99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

1272

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

14 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Krzesla bardzo brzydko wykończone, jestem rozczarowana."
Odpowiedź z 20 mar 2018:
"Szanowny Kliencie, dokładamy wszelkich starań aby towar w naszym sklepie był najwyższej jakości. Nie odnotowaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia po dostarczeniu zamówienia, że towar jest nieprawidłowy. Prosimy o złożenie reklamacji a zajmiemy się Państwa zgłoszeniem natychmiast. Pozdrawiamy serdecznie."
13 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Problem robi się gdy towar okazuje się uszkodzony i zarówno dhl jak i sprzedający wypinają się na kupującego. Pomimo ugody z mojej strony na usunięcie poprzedniego negatywnego komentarza, sprzed. niestety nie zadał sobie trudu, żeby załagodzić sytuację, podjął tylko jedną próbę wykonania tel. (którego niestety nie mogłam odeb. o czym został poinformowany). I tak to kupujący zostaje się z uszkodzonym towarem. Nie chodzi o pieniądze, bo krzesła nie kosztowały dużo, ale o sam fakt braku reakcji."
Odpowiedź z 13 mar 2018:
"Szanowny Kliencie, próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie, wystarczyło do nas oddzwonić jak nie mogła Pani w danym momencie odebrać połączenia. Zgodnie z Pani wiadomością przesyłka została zniszczona w transporcie i dlatego poprosiliśmy o sporządzenie dokumentu szkody z DHL by móc zareklamować usługę. Proszę skontaktować się z nami przez @ lub telefonicznie. Pozdrawiamy serdecznie."
4 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

""Perfekcyjne wykonanie z najlepszym designem" w opisie aukcji to bardzo duże nadużycie!Krzesła "Made in PRC".Jakoś wykonania bardzo tandetna. Z 8 krzeseł które zamówiłem to 4 z nich były bardzo brudne, zarówno miekkie skórzane poduszki jak i plastikowe oparcia i siedziska.Drewniane nogi wykonane niedbale - kanty uszczerbione i pełne wystających drzazg.Otwory montażowe w siedzisku niespasowane z otworami w nogach.Gwinty otworów montażowy usadowione luźno przez co montaż był problematyczny."
Odpowiedź z 14 sty 2018:
"Szanowny Kliencie, dokładamy wszelkich starań aby towar w naszym sklepie był najwyższej jakości. Nie odnotowaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia po dostarczeniu zamówienia, że towar jest nieprawidłowy. Prosimy o złożenie reklamacji a zajmiemy się Państwa zgłoszeniem natychmiast. Pozdrawiamy serdecznie."
27 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Szanowny Kliencie, zamówienie w naszym sklepie złożyli Państwo w piątek, wpłatę za towar otrzymaliśmy w poniedziałek i w tym samym dniu wysłaliśmy przedmiot. Nie rozumiemy dlaczego wskazują Państwo na wydłużony czas wysyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia w naszym sklepie były realizowane natychmiast. Pozdrawiamy serdecznie."