Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

95,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1851

 

73

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (1924)
Polecam (1851)
Nie polecam (73)
24 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Od 21 maja towar nie dotarł z powodu amnezji sprzedającej, następnie rzekomo zabłądził kurier z InPost a na końcu z braku przyzwoitości Pani nie zamierzała i nie oddała do dziś 10,20zł, które jej zapłaciłem. Ostrzegam kupujących: brak przyzwoitości i chęci pozytywnego zakończenia sprawy. Pani uznaje zasadę wzięłam kasę i co mi zrobisz? Odradzam zakupów i nerwów."
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"To może przedstawię moją wersję wydarzeń: towar został wysłany, kurier inpost nie zastał kupującego w domu więc zostawił przesyłkę do odbioru w punkcie. Niestety kupujący jej nie odebrał i wróciła ona do mnie. Twierdzenie kupującego, że tak nie było obaliła odmowa reklamacji, którą złożyłam w Inpost. Usługa wysyłki została wykonana, więc do zwrotu są tylko pieniądze za towar. Żądanie oddania całości należności nie jest uczciwe."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ostrzegam przed tym sprzedającym.Zakupiłam dekorację papryczki chilli,które opłukałam w wodzie.Co za tym idzie z dekoracji spłynęła cała farba zostawiając biało czerwone duże plamy.Poinformowałam sprzedającego o tym fakcie i została wyśmiana,że produkt dekoracyjny nie należy myć. Jej zdaniem powinien być zasyfiony. Beznadziejna obsługa nie miłe odpowiedzi.Niezwrócone pieniądze za uszkodzone.Za nieotwarte paczki oddana kasa z opóźnieniem. Zaoszczędźcie sobie nerw i omijajcie z daleka.NIE POLECAM!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
2 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Część kolorów sznurków albo bardzo odbiega od zdjęcia albo dostałam zupełnie inne kolory. Ptaszki które zamówiłam też zupełnie inaczej wyglądały na zdjęciu"
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Kolory na monitorze mogą wyglądać inaczej niż na zdjęciach. wynika to z ustawień monitora. A Ptaszki dostała Pani takie jak na zdjęciach, nawet nie rozumiem tej uwagi. może rozczarował Panią ich rozmiar, bo są malutkie, ale było to opisane w aukcji."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
12 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kolor nie zgodny z opisem."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Może kolor jest bardziej morski niż szafirowy, ale odzwierciedla to zdjęcie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
14 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 14 maj 2018:
"Kupujący zamówił drut florystyczny, a spodziewał się druta jubilerskiego. Wyjaśniłam, ale jak widać nie dotarło. Ręce opadają."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
11 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu ze strony sprzedawcy"
Odpowiedź z 14 maj 2018:
"towar na 5*, czas wysyłki na 5*, koszt także na 5*. Powiadomienia na każdym etapie realizacji wysłane. Nie wiem o co chodzi."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
10 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zamówiony 04.03.2018 w sumie nie dotarł - pomyłka zamówienia, która została odesłana. Do dnia 1.04.2018 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Czyli towaru nie mam i pieniędzy też nie!!!"
Odpowiedź z 14 maj 2018:
"Pani nie odebrała przesyłki z paczkomatu i rozwiązała umowę. Pieniądze zostały zwrócone w ustawowym terminie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
30 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostałam tylko jajka ktore zamówiłam,zajaczek byl biały i zielony choć zamówiłam brązowy.Do tego świeczka miała być żółto-zielona w kształcie jajka,a przyszła biała kulka.Nie polecam"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 21 mar 2018:
"Komentarz jest niesprawiedliwy. Czas wysyłki zaznaczony w aukcjach to 7 dni. Wysłaliśmy przed czasem deklarowanym."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
10 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"dwa przedmioty z trzech niezgodne z opisem,taśma ozdobna w opisie jest złota a w rzeczywistości jest beżowa.świeczki w kształcie jajka zamawiałam inny kształt przesyłka była realizowana 2 tygodnie"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
4 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar wysłany po czasie, podanym w aukcji. Kontakt ze sprzedającym bardzo ciężki, nie odbiera telefonu,a jeżeli odbierze nie jest w stanie udzielić informacji czy towar został wogóle wysłany... Nie odpowiada na email. Chociaż towar zgodny z opisem reszta jest na minus. Nie polecam."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
26 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Od miesiąca czekam na przesyłkę.Dopiero zastraszenie, że zgłoszę do administracji alegro(powoduje to blokade sprzedaży) spowodowało,że sprzedawca się odezwał."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
15 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak zamówionych i niestety zapłaconych z góry towarów. Klienta traktuje się jako zło konieczne. Brak zamówionego towaru bez uzgodnienia z klientem zastępuje się przypadkowo innym, który jest pod ręką. Takich sprzedawców powinno się eliminować z portalu dla dobra innych !!!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!! NIE POLECAM !!!"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
23 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety współpraca tragiczna. Zero zrozumienia, wysyłka bardzo pozno, niezgodnie z umową. Patrząc niżej, nie jestem pierwsza. Nie polecam,by odzyskać pieniądze musiałam zgłosić się o pomoc do allegro."
Odpowiedź z 14 maj 2018:
"Towar wysłano w czasie zadeklarowanym w aukcji, nie zawsze możemy przyśpieszyć wysyłkę. Warto wcześniej się skontaktować i zapytać czy jest taka możliwość."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1