Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik tradum_pl

99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

38025

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (38069)
Polecam (38025)
Nie polecam (44)
23 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5
17 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
15 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
6 cze 2018
"Termin dostawy niezgodny z opisem. Dostarczenie miało być w tym samym mieście 3,4 dni, a czekałam 2 tygodnie. Po moich telefonach bardzo niegrzeczna Pani powiedziała, żebym sobie przyjechała."
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w dniu 25.05. Zgodnie z informacją na naszej aukcji czas wysyłki to dwa dni robocze. Przesyłka była przygotowana do odbioru w poniedziałek 28.05. Zmiana formy wysyłki na odbiór osobisty była zrealizowana na Pani prośbę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Termin dostawy niezgodny z opisem. Dostarczenie miało być w tym samym mieście 3,4 dni, a czekałam 2 tygodnie. Po moich telefonach bardzo niegrzeczna Pani powiedziała, żebym sobie przyjechała."
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Zamówienie zostało przyjęte do realizacji w dniu 25.05. Zgodnie z informacją na naszej aukcji czas wysyłki to dwa dni robocze. Przesyłka była przygotowana do odbioru w poniedziałek 28.05. Zmiana formy wysyłki na odbiór osobisty była zrealizowana na Pani prośbę."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
20 kwi 2018
"Jedyne co mogę powiedzieć to, że sprzedawca odbiera telefony i można się z nim dogadać. Paczka wysłana Ruchem a Ruch Cię... wiadomo co. Pseudo firma kurierska, która gubi przesyłki o opcja ich śledzenie to jakieś nieporozumienie. Nawet na infolinii nie wiedzieli co się stało z paczką. Stracony czas i pieniądze. ODRADZAM TĄ OPCJĘ WYSYŁKI!!!"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Bardzo nam przykro, że Paczka w Ruchu zgubiła Pana przesyłkę i zamówienie nie zostało zrealizowane. Z naszej strony dołożono wszelkich starań aby jak najmniej odczuł Pan skutki ww sytuacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jedyne co mogę powiedzieć to, że sprzedawca odbiera telefony i można się z nim dogadać. Paczka wysłana Ruchem a Ruch Cię... wiadomo co. Pseudo firma kurierska, która gubi przesyłki o opcja ich śledzenie to jakieś nieporozumienie. Nawet na infolinii nie wiedzieli co się stało z paczką. Stracony czas i pieniądze. ODRADZAM TĄ OPCJĘ WYSYŁKI!!!"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Bardzo nam przykro, że Paczka w Ruchu zgubiła Pana przesyłkę i zamówienie nie zostało zrealizowane. Z naszej strony dołożono wszelkich starań aby jak najmniej odczuł Pan skutki ww sytuacji."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
26 mar 2018
"ksiazke polecam ale firmy nie"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Nie możemy zgodzić się z wystawioną opinią. Zamówienie zostało zrealizowane i doręczone terminowo zgodnie z opisem na aukcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ksiazke polecam ale firmy nie"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Nie możemy zgodzić się z wystawioną opinią. Zamówienie zostało zrealizowane i doręczone terminowo zgodnie z opisem na aukcji."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
6 mar 2018
"Słaby kontakt, towar wysłany dużo po terminie i nie dotarł na święta a miał to być prezent . Brak przepływu informacji! Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Słaby kontakt, towar wysłany dużo po terminie i nie dotarł na święta a miał to być prezent . Brak przepływu informacji! Nie polecam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 mar 2018
"Przekroczony o tydzień czas wysyłki. Książka została nadana dwa dni po wskazanym terminie dostarczenia."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Faktycznie zamówienie zostało nadane 1-dniowym opóźnieniem. Okres przed świętami Bożego Narodzenia był dla nas czasem wytężonej pracy, staraliśmy się nadawać zamówienia tak szybko jak było to możliwe. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przekroczony o tydzień czas wysyłki. Książka została nadana dwa dni po wskazanym terminie dostarczenia."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Faktycznie zamówienie zostało nadane 1-dniowym opóźnieniem. Okres przed świętami Bożego Narodzenia był dla nas czasem wytężonej pracy, staraliśmy się nadawać zamówienia tak szybko jak było to możliwe. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
2 lut 2018
"wysyłka z bardzo dużym opóźnieniem, zerowy kontakt, polecam wybrać inną księgarnię "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wysyłka z bardzo dużym opóźnieniem, zerowy kontakt, polecam wybrać inną księgarnię "

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 sty 2018
"Sprzedający nie dotrzymuje terminu wysyłki podanego na stronie, szczególnie przed świętami. Sprzedający nie odpisuje na smsy a na meile opisuje po paru dniach"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Pragniemy bardzo przeprosić za utrudniony kontakt, w okresie przedświątecznym zostaliśmy zasypani wiadomościami i telefonami od Klientów. Był to dla nas okres wytężonej pracy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający nie dotrzymuje terminu wysyłki podanego na stronie, szczególnie przed świętami. Sprzedający nie odpisuje na smsy a na meile opisuje po paru dniach"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Pragniemy bardzo przeprosić za utrudniony kontakt, w okresie przedświątecznym zostaliśmy zasypani wiadomościami i telefonami od Klientów. Był to dla nas okres wytężonej pracy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
10 sty 2018
"Nie polecam Książka dotarła do nas 11 dnia od jej kupienia Nr tel podany na stronie to nr dla szczęściarza Mnie niestety nie udało się dodzwonić"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Bardzo przepraszamy za utrudniony kontakt, w okresie przedświątecznym zostaliśmy zasypani wiadomościami i telefonami od Klientów. Był to dla nas okres wytężonej pracy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam Książka dotarła do nas 11 dnia od jej kupienia Nr tel podany na stronie to nr dla szczęściarza Mnie niestety nie udało się dodzwonić"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Bardzo przepraszamy za utrudniony kontakt, w okresie przedświątecznym zostaliśmy zasypani wiadomościami i telefonami od Klientów. Był to dla nas okres wytężonej pracy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 sty 2018
"Książka na prezent została odebrana po świętach pomimo dużo wcześniejszego zakupu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Książka na prezent została odebrana po świętach pomimo dużo wcześniejszego zakupu"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
4 sty 2018
"Bardzo, ale to bardzo dlugi czas wysyłki. Zero informacji, że będzie tak długi okres oczekiwania. Firma czekała prawie 2 tyg. aby nadać paczkę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo, ale to bardzo dlugi czas wysyłki. Zero informacji, że będzie tak długi okres oczekiwania. Firma czekała prawie 2 tyg. aby nadać paczkę."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
3 sty 2018
"Bardzo ciężki kontakt mailowy i przez allegro. Paczka wysłana po deklarowanym maksymalnym terminie wysyłki. Na szczęście "Paczka w Ruchu" dała radę i prezent dotarł na ostatnią chwilę. Przedmiot zgodny z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo ciężki kontakt mailowy i przez allegro. Paczka wysłana po deklarowanym maksymalnym terminie wysyłki. Na szczęście "Paczka w Ruchu" dała radę i prezent dotarł na ostatnią chwilę. Przedmiot zgodny z opisem."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 sty 2018
"Zamowilam ksiazki i oplacilam18 grudnia wysylka nastapila dopiero 28grudnia a telefonow nikt nie odbierał zero informacji,w aukcji opis ze platnosc do godz 14 wysylka tego samego dnia a a maks czas realizacji do 2 dni,niestety tak nie bylo."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamowilam ksiazki i oplacilam18 grudnia wysylka nastapila dopiero 28grudnia a telefonow nikt nie odbierał zero informacji,w aukcji opis ze platnosc do godz 14 wysylka tego samego dnia a a maks czas realizacji do 2 dni,niestety tak nie bylo."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 gru 2017
"Deklarowana wysyłka w 24 h urosła do 3 dni. W efekcie paczka dotarła po świętach. Żadnej informacji czy zwykłego przepraszamy. ŻENADA !!! Towar zgodny z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Deklarowana wysyłka w 24 h urosła do 3 dni. W efekcie paczka dotarła po świętach. Żadnej informacji czy zwykłego przepraszamy. ŻENADA !!! Towar zgodny z opisem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 gru 2017
"Bardzo późno wysłany towar. Przez trzy dni po zakupie brak kontaktu z obsługującym (ani e-mailowy ani telefoniczny)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo późno wysłany towar. Przez trzy dni po zakupie brak kontaktu z obsługującym (ani e-mailowy ani telefoniczny)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 gru 2017
"Zamówiłem 15 grudnia prezent na święta dostałem 27 grudnia / najgorsze ze całkowity brak kontaktu z sprzedawca :/"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem 15 grudnia prezent na święta dostałem 27 grudnia / najgorsze ze całkowity brak kontaktu z sprzedawca :/"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 gru 2017
"Brak kontaktu ze sprzedającym. Nikt nie odbiera telefonów, a o opóźnionej wysyłce nikt nie raczył nawet mailem poinformować."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu ze sprzedającym. Nikt nie odbiera telefonów, a o opóźnionej wysyłce nikt nie raczył nawet mailem poinformować."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1