99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2340

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:53

Lista ocen

11 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Główki jig konger złej jakości haki luźne w główce ."
Odpowiedź z 12 lut 2019:
"Rozumiemy, aczkolwiek jeśli była jakakolwiek wada wystarczyło to zgłosić, wymienilibyśmy na nasz koszt. W komentarzu ocenia Pan nasza pracę nie jakość produktu (inna sekcja). Prosimy o wyrozumiałość."
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"2 tygodnie czekam na wymianę wędki- bez odzewu"
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw sprzedający wysyła paczkę w godzinach nie do odbioru dla kupującego nie polecam Kurier GLS mam paczkę na wiosny ludow będę między 8-11 do pobrania 43.49 będzie ktoś Bede po 12.20 To za późno jutro w tych samych godzinac Zawsze tylko po 12""
Odpowiedź z 30 lis 2018:
"Przepraszamy za kłopot. Oczywiście godziny dostawy nie zależą os nas, ocenił Pan nas wszędzie najgorzej jakbyśmy byli winni zaistniałej sytuacji. Prosimy o wyrozumiałość ale my zrobiliśmy co można aby paczka była nadana na czas i dobrze spakowana."
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Prosimy o podanie przyczyny tak niskiej opinii naszej pracy, paczkę nadaliśmy błyskawicznie, nie zgłaszano do nas żadnych zastrzeżeń. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta zamówienia."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Buzz bary bardzo słabej jakości w paczce jeden przyszedł już pęknięty i nie działało cześć pokręteł po tygodniu użytkowania popękała reszta plastików przy mocowaniach sygnalizatorów . Buzerr bary tragicznej jakości jak ktoś kupi będzie żałował bardzo słabe twozywo"
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Prosimy o podanie przyczyny tak niskiej opinii naszej pracy, tutaj nie ocenia się jakości produktu tylko nas., Zależy nam na satysfakcji każdego klienta zamówienia. |Każdy towar możemy zareklamować lub wymienić na |Państwa prośbę."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Prosimy o podanie przyczyny tak niskiej opinii naszej pracy, paczkę nadaliśmy błyskawicznie, nie zgłaszano do nas żadnych zastrzeżeń. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta zamówienia."
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 lip 2018:
"Jaki jest powód negatywa po dwóch miesiącach jeśli dokonał Pan zakupu ale Pan nie zapłacił (płatność nieudana)? PROSIMY O WYJAŚNIENIE BO TO KRZYWDZĄCA OPINIA TYM BARDZIEJ, ŻE OCENIA PAN NP. CZAS WYSYŁKI CO JEST TOTALNA BZDURĄ W TYM PRZYPADKU. PROSIMY O ANULOWANIE KOMENTARZA."
8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety wedka rozpadla Sie na pierwszym lowieniu uszkodzona musiala byc z czego ta cena taka niska sprzedajacy dobrze o tym wiedzial nie bede bawil sie w reklamacje poniewaz to nie pieniadz a reklamacja potrwa dluzej niz cale lato znam juz takich sprzedawcow sprzedajecie uszkodzone rzeczy . Absolutnie nie polecam !"
27 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"słaba jakość wykonania, przy silniejszym wietrze uchwyty do śledzi się urwały, przy zszyciach materiał zaczął się pruć - jak za taką cenę to nie polecam."
Odpowiedź z 29 cze 2018:
"Przepraszamy za kłopot z towarem, oczywiście zapraszamy do reklamowania - wymieniania produktu. Nie ukrywamy, że zależy na na dobrej opinii i uważamy, że ocena naszej pracy nie powinna być wystawiana na podstawie cech akurat wadliwego produktu."
6 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Owszem miałem świadomość że kupuję wedzisko niskiej klasy, jednak gdyby parametry w opisie były prawdziwe bym go nie kupił. W opisie podana masa kija to 280g (co zacheciło do zakupu), a prawdziwa masa to 390g. "
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Przykro nam, iż parametry są inne od podanych przez producenta - oczywiście możemy odebrać wędkę i zwrócić należność. Tutaj ocenia Pan nasza pracę więc mam wrażenie, że ocena jest nie sprawiedliwa :( Czy chce Pan zwrócić towar?? Proszę pamiętać, iż polegamy na danych technicznych z katalogu wystawiając oferty."
3 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem jeden produkt a wysłane inny!"
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Przepraszamy za kłopot. Nie zgłaszał Pan problemów z zamówieniem, jak możemy pomóc w tej sytuacji - mamy wymienić towar czy ewentualnie udzielić upustu na zakup?"
17 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na 7 zamówionych przedmiotów dostałem 2 niezgodne z opisem. Natomiast do wędki nie otrzymałem gwarancji która miała być na 24 miesiące. Mieli dosłać ale "zapomnieli". Za te 2 przedmioty zwrócili kasę ale firma niepoważna."
Odpowiedź z 18 maj 2018:
"Wiem że kolor czapki był inny niż katalogu ale to niestety błąd graficzny nie w pakowaniu, za żyłkę przepraszamy - wysłaliśmy po to kuriera - myślę, że negatyw jest na wyrost ale ma Pan do tego prawo :)"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro