99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

11170

8

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:25

Lista ocen

10 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Bardzo szybkie corka zlamala ba nich reke "
Odpowiedź z 10 wrz 2019:
"Najmocniej ubolewamy, że jazda bez ochraniaczy skończyła się złamaniem ręki. W instrukcji obsługi wyraźnie informujemy o bezwzględnej konieczności zakładania ochraniaczy do każdej jazdy. Mamy wielką nadzieję, że córka szybko wyzdrowieje. Co do szybkości, potwierdzamy - łożyska, w które wyposażone są wszystkie produkty firmy Raven, to jedne z najlepszych łożysk dostępnych na rynku - są szybkie, mają bardzo niskie opory toczenia i wysoką trwałość. Są w swojej klasie cenowej bezkonkurencyjne."
8 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Cóż po czasie mogę powiedzieć że opada cały czas stopka,hamulce słabe podczas deszczu ,problem z regulacją kierownicy ,reszta działa więc jest to duży plus w tej cenie po wyeliminowaniu tych drobnych wad było by ok."
Odpowiedź z 11 wrz 2019:
"Klient kupił hulajnogę 4 miesiące temu i przez ten czas nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń. Zgodnie z zapisami w instrukcji obsługi odpowiadającymi wymogom normy bezpieczeństwa, jazda na hulajnodze powinna odbywać się na równej, suchej powierzchni. To pokazuje, że hulajnoga ewidentnie była nieprawidłowo użytkowana (w deszczu). W wyniku tego do mechanizmu stopki i kierownicy dostało się błoto i piasek, powodując opisane problemy. Nie możemy brać odpowiedzialności za usterki powstałe z winy Klienta."
21 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 21 sie 2019:
"Sytuacja dość kuriozalna. Kupująca wystawiła ocenę przez pomyłkę: po telefonie z zapytaniem, jaki był powód wystawienia takiej oceny, przekonana była, że dzwonimy ze sklepu z narzędziami w sprawie wadliwej piły motorowej. Kiedy Allegro zapytało o ocenę ostatniej transakcji, wystawiła "kilka" negatywów, nie patrząc, jaki przedmiot ocenia myśląc, że Allegro się zacięło. Po wyjaśnieniu sytuacji Pani poprosiła o instrukcję, jak usunąć niesprawiedliwe oceny, ale jak widać niestety się to nie udało."
31 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Żenada "
Odpowiedź z 1 cze 2019:
"Klient kupił rolki w czwartek 09.05 po godz. 20. z podanym na aukcji czasem do wysłania przedmiotu 5 dni roboczych. W piątek 10.05 wysłaliśmy powiadomienie o planowanej wysyłce w 13.05 poniedziałek, czyli 3 dni wcześniej niż podajemy w ofercie. W poniedziałek 13.05 rano klient otworzył spór oraz wysłał nam wiadomość "co mnie to obhodzi i tak bedzie negatyw mialy byc na poniedzialek", a kilkanaście dni później, zgodnie z obietnicą wystawił negatywny komentarz o treści "Żenada"."
13 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"hulajnoga porażka mimo że wizualnie piękna już wydałam dodatkowo 50 zł żeby dziecko mogło jeździć. wszystko latało jak by części nie pasowały. Podczas skrętu kierownica zostawała w takiej pozycji czyli w pozycji skręconej bo części w niej są za luźne, źle dopasowane"
Odpowiedź z 21 maj 2019:
"Hulajnogi wszystkich producentów wymagają przed pierwszym użyciem dokręcenia obejmy dołączonym kluczem imbusowym. Czynność ta opisana jest w instrukcji obsługi i może ją wykonać nawet osoba bez doświadczenia. Klientka po wystawieniu komentarza poinformowała nas, iż nie czytała instrukcji, a dziecko chciało natychmiast używać hulajnogi. Udała się do sklepu rowerowego, który dokręcił śrubkę i pobrał 50zł. Szkoda, że klientka się z nami nie skontaktowała. Chętnie poinstruowalibyśmy i pomoglibyśmy."
12 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 20 maj 2019:
"Paczka została nadana zgodnie z terminem podanym w treści oferty i również Poczta Polska dostarczyła paczkę w gwarantowanym terminie. Klient miał do nas pretensje, że "zawsze jak zamawia coś rano, to następnego dnia było u mnie". Poinformowaliśmy, iż usługa Poczty Polskiej wybrana przez klienta to Allegro Pocztex Kurier 48 i w przypadku wybrania przez klienta tej formy dostawy, dostarczenie paczki nie jest gwarantowane następnego dnia po wysłaniu. Następnego dnia dostaliśmy negatywny komentarz."
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam. Sprzedawca bardzo ostrzega przed tym, aby otworzyć paczkę przy kurierze, i sprawdzić czy jest w całości - ale jak paczka ma przyjść bez uszkodzeń skoro nie jest wcale zabezpieczona na czas wysyłki! Owinięta jedynie strecz folią, która nie daje żadnego zabezpieczenia. Hulajnoga powinna być zapakowana w dodatkowy karton. Jedna rączka (część metalowa, źle wycięta, przez co trzeba ją było poprawiać młotkiem, aby weszła do dziury). Stopka nie daje rady, hulajnoga się przewraca. PORAŻKA!"
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Hulajnoga zapakowana jest w gruby, 3 warstwowy karton i dodatkowo owinięta folią strecz. Z otrzymanych zdjęć wynika, że rączka nie jest źle wycięta, ale została bardzo silnie uderzona w czasie transportu. Podobnie stopka była mocno uderzona i wygięta. Na zdjęciach widać, że karton był silnie powgniatany, a paczka była rzucana przez kuriera. Niestety klient nie był zainteresowany ofertą szybkiej wymiany na nasz koszt, powiedział, że sam sobie hulajnogę naprawi i woli wystawić negatywny komentarz."
24 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"MEGA NEGATYW!!! NIE POLECAM ZAKUPÓW U TEGO PANA, PREZENT ZAMÓWIONY, OPŁACONY 13.12.2018, NIESTETY DZIECKO NIE OTRZYMA PREZENTU NA ŚWIĘTA BO FIRMA TA POTRZEBUJE 5DNI ŻEBY WYSŁAĆ PACZKĘ Z ŁODZI DO WARSZAWY CZYLI PRAWIE 2TYGODNIE NA DOSTARCZENIE PACZKI OD MOMENTU ZAMÓWIENIA.. I NIE DOTARŁA!!! GRATULUJĘ ORGANIZACJI PRACY, MAM NADZIEJĘ ŻE TO PODEJŚCIE ZEMŚCI SIĘ NA PANU!!! "
Odpowiedź z 24 gru 2018:
"W treści oferty podany jest czas do wysłania przedmiotu 5 dni roboczych. Zakup dokonany był w czwartek 13.12. 14.12 wysłaliśmy powiadomienie, iż wysyłka nastąpi we wtorek 18.12 (czyli po 3, zamiast 5 dniach roboczych podanych w ofercie). W poniedziałek 17.12 klient odczytał powiadomienie o wysyłce, poinformował nas, że "dopiero jutro wysyłacie?!!! Dostaniecie takiego negatywa że jeszcze nie widzieliście!". Zostaliśmy ukarani komentarzem negatywnym za brak zapoznania się klienta z treścią oferty."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro