99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2459

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:50

Lista ocen

25 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"plastyk zbyt slaby już pies zgobil"
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ciężko stwierdzić czy warto zamówić, jakość samych kółeczek jest na dobrym poziomie ale jak się okazało po dostarczeniu paczki. To magnesy się samemu przykleja, powiedziałem trudno poświęcę 30minut i przykleję. Ale jak zobaczyłem te magnesy to się załamałem ich wielkością(od 1,5x0,5cm do 3x2,5cm)."
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Grawerka w czesci nie zgodna z podanymi danymi. Mimo zwrócenia uwagi brak reakcji na popełniony błąd w grawerce. Przuwieszka to jedna wielka tandeta. Juz kilka dni po założeniu zerwała a ściślej mówiąc złamała się"
23 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki to napewno nie 4dni po upomnieniu się o zamówie łaskawie zostało wysłane. Zapytałem z czego wynika opóźnienie w zamówieniu to Pani unikała odpowiedzi...."
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamowiony został przedmiot w kształcie kostki a przyszedł w serce.... I słaba jakoś wykonania... "
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt zdecydowanie nie jest przeznaczony dla kotów, jest przeznaczony dla średnich / dużych psów."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zlamalo sie po 2 dniach niestety"
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety przedmiot dotarł uszkodzony,sprzedający zażyczył sobie zdjęcia,zdjęcia wysłane i kontakt się urwał."
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"badziew,identyfikator z plastiku,pękł po paru dniach"
11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwsza paczka przyszla niezgodna z zamówieniem plus taki ze wyslali druga niestety tez niezgodna z zamowieniem na trzecią juz sie nie doczekalam nie polecam"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety po 2 dniach identyfikator wyleciał z ostało tylko małe kółeczko a sprzedawca na moje zapytanie zero reakcji"
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety adresówka nie spełnia swojej funkcji. Wykonanie z plastiku, po 2 ch dniach sie zgubiło, odpadło od kółka. Jak kupować to metalowe. "
26 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Identyfikator wyglada na grubszy, metalowy. Przyszedl platikowy? Gietki. Koleczko metalowe w tym materiale bardzo liche. Niegdzie nie ma info o materiale produktu jedynie o grawerze... Identyfikator nadaje sie dla malych pieskow tj maltanczyk czy york , ktore za bardzo nawet nie biegaja. U wiekszego psa nie zdaje egzaminu. Wystarczy , ze piesek otrze sie o krzak lub zgubiony sie gdzies schowa i identyfikatora nie ma. A wlasnie w razue zgubienia sie jest on potrzebny"
20 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zacznę od pozytywu.Skrzyneczki przyszły za pierwszym razem idealne piękne. Teraz negatyw: serce grawer 2 razy przyszły ze zleym imieniem Magdalena nie wiem jak można tak proste imię pisać 2 razy z błędem 2 razy robiliśmy reklamacje załączając fotki z błędem oraz ramki tych serce były słabo zabezpieczone. A przez to były popękane. Dopiero za trzecim razem udało się tej firmie wydrukować poprawnie oraz zabezpieczyć ciut lepiej dzięki temu rodzice dostaną podziękowania od nas Brak foli bombelkowej"
6 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam obroże z grawerem imienia i numerem telefonu. Przyszły do mnie obroże jedynie z grawerem imienia. Zadzwoniłam, aby wyjaśnić sytuację, lecz pani, która odebrała telefon stwierdziła, że nic mi na to nie poradzi i to mój problem, bo nie podałam numeru (podałam chociażby w danych kontaktowych). Uważam, że zamówienie zostało zrealizowane tylko częściowo, a lekceważenie klienta osiągnęło poziom zenitu. Nie polecam."
Odpowiedź z 3 sie 2018:
"Przykro nam za nieporozumienie jednak identyfikator został wykonany zgodnie z zamówieniem. Jedni klienci chcą identyfikatory z samym imieniem, inni z imieniem i telefonem a jeszcze inni proszą o dopisanie adresu. Jest nam trudno się domyślić co klient miał na myśli? My po prostu realizujemy zamówienia zgodnie z klienta wytycznymi."
17 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłam obroże+smycz+identyfikator cały komplet, zapłaciłam za cały komplet, a tu niestety brak smyczy...nie polecam"
Odpowiedź z 3 sie 2018:
"Błędy się zdarzają. Zadzwoniliśmy i zaproponowaliśmy dosłanie brakującej smyczy lub zwrot pieniędzy, jednak Pani nie była zainteresowana. Dziwne ?"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro