Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

634

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (638)
Polecam (634)
Nie polecam (4)
13 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam sprzedającego!"
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"co do Pańskiej oceny, paczkę otrzymał Pan następnego dnia koszt wysyłki 15 zł taniej nie wysyła żaden kurier , Pan zamówił niewłaściwy towar nie mając wiedzy i nie pytając czy będzie pasował, zwrot został przyjęty mimo zagubionego paragonu tak więc z Naszej strony 100 % wykonanej pracy z Pańskiej nieświadomość tego co się robi , kupuję i najzwyklejsza złośliwość . Nikomu nie życzę takiego klienta najzwyklejszy pech że trafiło na moją firmę."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem tę część, ale sprzedawca nie powiedział mi, że deska rozdzielczej nie zawiera poduszki powietrznej pasażera i nie można go zamontować."
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Witam kupił Pan dokładnie to za co Pan zapłacił to co było na zdjęciu oraz w opisie !! nie rozumiem złośliwości z Pańskiej strony ... pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
21 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wprowadza w błąd co do stanu części jak i kosztów wysyłki nie polecam."
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Witam zamówił Pan lusterka do malowania dokładnie takie jak na zdjęciu i ma Pan pretensję o to że trzeba je malować ... Masło maślane proszę patrzeć co się kupuję i za co się płaci a nie psuć renomę Naszej firmy pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
13 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiłem kompresor, który się okazał niesprawny i po odesłaniu do sklepu. Sprzedawca zaczął mi wmawiać, że części od kompresora są nie te, a wszystko było to samo... I dostałem go z powrotem (tyle dobrego z tego)."
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Witam odesłał Pan przerobioną część po swojemu , po czym Pan za to przeprosił i kazał odesłać z powrotem co naraziło Nas na kolejne koszty i jak się okazuję na negatywną opinie . Po kontakcie z Panem powiedział Pan że mogłem sobie umniejszyć cenę za to że to nie moja część. Drogi Panie gdzieś jest granica ... pozdrawiam"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1