Użytkownik KsiazkaPapierNoz

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

1632

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1645)
Polecam (1632)
Nie polecam (13)
18 kwi 2018
"Sprzedający wysłał zupełnie inny pojazd. Zamiast smieciarki pojazd z kontenerem. O wymianie nie mogło być mowy bo samochód był na prezent."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający wysłał zupełnie inny pojazd. Zamiast smieciarki pojazd z kontenerem. O wymianie nie mogło być mowy bo samochód był na prezent."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 kwi 2018
"Bardzo długi czas wysyłki i zero kontaktu ze strony sprzedającego."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo długi czas wysyłki i zero kontaktu ze strony sprzedającego."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
6 mar 2018
"Brak oferowanego towaru, pieniądze zwrócone przez sprzedającego."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak oferowanego towaru, pieniądze zwrócone przez sprzedającego."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 lut 2018
"Zakupiony towar jest o wiele mniejszy od wymiarów podanych na aukcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiony towar jest o wiele mniejszy od wymiarów podanych na aukcji."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
5 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
26 sty 2018
"Sprzedający dopiero po trzech dniach od dokonania wpłaty poinformował, że towar zostanie wysłany kilka dni później gdyż jedno opakowanie było zepsute. Jeśli z automatu płacę tego też oczekuję od sprzedającego jeśli chodzi o samą wysyłkę gdyż dostarczenie to inna sprawa."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający dopiero po trzech dniach od dokonania wpłaty poinformował, że towar zostanie wysłany kilka dni później gdyż jedno opakowanie było zepsute. Jeśli z automatu płacę tego też oczekuję od sprzedającego jeśli chodzi o samą wysyłkę gdyż dostarczenie to inna sprawa."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
9 sty 2018
"Negatyw za podejście do klienta.Państwo wprawdzie wysłali książkę po trzech dniach,ale dotarła do mnie po trzech tygodniach. Ruch zagubił przesyłkę,a TYLKO nadawca może interweniować. Najpierw była obietnica telefoniczna o podjęciu interwencji, po czym wysyłam maila,że książki dalej nie ma i dostaję odp:"bardzo nam przykro". Czyli-kasę otrzymaliśmy,książkę wysłaliśmy,a dalej... niech się klient sam martwi. Książka była na prezent,więc musiałem kupić drugą. Przykro"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Negatyw za podejście do klienta.Państwo wprawdzie wysłali książkę po trzech dniach,ale dotarła do mnie po trzech tygodniach. Ruch zagubił przesyłkę,a TYLKO nadawca może interweniować. Najpierw była obietnica telefoniczna o podjęciu interwencji, po czym wysyłam maila,że książki dalej nie ma i dostaję odp:"bardzo nam przykro". Czyli-kasę otrzymaliśmy,książkę wysłaliśmy,a dalej... niech się klient sam martwi. Książka była na prezent,więc musiałem kupić drugą. Przykro"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 sty 2018
"Książka zniszczona, obita, ostro rzucana, rogi pozaginane........"
Odpowiedź z 2 sty 2018:
"Kupujący nie zgłosił do nas że książka doszła w złym stanie, jakby to zrobił byśmy wymienili na nie uszkodzony egzemplarz. Każde zamówienie wysyłamy w starannie zapakowanych kartonach. Szkoda że kupujący nie zgłosił zaistniałej sytuacji i wystawia negatywną opinię."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Książka zniszczona, obita, ostro rzucana, rogi pozaginane........"
Odpowiedź z 2 sty 2018:
"Kupujący nie zgłosił do nas że książka doszła w złym stanie, jakby to zrobił byśmy wymienili na nie uszkodzony egzemplarz. Każde zamówienie wysyłamy w starannie zapakowanych kartonach. Szkoda że kupujący nie zgłosił zaistniałej sytuacji i wystawia negatywną opinię."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
27 gru 2017
"Sprzedający super, natomiast dostawa inpost - PORAŻKA!!! Zamówiłam książkę, która przez 4 dni czekała w Opolu na dalszą droge po czym dostałam maila, że jest do odebrania w jakimś punkcie odbioru gdzie miała zostać dostarczona pod wskazany adres. Kurierom nie chce się jeździć pod wskazane adresy, nie zostawiają żadnego awizo. Rozumiem, że mogą mieć dużo pracy, ale zamawiam pod adres, płacę za to więc proszę właściwe dostarczanie kupionych rzeczy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający super, natomiast dostawa inpost - PORAŻKA!!! Zamówiłam książkę, która przez 4 dni czekała w Opolu na dalszą droge po czym dostałam maila, że jest do odebrania w jakimś punkcie odbioru gdzie miała zostać dostarczona pod wskazany adres. Kurierom nie chce się jeździć pod wskazane adresy, nie zostawiają żadnego awizo. Rozumiem, że mogą mieć dużo pracy, ale zamawiam pod adres, płacę za to więc proszę właściwe dostarczanie kupionych rzeczy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
8 gru 2017
"Z przykrością wystawiam negatyw, pomimo szybkiej wysyłki i odpowiedniej ceny. Otrzymałem audiobook nie ten, który zamawiałem (część II zamiast III). Niestety (z rozpędu) rozfoliowałem go. W związku z tym nie domagałem się zwrotu, ale prosiłem o potwierdzenie możliwości zakupu właściwej części (III). Nie doczekałem się żadnej reakcji sprzedającego (po dwóch mailach, w odstępach kilkudniowych). Nawet zwykłego "przepraszam"."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z przykrością wystawiam negatyw, pomimo szybkiej wysyłki i odpowiedniej ceny. Otrzymałem audiobook nie ten, który zamawiałem (część II zamiast III). Niestety (z rozpędu) rozfoliowałem go. W związku z tym nie domagałem się zwrotu, ale prosiłem o potwierdzenie możliwości zakupu właściwej części (III). Nie doczekałem się żadnej reakcji sprzedającego (po dwóch mailach, w odstępach kilkudniowych). Nawet zwykłego "przepraszam"."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
25 paź 2017
"10.10.2017 kupiłem książkę do dzisiaj jej nie mam wiec do 24.10.2017."
Odpowiedź z 15 lis 2017:
"Książka została wysłana w terminie (zamówiona została 10.10 wysłana 12.10) z przyczyn niezależnych przesyłka zaginęła w transporcie po przekazaniu jej wybranej firmie kurierskiej co zostało potwierdzone przez kuriera na piśmie. O czym Klient był na bieżąco informowany. Koszty poniesione przez Klienta zostały oczywiście zwrócone."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"10.10.2017 kupiłem książkę do dzisiaj jej nie mam wiec do 24.10.2017."
Odpowiedź z 15 lis 2017:
"Książka została wysłana w terminie (zamówiona została 10.10 wysłana 12.10) z przyczyn niezależnych przesyłka zaginęła w transporcie po przekazaniu jej wybranej firmie kurierskiej co zostało potwierdzone przez kuriera na piśmie. O czym Klient był na bieżąco informowany. Koszty poniesione przez Klienta zostały oczywiście zwrócone."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Na czasie