99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1276

10

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:29

Lista ocen

30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Panie Kacprze, i Szanowni klienci - jeśli z zamówieniem, jest coś nie tak - bardzo proszę o kontakt z naszą obsługą klienta. Błędy się zdarzają, jesteśmy tylko ludźmi. Jak towar nie odpowiada - mamy wydłużony czas zwrotu do 30 dni. - i każdy nieużytkowany towar można zwrócić. Środki zwracamy do 14 dni, a zazwyczaj zdarza się to dużo szybciej. Zawsze jestemy otwarci na rozwiązanie wszelkich niejasności. Tworzymy te sklepy dla Was :) Próbujemy skontaktować się z klientem, bezowocnie. Pozdr, Anita"
30 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ani rzeczy, ani pieniędzy"
Odpowiedź z 2 sie 2018:
"Próbowaliśmy się kontaktować z Panem telefonicznie i przez e-mail, niestety brak kontaktu. Podał Pan adres doręczenia za granicą, jest informacja na naszych aukcjach, że obecnie takich zamówień nie realizujemy. Chcemy zaproponować doręczenie na inny adres lub zwrot środków. Będziemy wdzięczny za kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam_com"
10 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"The image in the description is red and I received a black version of the paper :-/ no sense. Not gonna return it coz I need it now and cant wait any longer. It took them almost a week to deliver the product"
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"We are sorry for misunderstanding and Your disappointed. According to our conversation on e-mail and phone we explained that on this auction is information about carbon wrap is sending in black colour, not red, that's why You get black. We ask to choose colour if You want to get another. We proposed full refund for this transaction or deliver a new black carbon wrap. Despite it we were not achieve agreement. In any questions please ask. Best Regards, Mateusz of motodabadam_com"
13 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Przykro nam z powodu niezadowolenia z transakcji, zwłaszcza że nie wiemy co jest tego powodem. Próbowaliśmy się kontaktować telefonicznie i przez e-mail, lecz mimo to nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo i szybko, niestety Odbiorca nie przygotował gotówki dla kuriera, dlatego paczka wróciła na Magazyn, stąd też mogły pojawić się utrudnienia w dostarczeniu paczki. W przypadku pobrań prosimy o przygotowanie dokładnej kwoty dla kuriera. Pozdrawiamy"
7 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Przykro nam z powodu niezadowolenia z transakcji, zwłaszcza że nie wiemy co jest tego powodem. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani komentarza. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam_com"
14 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wentylator dotarł porysowany I pęknięty "
Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Wszelki reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie i/lub przez e-mail. Podane zgłoszenie zostało szybko rozpatrzone przez nasz Serwis jako zasadne. Naprawiliśmy usterki, mimo to nie doszliśmy do porozumienia. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam_com"
5 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar wysłany po 4 dniach roboczych od otrzymania wpłaty mimo iż sprzedawca zaznaczył że wysyła towar natychmiastowo co jak się okazuje jest kłamstwem dodatkowo brak kontaktu.Zdecydowanie odradzam tego sprzedawce."
Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Problem wynikał z opóźnień w dostawie oraz wzmożonej ilości zamówień w tym okresie. Realizujemy zamówienia na bieżąco a sam proces Obsługi Klienta i Magazynu znacznie ulepszyliśmy. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam_com"
4 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"f u"
Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Przykro nam z powodu niezadowolenia z transakcji, zwłaszcza że nie wiemy co jest tego powodem. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani komentarza. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam_com"
23 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, zero kontaktu ze sprzedającym. Zamówienie wogole nie dotarło, a dziecko zostało bez prezentu na święta! Bardzo duży negatyw !!! Łagodnie mówiąc, odradzam zakupy u tego sprzedawcy. "
Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Problem wynikał z opóźnień w dostawie oraz wzmożonej ilości zamówień w tym okresie. Realizujemy zamówienia na bieżąco a sam proces Obsługi Klienta i Magazynu znacznie ulepszyliśmy. W razie wszelkich wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt. Pozdrawiam, Mateusz z motodabadam-com"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro