natomiast mam zastrzeżenia odnośnie wykonania. Przy takiej renomie firmy kieszenie powinny być przy szyte równo a nie każda inaczej. Nie odesłałem spodni bo były mi potrzebne. Ale nie czuję pełnej satysfakcji. "

Odpowiedź z dnia

"Trudno nam się odnieść do komentarza. Jeżeli Kupujący otrzymał towar z wadami fabrycznymi to oferujemy darmowy zwrot w ciągu 30 dni i wymianę na inny egzemplarz lub zwrot środków. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, ale Kupujący zdecydował zatrzymać towar i o niezadowoleniu dowiadujemy się z komentarza, a wcześniej nie otrzymaliśmy żadnej informacji, na którą moglibyśmy zareagować i poszukać wspólnie satysfakcjonującego rozwiązania."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro