97,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

11144

328

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:20

Lista ocen

17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na aukcji kupiłam markizę balkonową na raty z oprocentowaniem, po czym okazało się że sklep nie dysponuje zakupionym przeze mnie towarem. Musiałam odstąpić od umowy pożyczki z bankiem. Sklep nie poczuwa się do odpowiedzialności za zaistniałą sytuację, przy czym wystawiając produkty, którymi nie dysponuje wprowadza potencjalnych kupujących w błąd. Zdecydowanie nie polecam. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy, rzeczywiście okazało się, że produktu nie było na stanie, o czym niezwłocznie poinformowaliśmy kupującego. Zwrot środków został jednak normalnie zlecony na podane przez kupującego konto bankowe. Wciąż pracujemy nad tym, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy raz spotkałam sie z tak niesolidnym sprzedawcą na allegro"
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy, faktycznie nie wywiązaliśmy się z tego zamówienia należycie. Informowaliśmy jednak kupującego o opóźnieniach. Nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania moskitierami, stąd tak długie oczekiwanie na zamówienie. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Wciąż pracujemy nad jakością naszych usług. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wprowadzanie klienta w błąd przed zakupem zapewniano dostawę na 3-ci dzień paczka dotarła po 3 tygodniach po wielu telefonach gdzie podawano za każdym razem inny termin dostawy"
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Produkty gabarytowe, takie jak markizy, są wysyłane firmą spedycyjną, która działa zupełnie inaczej niż kurier. Czas wysyłki w tym przypadku to 5 dni roboczych. Faktycznie czas realizacji nieco się wydłużył, za co najmocniej przepraszamy. Jednakże kupujący otrzymał swoje zamówienie. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak urządzenia do montażu. Brak reakcji po wysłaniu e-mail. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Niestety, ale nie otrzymaliśmy żadnego maila na skrzynkę z informacją, że czegoś w zamówieniu brakuje. Skontaktowaliśmy się z klientem w tej sprawie. Czas odpisywania na maile to 72 godziny. Dokładamy wszelkich starań, aby kupujący otrzymywali brakujące elementy do swoich zamówień niezwłocznie po tym, jak tylko sprawę do nas zgłoszą. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający przesłał jedynie część zamówienia pisząc, że resztę dośle. Po około dwóch tygodniach, dopiero po moim upomnieniu, okazało się, że nie ma towaru, choć cały czas był dostępny na aukcji do kupienia. Otrzymałam zwrot za brakujący przedmiot. Musiałam zamówić roletę gdzie indziej raz jeszcze i drugi raz płacić za przesyłkę. Gdyby Państwo mnie uprzedzili o brakującym towarze, wycofałabym całe zamówienie, żeby nie płacić za przesyłkę podwójnie."
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Bardzo nam przykro, że nie udało nam się stanąć na wysokości zadania. Po otrzymaniu informacji, że kupujący nie otrzymał drugiej części zamówienia, sprawa niezwłocznie została zgłoszona. Niestety okazało się, że produktu nie było już na stanie, o czym również poinformowaliśmy klienta. Zwrot środków został zlecony. Staramy się podnieść jakość naszych usług, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo wcześniejszego zapytania o dostępność produktu nie otrzymałem zamówionego towaru „maty bambusowej” , zero kontaktu dopiero przez kontakt Allegro łaskawie dostałem informacje o braku produktu !!!! Faktury lub paragonu brak do dzisiejszego dnia , skandal jak szanujesz swój czas i pieniądze nie kupuj !!!!!"
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jak tylko otrzymaliśmy informację o braku, niezwłocznie skontaktowaliśmy się z kupującym w tej sprawie. Faktury są wysyłane, kupujący również otrzyma swoją. O procedurze wystawienia faktury klient również został poinformowany. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawia towar, którego nie ma."
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Bardzo nam przykro, że nie udało nam się zrealizować zamówienia. Jednakże niezwłocznie po informacji o braku produktu na stanie, skontaktowaliśmy się niezwłocznie z kupującym. Ze względu na duże zainteresowanie produktami, nie byliśmy przygotowani na tak szybką wyprzedaż moskitier. Zwrot środków za niezrealizowane zamówienie został zwrócony na konto podane przez klienta. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"swiezo wystawiony towar odrazu zamiawiam przelewam pieniadze a po jakims czasie zadaje pytanie na jakim etapie jest moja wysylka dostaje odpowiedz ze nie posiadaja wogole towaru na sprzedanie! UWAGA na tego sprzedajacego NIE POLECAM"
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Staramy się, aby podobne sytuacje nie miały miejsca. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji, że nie mamy produktu na stanie, skontaktowaliśmy się z kupującym i zleciliśmy zwrot środków na konto. Wciąż pracujemy nad tym, aby poprawić jakość naszych usług. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Niestety, klient nie poinformował nas, za co wystawił negatywny komentarz. Skontaktowaliśmy się z klientem w celu ustalenia, skąd wynika taka jego ocena. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Trzeci miesiąc czekam na fakturę. Sprzedający zasłania się księgowością. Szkoda że towar zmontowany , bo bym odesłał., Pytanie tylko czy i kiedy zwrot doszedłby do skutku,"
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Bardzo nam przykro, że oczekiwanie na fakturę trwa tak długo, jednakże fv wysyłamy najpóźniej do 15 dnia miesiąca następującego po dokonaniu zamówienia. Staramy się cały czas polepszyć jakość naszych usług. Jesteśmy cały czas w kontakcie z kupującym. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Totalna porażka. Otrzymałem płotek uszkodzony i wybrakowany. 500 cm za które zapłaciłem a dostałem 422 cm. Montujac plotek nie byłem świadomy, że mam wybrakowany produkt. Kontakt z sprzedającym, jest praktycznie nie możliwy. Po trzech dniach połączeń, napisałem wiadomość e-mail. Na odpowiedź otrzymałem, że mogę otrzymać 20% na uszkodzona i wybrakowana rzecz, za którą zapłaciłem. Nie polecam nikomu tego sprzedawcę. "
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację. Byliśmy z kupującym w kontakcie, chcieliśmy wymienić produkt, jednakże był już zamontowany, pomimo wybrakowania i uszkodzeń, o których wspomniano. Ze swojej strony mogliśmy zaproponować jedynie rabat. Klient już się nie odezwał. Dokładamy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak towaru. brak kontaktu telefonicznego i mejlowego. stanowczo nie polecam. aukcja nadal aktualna mimo braku towaru jak sie okazuje po 2 dniach. "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Prawdą jest, że zamówionego produktu nie mamy na stanie. Bardzo za to przepraszamy. Jednakże tego samego dnia, jak tylko otrzymaliśmy informację o braku, skontaktowaliśmy się mailowo z kupującym, by o tym poinformować. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zakupie okazalo sie, ze brak produktu. Szybko dostalam zwrot na konto, ale jak chcialam zakupic po niedlugim czasie ten sam produkt jak uzupelniono braki to byl juz w o wiele wyzszej cenie"
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Rzeczywiście w tamtym momencie produkt nie był dostępny, za co najmocniej przepraszamy. Niestety ceny mogą ulec zmianie. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Niestety, klient nie poinformował nas, za co wystawił negatywny komentarz. Skontaktowaliśmy się z klientem w celu ustalenia, skąd wynika taka jego ocena. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma sprzedaje towar, którego nie ma na stanie. Informują o tym dopiero po 2 dniach. Na przelew zwrotny czekałem 10 dni. Kontakt ze sprzedającym słaby - odpisują a później twierdzą, że w ogóle nie dostali wiadomości. Nie polecam zakupów u tego sprzedawcy..."
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Rzeczywiście w przypadku tego zamówienia, nie mieliśmy produktu na stanie, o czym poinformowaliśmy kupującego tak szybko, jak tylko było to możliwe. Na wszystkie wiadomości mailowe odpisujemy, nasz czas na odpowiedź to 72 godziny, niestety często zdarza się, że wysyłane wiadomości przez klientów nie docierają do nas, mimo naszych prób kontaktu. Staramy się podnieść jakość naszych usług. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony towar jest nie kompletny w porównaniu z ofertą jaka prezentuje sprzedający. Brakuje śrub i elementów do zmontowania. Sprzedający ponoć dosyła te elementy drugi tydzień a samo zamówienie miało miejsce trzy tygodnie temu. "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy za utrudnienia w realizacji zamówienia. Sprawa jest wciąż w trakcie wyjaśniania z kupującym. Brakujące elementy są zawsze wysyłane tak szybko, na ile jest to możliwe, jak tylko otrzymamy taką informację od kupującego. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie dotarł, brak kontaktu ze sprzedającym."
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"W przypadku tego zamówienia nie stanęliśmy na wysokości zadania. Cały czas pracujemy nad poprawą naszych usług, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z realizacją zamówienia. Pozdrawiamy, zespół Domondo."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mój pierwszy negatyw.Paczka dotarła po 2 tygodniach po interwencji allegro.Nie polecam sprzedającego "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Bardzo przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na zamówienie. Nie byliśmy przygotowani na tyle zamówień na moskitiery, w związku z czym nastąpiły opóźnienia. Sprawa jednak została wyjaśniona. Dokładamy wszelkich starań, aby poprawić jakość naszych usług. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie kupujcie u nich nic, zero kontaktu na maile odpwoiadaja kiedy chca , telefon odebrali ode mnie po 3 dniach nie posiadaja towaru , żaluzje zamówione za prawie 1tyś do dziś ich nie mam mimo iż zrezygnowałam z jednego rozmiaru idąc im na rekę w piatek miał być już wysłany a dziś środa i nie mam nic towaru ani zwrotu pieniędzy za rezygnacje jednej pozycji z ich winy bo nie mieli choć dostepność na stronie była.Nie polecam sprzedawcy aż wstyd że jest tu na Allegro!!!!"
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Najmocniej przepraszamy za utrudnienia związane z realizacją zamówienia. Telefony są odbierane przez konsultantów przez osiem godzin, ale z racji dużej ilość połączeń, czas oczekiwania na rozmowę może się wydłużać. Czas odpisywania na maile to 72 godziny. Staramy się, aby podnieść jakość naszych usług. Jesteśmy w trakcie wyjaśniania sprawy z kupującym. Pozdrawiamy. Zespół Domondo."
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiony towar nie był dostępny"
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Bardzo przepraszamy, ale faktycznie nie mieliśmy produktu w tamtym czasie na stanie. Nie spodziewaliśmy się, że wpłynie tak wiele zamówień na moskitiery, jednakże poinformowaliśmy kupującego o dostawie, która miała mieć miejsce za jakiś czas. Decyzją jednak było anulowanie zamówienia. Pozdrawiamy, zespół Domondo."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro