96,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

260

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

28 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szafkę którą zamówiłem 1 lipca otrzymałem 26.07. - po wielu upomnieniach. Sprzedający obiecywał że wysłał paczkę, ale ta dziwnie nie potrafiła dojść. Nie polecam z całego serca."
20 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar dotarl uszkodzony a osoba ktora umawiala ze mna kuriera nie dotrzymala obietnicy, towar byl nie w terminie ktory zostal ustalony by wygodniw i komfortowo go odebrac w domu i na dodatek po odebrniu z poczty byl uszkodzony."
Odpowiedź z 28 sie 2018:
"Zleciliśmy realizację przesyłki według potrzeb klienta,ale nie mamy wpływu na trasę kuriera. Według statusu Pani nie było w lokalu. Nie było informacji od Klienta o uszkodzeniu przesyłki, dowiadujemy się dopiero z oceny kupującego. Brak możliwości reakcji. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona to nie powinna być odebrana,tym bardziej jak Klient pisze,że była odbierana z poczty. Odbiór przesyłki o widocznych uszkodzeniach jest akceptacją jej stanu i brakiem możliwości dochodzenia odszkodowania."
12 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To nie jest biały kolor lecz ecri ."
Odpowiedź z 13 mar 2018:
"Oferowany produkt jest w kolorze białym, niestety nie możemy zgodzić się z opinią, że jest to ecri. Oferowana szafka jest barwy białej jak korpusy w pozostałych szafkach oferowanych kuchni. Jeżeli produkt nie odpowiadał Państwa wymaganiom mogli Państwo się z nami skontaktować i zwrócić produkt."
28 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szafki pozostawiają wiele do życzenia. W opisie jest, że posiadają cichy domyk, po zamontowaniu taki cichy domyk to żenada. Kupiłam specjalną szafkę do zabudowy piekarniki oraz płyta - totalna masakra!!!! Ani płyta, a nie piekarnik ( firma Amica ) nie chciały się zmieści bez przerobienia szafki - dno dno dno, i jeszcze raz wielkie dno. Poniekąd żałuję, że kupiłam te meble. Jedyny plus to - fronty - nic więcej"
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Niestety nie możemy oczekiwać od produktu nisko budżetowego tej samej jakości co od kuchni pod specjalne zamówienie za kilkanaście tysięcy złotych i do tego pod wymiar. Jest to zwykła płyta w korpusie i dobrej jakości fronty z lakierowanego MDf-u. Szafki posiadają standardowe wymiary i są one widoczny na aukcji. Nie mamy wpływu na sprzęt AGD jaki jest montowany. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań, mimo to życzymy przyjemnego użytkowania."
31 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"TO NIE JEST SZAFKA WISZĄCA tylko STOJĄCA, lub mocowana do szafek BOCZNYCH a jak z boku jest LODÓWKA i nic TO NA CZYM MA WISIEĆ!!!!! szafki wisząca mają ZAWIESIA!!!!!"
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Wybrany przez Państwa model to szafka wisząca. Szafka dolna/stojąca sprzedawana jest w wersji z nóżkami oraz bez blatu. Do tej pory nie spotkaliśmy się by klienci mieli jakikolwiek problem z mocowaniem szafki. Dziękujemy za informację - zgłosimy tą sugestię do producenta. Aczkolwiek producent zaleca w instrukcji montaż do szafki sąsiadującej. Jeżeli produkt nie odpowiadał lub nie spełniał oczekiwań wystarczyło się skontaktować, zawsze przed montażem mogli Państwo produkt zwrócić!"
24 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekanie ponad miesiąc na przesyłkę to za dlugo. Po co wystawiać aukcję skoro nie ma się towaru!!!"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Produkt realizowany pod zamówienie klienta. Zakup dokonany w okresie przed świątecznym z jasno określonym terminem realizacji. Termin zaakceptowany przed kupującego. Komentarz negatywny zdecydowanie nie na miejscu. Jeśli miał Pan wątpliwości było nie dokonywać zakupu. Na przyszłość polecamy czytać informacje umieszczone na aukcji oferowanego produktu. Wszystko było jasno określone."
10 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo iż zatrudniłam fachowca do złożenia komody było ciężko. Brakowało śrubek, które trzeba dokupić, ogólny wygląd zewnętrzny słaby. Nie polecam. Foto ładniejsze niż w realu. Ogólnie porażka !"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Przykro nam, że nie było z Państwa strony, żadnego kontaktu odnośnie braków w przesyłce jak również wątpliwości co do produktu. Brakujące elementy zostałyby dosłane, a produkt można było zwrócić jeśli nie odpowiadała jakość! Pierwszy raz jakoś produktu nie spełnia oczekiwań. Pozytywne komentarze całej serii np. z 7 gru 2017; 29 wrz 2017; 11 wrz 2017 mówią same za siebie. Na przyszłość proponujemy kontakt zawsze można się porozumieć."
22 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po 2 miesiącach od zgłoszenia, że nie dostałem kupionego cokołu, w końcu go dostałem. Tylko, że oba elementy przełamane na pół. Myślę, że to te same co niedoręczone mi w normalnym czasie :/. Reklamowałem też, że do trzech szafek dostałem w komplecie różne (dwa) zawiasy. No więc dosłano mi z cokołem dwa tak by skompletować trzy jednakowe pary. Niestety, najważniejszego zawiasu (kabłąkowego do szafki narożnej) nie dostałem. A jeden z tych co dostałem do żadnej pary nie pasuje. Przykro mi ://"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Nowe cokoły zostały wysyłane 3 krotnie, za każdym razem nowe pełnowartościowe! Jesteśmy poważną firmą. Są to elementy 200 cm cienkie i długie, delikatna przesyłka. Ostatniego dostarczenia przesyłki, że została uszkodzona nie poinformowano, brak możliwości reakcji. Do szafki narożnej dosłaliśmy cały nowy zestaw montażowy i były wszystkie odpowiednie elementy. Jest Pan jedyną na ponad 80 kuchni osobą, która ma problem z zawiasami. Prosimy stosować się do instrukcji montażu a nie własnej wyobraźni."
5 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Historia jest dość długa. Najpierw szafka nie dotarła, bo podobno kurier upuścił paczkę (nie dostałem takiej informacji od kuriera). Miała zostać ponownie wysłana w czwartek, nie wysłali. We wtorek dostałem info ze jest problem z kolorami. Dotarła w końcu w kolejny czwartek, w innym kolorze. Nie można było do niej ani wsunąć piekarnika, ani zamontować płyty gazowej,nie pasowało, musiałem wycinać dodatkowe otwory. Całokształt tragedia, dobrze, że to była tylko jedna szafka, nie cała kuchnia."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Wszelkie opóźnienia spowodowane uszkodzeniem przesyłki były ustalane z klientem i nie było żadnych zastrzeżeń. O niezgodności koloru/nie pasującym piekarniku nie było żadnego sygnału. Jest możliwość wymiany czy też zwrotu. Szafki oferujemy w stałych uniwersalnych wymiarach. Nie mamy wpływu na zakupiony sprzętu AGD. Przed wystawieniem, komentarza nie otrzymaliśmy żadnych negatywnych informacji od klienta byśmy mogli wspólnie rozwiązać problem. A szkoda."