99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

10240

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:48

Lista ocen

9 wrz 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar (wysyłka paczkomatem, za pomocą kodu, wiec adresu nie wpisuje ja, tylko paczka wraca tam, gdzie ustalił sobie sprzedawca, a udają że jej nie dostali)"
Odpowiedź z 27 cze 2019:
"Po otrzymanych szczegółowych informacjach na temat przesyłki zwrotnej zgłoszenie zostało w trybie natychmiastowym rozpatrzone a środki zwrócone. Niestety z uwagi na brak formularza dołączonego do przesyłki wyniknął kłopot z jej identyfikacją. Niemniej jednak bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Dołożymy wszelkich starań aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca."
15 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie polecę tego sprzedającego. Czekałam na paczkę ponad tydzień, która i tak do mnie nie dotarła. Oczywiście pieniążki zostały zwrócone na moje konto, a sprzedawca przeprosił za zaistniałą sytuację. Jednak z mojej strony ocena jest negatywna."
Odpowiedź z 8 maj 2019:
"My, jako sprzedawca wywiązaliśmy się należycie z zawartej umowy. Przesyłka wysłana w ciągu 24h po złożeniu zamówienia, niestety zaginęła u przewoźnika w drodze do odbiorcy. Sprawa została natychmiastowo rozwiązana poprzez zwrot wpłaconej kwoty."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zestaw zamówiłam 17.12, dostałam dopiero 29.12. Poza tym wszystko ok."
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. Dłuższy czas realizacji był związany z okresem przedświątecznym i dużą ilością zamówień. Dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienia docierały jak najszybciej."
12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"No plusa nie będzie za popsuta lampe tuż po otwarciu. Towar też oddać można tylko i wyłącznie w punkcie w którym sie je kupiło.Brak jakiej kolwiek pomocy ze strony sklepów stacjonarnych."
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. W przypadku zgłoszenia otrzymanego wadliwego produktu reakcja z naszej strony jest natychmiastowa i następuje wymiana produktu na nasz koszt. Sprzedaż na Allegro nie jest powiązana w żaden sposób z punkami stacjonarnymi, wszelkie reklamacje i zwroty należy zawsze zgłaszać w miejscu zakupu."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Wielokrotnie próbowaliśmy się skontaktować w celu wyjaśnienia przyczyn tak niskiej opinii, niestety bezskutecznie. Wszelkie ewentualne niezgodności prosimy zgłaszać mailowo lub telefonicznie, a dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać dany problem."
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lampa nie ma jak w tytule 54W tylko 18. Jest byle jakiej jakości. Nie ma nazwy producenta, ani żadnych opisów. Nie wiadomo kto ją wyprodukował i czy jest bezpieczna. Zestaw kosztował 269zł. Ten sam zestaw sprzedający oferuje za 219 zł (pomniejszony o jeden lakier. Tzn. że lakier ceni sobie na 50 zł..to już przesada). Zestaw kupiony na prezent żona oceniła jako beznadziejny ( lampa tandeta, strach używać). Lakiery w porządku. Ogólnie za te pieniądze nie polecam. To samo można kupić taniej"
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"W opisie produktu widnieje informacja iż lampa ma moc 18W/54W. Cieszy się ona dużym powodzeniem i bardzo dobrą opinią naszych pozostałych Klientów. Wybór oferty zawsze pozostaje w gestii Klienta. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań przysługuje prawo odstąpienia od umowy, z którego można skorzystać w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu."
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"w poniedziałek o 8 rano dokonałem wpłaty w czwartek o 17 towar został dopiero przekazany kurierowi?.?zamawiając inna paczkę tego samego dnia otrzymałem ja w środę i o dziwo wysłana była poczta polska listem ekonomicznym......"
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po nie całym miesiącu lampa już przestała utwardzać. "
Odpowiedź z 9 paź 2018:
"Próbowaliśmy się z Panią skontaktować, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji lub zachęcamy do złożenia reklamacji na formularzu w formie elektronicznej. reklamacje.neonail"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro