99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4489

9

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:26

Lista ocen

10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Korek nie pasuje do Renault Laguna I z 1997 roku. "
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Totalny bubel. Pieniążki w błoto. Fizycznie nie mieści się w błotniku. Kierunkowskaz marki Depo z zewnątrz wygląda idealnie jak oryginał Mercedesa, natomiast od strony wewnętrznej totalna porażka. Jego budowa jest szersza od oryginału, do tego tak ma odlane zatrzaski i uchwyty że nie sposób go zamontować w błotniku no chyba że flexem zrobi się odpowiednią japę w błotniku pod niego :). Jeszcze raz totalny szit. Nie polecam"
Odpowiedź z 23 sty 2019:
"Jeżeli kierunkowskaz nie pasuje to jak przy każdym zakupie istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrócenia towaru."
2 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw za opis. W tytule wycieraczka do citroen picasso c3, a w opisie do renault clio. Niestety pieniądze wyrzucone w błoto."
Odpowiedź z 10 gru 2018:
"Wycieraczka pasuje zarówno do Citroena C3 jak i Renault Clio co jest zawarte w opisie aukcji. Klient stwierdził że jedną wycieraczkę zamontował a drugiej nie mógł zamontować ponieważ ma inne mocowanie, jednak obie zakupione wycieraczki mają to samo mocowanie. Klientowi nie zależało na wyjaśnieniu sytuacji, przy próbie kontaktu telefonicznego rzucił słuchawką."
15 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostalem termostat bez uszczelek."
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Klient nie zauważył w opisie aukcji informacji o tym że towar jest bez uszczelki."
18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt miał zostać dobrze zapakowany bo jest delikatny, pisałem o tym dodatkowo, a został fatalnie zapakowany, tylko folia nic więcej i się uszkodził w transporcie. Więcej nic nie kupię od tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Po zgłoszeniu problemu z zamówieniem zadzwoniliśmy do klienta aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. W rozmowie telefonicznej klient stwierdził że odebrał dużo przesyłek i nie jest w stanie potwierdzić czy ta paczka została wysłana z naszej firmy. Stwierdził że paczka była już poniszczona w momencie odbioru z paczkomatu, tylko że my nie wysyłamy paczek do paczkomatów więc ta opinia powinna być skierowana do innego sprzedającego."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 14 wrz 2018:
"Klient nie zapoznał się z opisem aukcji i kupił uszczelkę do innego silnika niż posiada. Zaproponowaliśmy możliwość zwrotu towaru i kontakt z się urwał. Mimo wielu prób kontaktu telefonicznego i mailowego nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Przez pomyłkę kupującego to my jesteśmy obciążeni negatywnym komentarzem."
4 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłano reparaturki od innego typu samochodu i nie przyjęto zwrotu"
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Przewoźnik za pośrednictwem którego klient odesłał towar nie dostarczył do nas przesyłki tylko zwrócił ją do nadawcy. Nie mogliśmy przyjąć zwrotu ponieważ nie został do nas dostarczony. Otrzymaliśmy ocenę która jest przeznaczona dla przewoźnika."
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony towar nie pasował do auta co wynikało z błędu sprzedawcy. Część potrzebowałem pilnie a sprzedawca nie zrobił nic bym dostał prawidłową część w odpowiednim terminie. Kazał mi zakupić u nich drugi raz i ponownie zapłacić co wg mnie jest bardzo śmieszne. Ostatecznie z zakupu zrezygnowałem, ale na zwrot pieniędzy musiałem czekać kilka dni. Obsługa na zerowym poziomie. Radzę omijać szerokim łukiem, chyba że komuś nie zależy na czasie."
Odpowiedź z 6 sie 2018:
"Producent dostarczył inna część w opakowaniu z czego wynikło nieporozumienie. Po informacji od klienta natychmiast zaproponowaliśmy rozwiązanie tego problemu poprzez wysłanie kuriera po odbiór towaru i następnie wysłanie prawidłowej rzeczy. Wykonaliśmy kilkanaście telefonów oraz wysłali kilka e mailów w tej sprawie. Dyspozycja o zwrocie pieniędzy została złożona tego samego dnia którego otrzymaliśmy towar."
28 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kupiony filtr okazał się bezużyteczny - jest on bowiem filtrem do samochodu tej marki Citroen 2CV ale z silnikiem 425 ccm - co nie było zaznaczone w ofercie) mój silnik 2CX ma 600 ccm i większy filtr powietrza - podaruję zatem na zlocie innemu kierowcy - nie chciałem ponosić kosztów odsyłania,po prostu w przyszłości nie będę kupował w ten sposób części,szczególnie tych droższych."
Odpowiedź z 17 maj 2018:
"Zaproponowaliśmy kupującemu rozwiązanie zaistniej sytuacji i czekamy na informację zwrotną."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro