Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik Unnicatstore

96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

221

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (228)
Polecam (221)
Nie polecam (7)
12 mar 2018
"To nie jest biały kolor lecz ecri ."
Odpowiedź z 13 mar 2018:
"Oferowany produkt jest w kolorze białym, niestety nie możemy zgodzić się z opinią, że jest to ecri. Oferowana szafka jest barwy białej jak korpusy w pozostałych szafkach oferowanych kuchni. Jeżeli produkt nie odpowiadał Państwa wymaganiom mogli Państwo się z nami skontaktować i zwrócić produkt."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"To nie jest biały kolor lecz ecri ."
Odpowiedź z 13 mar 2018:
"Oferowany produkt jest w kolorze białym, niestety nie możemy zgodzić się z opinią, że jest to ecri. Oferowana szafka jest barwy białej jak korpusy w pozostałych szafkach oferowanych kuchni. Jeżeli produkt nie odpowiadał Państwa wymaganiom mogli Państwo się z nami skontaktować i zwrócić produkt."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
28 lut 2018
"Szafki pozostawiają wiele do życzenia. W opisie jest, że posiadają cichy domyk, po zamontowaniu taki cichy domyk to żenada. Kupiłam specjalną szafkę do zabudowy piekarniki oraz płyta - totalna masakra!!!! Ani płyta, a nie piekarnik ( firma Amica ) nie chciały się zmieści bez przerobienia szafki - dno dno dno, i jeszcze raz wielkie dno. Poniekąd żałuję, że kupiłam te meble. Jedyny plus to - fronty - nic więcej"
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Niestety nie możemy oczekiwać od produktu nisko budżetowego tej samej jakości co od kuchni pod specjalne zamówienie za kilkanaście tysięcy złotych i do tego pod wymiar. Jest to zwykła płyta w korpusie i dobrej jakości fronty z lakierowanego MDf-u. Szafki posiadają standardowe wymiary i są one widoczny na aukcji. Nie mamy wpływu na sprzęt AGD jaki jest montowany. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań, mimo to życzymy przyjemnego użytkowania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szafki pozostawiają wiele do życzenia. W opisie jest, że posiadają cichy domyk, po zamontowaniu taki cichy domyk to żenada. Kupiłam specjalną szafkę do zabudowy piekarniki oraz płyta - totalna masakra!!!! Ani płyta, a nie piekarnik ( firma Amica ) nie chciały się zmieści bez przerobienia szafki - dno dno dno, i jeszcze raz wielkie dno. Poniekąd żałuję, że kupiłam te meble. Jedyny plus to - fronty - nic więcej"
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Niestety nie możemy oczekiwać od produktu nisko budżetowego tej samej jakości co od kuchni pod specjalne zamówienie za kilkanaście tysięcy złotych i do tego pod wymiar. Jest to zwykła płyta w korpusie i dobrej jakości fronty z lakierowanego MDf-u. Szafki posiadają standardowe wymiary i są one widoczny na aukcji. Nie mamy wpływu na sprzęt AGD jaki jest montowany. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań, mimo to życzymy przyjemnego użytkowania."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
31 sty 2018
"TO NIE JEST SZAFKA WISZĄCA tylko STOJĄCA, lub mocowana do szafek BOCZNYCH a jak z boku jest LODÓWKA i nic TO NA CZYM MA WISIEĆ!!!!! szafki wisząca mają ZAWIESIA!!!!!"
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Wybrany przez Państwa model to szafka wisząca. Szafka dolna/stojąca sprzedawana jest w wersji z nóżkami oraz bez blatu. Do tej pory nie spotkaliśmy się by klienci mieli jakikolwiek problem z mocowaniem szafki. Dziękujemy za informację - zgłosimy tą sugestię do producenta. Aczkolwiek producent zaleca w instrukcji montaż do szafki sąsiadującej. Jeżeli produkt nie odpowiadał lub nie spełniał oczekiwań wystarczyło się skontaktować, zawsze przed montażem mogli Państwo produkt zwrócić!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"TO NIE JEST SZAFKA WISZĄCA tylko STOJĄCA, lub mocowana do szafek BOCZNYCH a jak z boku jest LODÓWKA i nic TO NA CZYM MA WISIEĆ!!!!! szafki wisząca mają ZAWIESIA!!!!!"
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Wybrany przez Państwa model to szafka wisząca. Szafka dolna/stojąca sprzedawana jest w wersji z nóżkami oraz bez blatu. Do tej pory nie spotkaliśmy się by klienci mieli jakikolwiek problem z mocowaniem szafki. Dziękujemy za informację - zgłosimy tą sugestię do producenta. Aczkolwiek producent zaleca w instrukcji montaż do szafki sąsiadującej. Jeżeli produkt nie odpowiadał lub nie spełniał oczekiwań wystarczyło się skontaktować, zawsze przed montażem mogli Państwo produkt zwrócić!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
24 sty 2018
"Czekanie ponad miesiąc na przesyłkę to za dlugo. Po co wystawiać aukcję skoro nie ma się towaru!!!"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Produkt realizowany pod zamówienie klienta. Zakup dokonany w okresie przed świątecznym z jasno określonym terminem realizacji. Termin zaakceptowany przed kupującego. Komentarz negatywny zdecydowanie nie na miejscu. Jeśli miał Pan wątpliwości było nie dokonywać zakupu. Na przyszłość polecamy czytać informacje umieszczone na aukcji oferowanego produktu. Wszystko było jasno określone."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czekanie ponad miesiąc na przesyłkę to za dlugo. Po co wystawiać aukcję skoro nie ma się towaru!!!"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Produkt realizowany pod zamówienie klienta. Zakup dokonany w okresie przed świątecznym z jasno określonym terminem realizacji. Termin zaakceptowany przed kupującego. Komentarz negatywny zdecydowanie nie na miejscu. Jeśli miał Pan wątpliwości było nie dokonywać zakupu. Na przyszłość polecamy czytać informacje umieszczone na aukcji oferowanego produktu. Wszystko było jasno określone."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
10 sty 2018
"Mimo iż zatrudniłam fachowca do złożenia komody było ciężko. Brakowało śrubek, które trzeba dokupić, ogólny wygląd zewnętrzny słaby. Nie polecam. Foto ładniejsze niż w realu. Ogólnie porażka !"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Przykro nam, że nie było z Państwa strony, żadnego kontaktu odnośnie braków w przesyłce jak również wątpliwości co do produktu. Brakujące elementy zostałyby dosłane, a produkt można było zwrócić jeśli nie odpowiadała jakość! Pierwszy raz jakoś produktu nie spełnia oczekiwań. Pozytywne komentarze całej serii np. z 7 gru 2017; 29 wrz 2017; 11 wrz 2017 mówią same za siebie. Na przyszłość proponujemy kontakt zawsze można się porozumieć."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mimo iż zatrudniłam fachowca do złożenia komody było ciężko. Brakowało śrubek, które trzeba dokupić, ogólny wygląd zewnętrzny słaby. Nie polecam. Foto ładniejsze niż w realu. Ogólnie porażka !"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Przykro nam, że nie było z Państwa strony, żadnego kontaktu odnośnie braków w przesyłce jak również wątpliwości co do produktu. Brakujące elementy zostałyby dosłane, a produkt można było zwrócić jeśli nie odpowiadała jakość! Pierwszy raz jakoś produktu nie spełnia oczekiwań. Pozytywne komentarze całej serii np. z 7 gru 2017; 29 wrz 2017; 11 wrz 2017 mówią same za siebie. Na przyszłość proponujemy kontakt zawsze można się porozumieć."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
22 gru 2017
"Po 2 miesiącach od zgłoszenia, że nie dostałem kupionego cokołu, w końcu go dostałem. Tylko, że oba elementy przełamane na pół. Myślę, że to te same co niedoręczone mi w normalnym czasie :/. Reklamowałem też, że do trzech szafek dostałem w komplecie różne (dwa) zawiasy. No więc dosłano mi z cokołem dwa tak by skompletować trzy jednakowe pary. Niestety, najważniejszego zawiasu (kabłąkowego do szafki narożnej) nie dostałem. A jeden z tych co dostałem do żadnej pary nie pasuje. Przykro mi ://"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Nowe cokoły zostały wysyłane 3 krotnie, za każdym razem nowe pełnowartościowe! Jesteśmy poważną firmą. Są to elementy 200 cm cienkie i długie, delikatna przesyłka. Ostatniego dostarczenia przesyłki, że została uszkodzona nie poinformowano, brak możliwości reakcji. Do szafki narożnej dosłaliśmy cały nowy zestaw montażowy i były wszystkie odpowiednie elementy. Jest Pan jedyną na ponad 80 kuchni osobą, która ma problem z zawiasami. Prosimy stosować się do instrukcji montażu a nie własnej wyobraźni."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po 2 miesiącach od zgłoszenia, że nie dostałem kupionego cokołu, w końcu go dostałem. Tylko, że oba elementy przełamane na pół. Myślę, że to te same co niedoręczone mi w normalnym czasie :/. Reklamowałem też, że do trzech szafek dostałem w komplecie różne (dwa) zawiasy. No więc dosłano mi z cokołem dwa tak by skompletować trzy jednakowe pary. Niestety, najważniejszego zawiasu (kabłąkowego do szafki narożnej) nie dostałem. A jeden z tych co dostałem do żadnej pary nie pasuje. Przykro mi ://"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Nowe cokoły zostały wysyłane 3 krotnie, za każdym razem nowe pełnowartościowe! Jesteśmy poważną firmą. Są to elementy 200 cm cienkie i długie, delikatna przesyłka. Ostatniego dostarczenia przesyłki, że została uszkodzona nie poinformowano, brak możliwości reakcji. Do szafki narożnej dosłaliśmy cały nowy zestaw montażowy i były wszystkie odpowiednie elementy. Jest Pan jedyną na ponad 80 kuchni osobą, która ma problem z zawiasami. Prosimy stosować się do instrukcji montażu a nie własnej wyobraźni."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
5 paź 2017
"Historia jest dość długa. Najpierw szafka nie dotarła, bo podobno kurier upuścił paczkę (nie dostałem takiej informacji od kuriera). Miała zostać ponownie wysłana w czwartek, nie wysłali. We wtorek dostałem info ze jest problem z kolorami. Dotarła w końcu w kolejny czwartek, w innym kolorze. Nie można było do niej ani wsunąć piekarnika, ani zamontować płyty gazowej,nie pasowało, musiałem wycinać dodatkowe otwory. Całokształt tragedia, dobrze, że to była tylko jedna szafka, nie cała kuchnia."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Wszelkie opóźnienia spowodowane uszkodzeniem przesyłki były ustalane z klientem i nie było żadnych zastrzeżeń. O niezgodności koloru/nie pasującym piekarniku nie było żadnego sygnału. Jest możliwość wymiany czy też zwrotu. Szafki oferujemy w stałych uniwersalnych wymiarach. Nie mamy wpływu na zakupiony sprzętu AGD. Przed wystawieniem, komentarza nie otrzymaliśmy żadnych negatywnych informacji od klienta byśmy mogli wspólnie rozwiązać problem. A szkoda."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Historia jest dość długa. Najpierw szafka nie dotarła, bo podobno kurier upuścił paczkę (nie dostałem takiej informacji od kuriera). Miała zostać ponownie wysłana w czwartek, nie wysłali. We wtorek dostałem info ze jest problem z kolorami. Dotarła w końcu w kolejny czwartek, w innym kolorze. Nie można było do niej ani wsunąć piekarnika, ani zamontować płyty gazowej,nie pasowało, musiałem wycinać dodatkowe otwory. Całokształt tragedia, dobrze, że to była tylko jedna szafka, nie cała kuchnia."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Wszelkie opóźnienia spowodowane uszkodzeniem przesyłki były ustalane z klientem i nie było żadnych zastrzeżeń. O niezgodności koloru/nie pasującym piekarniku nie było żadnego sygnału. Jest możliwość wymiany czy też zwrotu. Szafki oferujemy w stałych uniwersalnych wymiarach. Nie mamy wpływu na zakupiony sprzętu AGD. Przed wystawieniem, komentarza nie otrzymaliśmy żadnych negatywnych informacji od klienta byśmy mogli wspólnie rozwiązać problem. A szkoda."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1