Użytkownik happymonkey_pl

97,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

824

 

23

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (847)
Polecam (824)
Nie polecam (23)

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
19 lut 2018
"Wszystko ok polecam "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko ok polecam "

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
16 lut 2018
"Wsyzstko dobrze, ale wysyłka sporo dluzej niz na aukcji pisało"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wsyzstko dobrze, ale wysyłka sporo dluzej niz na aukcji pisało"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 lut 2018
"2 tygodnie czekałem na przesyłkę"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"2 tygodnie czekałem na przesyłkę"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 lut 2018
"Odradzam, ściema wystawiony na aukcji różowy kolor dostarczony niebieski a w uzasadnieniu bo było małym druczkiem że jak nie co się chce to wysyłam co mam. Oczywiście zwrot na mój koszt. Na pewno można znaleźć innego sprzedawcę co też sugeruję. "
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Grubą czcionką na samej górze aukcji opatrzona wyrazem "UWAGA" informacja ,żeby koniecznie zadzwonić w celu sprawdzenia dostępności kolorów nie da się jej nie zauważyć, więc nieprawdą jest że małym druczkiem. Bez tego wysyłamy kolor losowo wybrany i tak było w tym przypadku .Poza tym w aukcji są fotografie dwóch kolorów artykułu niebieski i różowy. Przykro Nam że tak wyszło ale naprawdę nie powinno być problemem napisanie maila lub kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów transakcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Odradzam, ściema wystawiony na aukcji różowy kolor dostarczony niebieski a w uzasadnieniu bo było małym druczkiem że jak nie co się chce to wysyłam co mam. Oczywiście zwrot na mój koszt. Na pewno można znaleźć innego sprzedawcę co też sugeruję. "
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Grubą czcionką na samej górze aukcji opatrzona wyrazem "UWAGA" informacja ,żeby koniecznie zadzwonić w celu sprawdzenia dostępności kolorów nie da się jej nie zauważyć, więc nieprawdą jest że małym druczkiem. Bez tego wysyłamy kolor losowo wybrany i tak było w tym przypadku .Poza tym w aukcji są fotografie dwóch kolorów artykułu niebieski i różowy. Przykro Nam że tak wyszło ale naprawdę nie powinno być problemem napisanie maila lub kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów transakcji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
15 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 lut 2018
"Bardzo szybka wysyłka, przedmiot zgodny z opisem .Polecam sprzedającego w 100%"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo szybka wysyłka, przedmiot zgodny z opisem .Polecam sprzedającego w 100%"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 lut 2018
"Serdecznie nie polecam tego sprzedającego. Paczka została wysłana na zwrot ponieważ produkt był nie zgodny z opisem (inny model). Niestety mimo, że musiałem zapłacić za wysłanie paczki, to jeszcze nie została odebrana przez sprzedającego i otrzymałem zwrot nieodebranej paczki, za który również musiałem zapłacić. Na pytanie do sprzedającego dlaczego jeszcze jej nie odebrali dostałem odpowiedź "to trzeba rozmawiać z kurierem nie z Nami". Bezczelność nie zna granic."
Odpowiedź z 14 lut 2018:
"Firma nie przyjmuje nie zgłoszonych wcześniej zwrotów niestety. Prosimy zgłosić na maila wysłać to przyjmiemy oczywiście zwrot."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Serdecznie nie polecam tego sprzedającego. Paczka została wysłana na zwrot ponieważ produkt był nie zgodny z opisem (inny model). Niestety mimo, że musiałem zapłacić za wysłanie paczki, to jeszcze nie została odebrana przez sprzedającego i otrzymałem zwrot nieodebranej paczki, za który również musiałem zapłacić. Na pytanie do sprzedającego dlaczego jeszcze jej nie odebrali dostałem odpowiedź "to trzeba rozmawiać z kurierem nie z Nami". Bezczelność nie zna granic."
Odpowiedź z 14 lut 2018:
"Firma nie przyjmuje nie zgłoszonych wcześniej zwrotów niestety. Prosimy zgłosić na maila wysłać to przyjmiemy oczywiście zwrot."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5