99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3567

21

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:19

Lista ocen

24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam dwa rodzaje napisów jeden bez wad, drugi natomiast otrzymałam połamany. "
23 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar przyszedł szybko ,ale w celu skontaktowania sie ze sprzedawcą ,po prostu brak reakcji"
Odpowiedź z 25 kwi 2019:
"Ze strony klienta brak kontaktu - żadnego emaila, kontaktu telefonicznego - sadze, ze Pan o innym zakupie w komentarzu napisał"
12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam duże litery A i E po otworzeniu paczki zobaczyłam małą literę a i dużą literę E,czegoś takiego w życiu nie widziałam. Na moje pytanie czy to pomyłka dostałam odpowiedź "Pani produkt wykonaliśmy taką czcionką jaką został wykonany przykładowy produkt umieszczony na zdjęciu, jeśli miała Pani wątpliwości co do kroju czcionki należało się upewnić przed dokonaniem zakupu" A może łatwiej było by zamieścić zdjęcie czcionki w ofercie a nie zwalać wszystko na klienta, towar odsyłam i nie polecam"
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Produkt który otrzymał klient jest zgodny z umową i został wykonany identyczną czcionką jaką przykładowy produkt w aukcji . W przypadku tej czcionki mała od wielkiej litery różni się wielkością a nie krojem co nie jest niczym dziwnym i występuje w połowie dostępnych czcionek. Jedynym problemem klienta jest to iż klient "inaczej sobie to wyobrażał - a to nie jest już nasz problem tylko klienta" Art 33 ustawy o prawach konsumenta - produkt pod indywidualną specyfikację klienta nie podlega zwrotowi"
21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałam połamany napis, wyraziłam swoją opinię na temat sprzedającego. Odrazu otrzymałam telefon od pani z prośbą aby usunąć ten komentarz a oni wyślą nowy napis. Oczywiście usunęłam a nowego napisu nie ma już ponad drugi tydzień. Obsługa nawet nie odpisuje na moje wiadomości. Rozumiem że to mogło stać się podczas transportu ale obiecała ta pani że następnego dnia wyślą nowy napis a tymczasem nie ma ani napisu ani żadnego odzewu.."
12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gdyby nie fakt,że po tygodniu od wpłaty (tylko dzięki temu,że płaciłam przezPAUUdowiedziałam się,że pieniądze dotarły) napisałam maila z pytaniem o wysyłkę, otrzymałąm produkty.Sprzedający nie portafi czytać ze zrozumieniem i mimo tego,że wyraźnie nie wyraziłam zgody na podanie mojego nr kurierowi(była adnotacja,że ktoś w domu będzie, więc nie było potrzeby nękania telefnami)to jeszcze sprzedający w godzinach mojej pracy zdziwiony nęka mnie telefonami,a kurier zrobił ogromną koleinę na podwóku."
Odpowiedź z 13 lut 2019:
"Szanowna Pani nieco mija się z prawdą - Pani napisała: "Dla kuriera: Ktoś w domu będzie, ja będę mieć telefon poza zasięgiem." - jeśli w takich detalach Pani KOLORUJE RZECZYWISTOŚĆ to i reszta jest pewnie równie kolorowa - co do koleiny - należy podwórko utwardzić - sądzimy, że kurier nie zrobił kolejny w zadbanym, wykostkowanym podjeździe tylko w rozmoczonej ziemi udającej podjazd."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówione koło z inicjałami zostało wycięte czcionką nie spełniającą oczekiwań. Brak informacji na aukcji, jak i brak możliwości zwrotu. Należy wcześniej dowiedzieć się jak dana rzecz ma być docelowo wycięta, bez tego nie polecam."
Odpowiedź z 17 sty 2019:
"Na aukcji nr. 7673126080 klient nie wybiera czcionki a jedynie podaje inicjały które mają zostać wycięte czcionką prezentowaną na aukcji. Klient przed zakupem powinien się zastanowić czy produkt będzie spełniał jego oczekiwania a nie po otrzymaniu produktu cwaniacko próbować go zwrócić mimo to że tego typy towar nie podlega zwrotowi art 33 ( produkt pod specyfikację indywidualną klienta - informacja o braku możliwości zwrotu była umieszczona w aukcji)."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeden napis przyszedł połamany, mimo maila z załączonym zdjęciem nie dostałam odpowiedzi. Dlatego nie polecam. "
10 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety ale sam oferowany produkt nie spełnia moich oczekiwań. Kiepskie wykonanie. Sklejka krzywa i nieładnie ucieta... Zamawiałam z wielu miejsc i nigdzie tak kiepskiej jakości jeszcze nie widziałam... Szkoda bo obsługa bardzo miała i czas wysyłki również. "
19 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam napis listem poleconym, przyszedł po przeszło miesiącu. Podczas gdy w tym samym czasie nie miałam problemów z tą formą zamówień. Rozumiem, że takie sytuacje się zdarzają, lecz jeśli zależy na satysfakcji klienta powinno brać się pod uwagę takie sytuacje i w takim momencie zwrócić koszty zamówienia lub WYKAZAĆ INICJATYWĘ części zwrotu tak dla ZASADY(jeśli i tak podjęte są kroki reklamacyjne). Na współpracy z Panią, straciłam więcej niż te 15zł wydane u Pani. Jestem rozczarowana."
25 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt do dnia dzisiejszego nie dotarł zakupiony 23.08 przesyłka polecona ekonomiczna po kontakcie ze sprzedawca Pani kazała kontaktować sie z Poczta Polska"
10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Napisy dosżły połamane, Nie ma z czego sklejać :("
Odpowiedź z 16 sie 2018:
"Nie wiemy czemu Pan nam wystawia komentarz za to, ze towar doszedł połamany - dostarczał go profesjonalny przewoźnik i Pan mógł sprawdzić zwartość przy doręczycielu, spisać protokół szkody i sprawę rozwiązać - na spisanie protokołu ma Pan 7 dni od momentu otrzymania przesyłki - CO DO KOMENTARZY TO NALEŻY TAKIE RZECZY PISAĆ NA FORUM POŚWIĘCONYM FIRMOM PRZEWOZOWYM WZGLĘDNIE NA PROFILU TAKIEJ FIRMY A NIE U NAS - MY NIE ŚWIADCZYMY USŁUG PRZEWOZOWYCH."
1 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Toper przyszedł uszkodzony- cały połamany i nadłamany, reszta zamówienia okej. Sprzedający uważa, że to winna osoby dostarczającej i nie wyśle nowego. Aczkolwiek ewidentnie widać, że paczka przyszła cała, nie uszkodzona, reszta zamówienia w całości i tylko ta jedna rzecz jest cała połamana i nadłamana. Czas oczekiwania też dość długi. Nie polecam."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Dekory ze sklejki są dość delikatne - wystarczy, że na mala przesyłkę dostawca poczty położył paczkę 20, czy 30kg - zgniecie wówczas cześć zamówienia - reklamacje może Pani złożyć do 7dni - co do czasu dostawy - Pani sama wybrała najtańsza przesyłkę ekonomiczna to skąd uwagi odnośnie czasu dostawy - wystarczyło wybrać kuriera a przesyłka dotarła by znacznie szybciej ( pewnie na następny dzień )."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro