98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

441

8

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:21

Lista ocen

21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety już ponad miesiąc a produktu nie otrzymałem a na numer tel który jest podany nie mogę się dodzwonić "
13 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Czekam już na przesyłkę 19 dni i nadal nic! pisząc 6 wiadomości do sprzedającego otrzymałeś tylko 3 odpowiedzi "
9 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sam zakup i przedmiot, ok (chociaż mam wątpliwości co do oryginalności produktu). Ze zwrotem już było gorzej. Środki zostały zwrócone (23.09 -09.10, masakra), ale sprzedający ewidentnie obawia się podania swoich danych, jakichkolwiek poza skrytką pocztową. Zalecam ostrożność."
Odpowiedź z 10 paź 2019:
"A teraz trochę faktów po tej Pańskiej fantastyce. Zgłasza Pan zwrot 23.09, prosimy o wysyłkę na naszą skrytkę, ale Pan wie lepiej że szybciej będzie przez inpost - nie było szybciej bo inpost gdzieś zgubił paczkę. Pan domaga się zwrotu pieniędzy przed odebraniem przez nas przedmiotu, cyt:"mnie interesuje tylko kasa". Zasady są takie że zwrot następuje po odebraniu przedmiotu. Pomagamy zlokalizować zagubioną paczkę, odbieramy przedmiot, robimy natychmiastowy zwrot i dostajemy negatyw. Brak słów.."
26 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"To niestety nie są oryginalne buty Nike. Miesiąc czekania, potem bujanie się ze zwrotem. Sam model jest świetny, dlatego w miedzyczasie kupiłem oryginały w sklepie - zupełnie inny but! Nie polecam zakupu na tej aukcji."
20 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Póki co dotarł do mnie jeden przedmiot, a po 3 miesiacach jeszcze ustalają czy zwrocic 125zl za drugi przedmiot czy nie"
Odpowiedź z 20 gru 2018:
"Takiego chamstwa dawno nie widziałem,to są 2 numery paczek dla klienta:RU320486593NL, RU320486602NL.Kupujący odebrał jedną a drugiej nie.Miał od nas 2 numery przesyłek podane do śledzenia.Nie złożył reklamacji,nie był na poczcie,nic się nie dowiedział.Teraz wystawia nam negatywny komentarz bo nie dopilnował swoich paczek.U nas czarna lista.Nick wysyłamy na forum sprzedawców w celu eliminacji zakupów takich ludzi.Zdecydowanie odradzam,nie wiem jak tak można się zachować."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Głośnik miał być prezentem. Tymczasem opakowanie wygląda jak sprzed kilku lat. Poniszczone, połamane i zmatowione. Podany nr telefonu nie odpowiada. Cena za nowy towar - całość średniej jakości."
Odpowiedź z 6 sty 2019:
"Pani kupuje, ma zastrzeżenia do przedmiotu, ale nie kontaktuje się z nami tylko wystawia negatywa, pytanie w jakim celu? Jak widać po wystawieniu komentarza (13 gru) do Świąt jeszcze dużo czasu, można przedmiot wymienić lub zwrócić do nas a my oddamy pieniądze (2-3 dni). Tutaj brak woli zwrotu i brak woli porozumienia z nami. Niezrozumiała złośliwość tej osoby. Niezadowolona i nie chce zwrócić, nie chce zwrotu pieniędzy. Dziwne nieprawdaż? Nie spotkaliśmy się z taką sytuacją. KURIOZALNE...."
1 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"W opisie produktu żadnej informacji, że produkt jest z rozmiarówką inną niż europejska, dopiero po złożeniu zamówienia dowiadujemy się że przesyłka potrwać może nawet do kilku tygodni od zamówienia, brak wcześniejszej informacji."
Odpowiedź z 7 gru 2018:
"UWAGA! Próby wyjaśnienia tego nieporozumienia niemożliwe! W rozmowie telefonicznej arogancki, wulgarny nastolatek który jest pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających, Normalny człowiek nie wygaduje takich bzdur ubliżając każdemu. Opis przedmiotu rzetelny, a Klient na bieżąco informowany o przesyłce. Ten nastolatek nie jest zadowolony ale nie chce oddać przedmiotu. Domagał się zwrotu kasy to nie wystawi negatywa! Nie ma naszej zgody na cwaniakowanie! UWAŻAJCIE na to indywiduum. CL"
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"nie jest oryginalne buty nie polecam"
Odpowiedź z 6 sty 2019:
"Uwaga ta osoba zasłania się brakiem znajomości jezyka polskiego, jednocześnie doskonale umie poinformować że domaga się zwrotu połowy kwoty za buty bo inaczej zgłasza nas do Allegro. Takich "cfaniaków" będziemy piętnować, zakupy w internecie to nie jest anonimowość trzeba być odpowiedzialnym - zgłosiliśmy to do odpowiednich służb ścigających , u nas czarna lista, podejrzewamy nieuczciwą zazdrosną konkurencję która myśli że nic z tym nie zrobimy. Mylicie się, już zrobiliśmy by Was spotkała kara!!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro