98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1536

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:17

Lista ocen

7 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem. Grubość tarcz w opisie była 3,8mm a przyszły 4mm. Wysyłka po ponad dwóch tygodniach i w dodatku po interwencji ALLEGRO a w opisie wyraźnie zaznaczone w ciągu 48h. Żadnej możliwości kontaktu ponieważ telefonu nikt nie odbiera. Po zgłoszeniu że nie takie tarcze otrzymałem i prośbie o podesłanie kuriera z prawidłowymi dostałem informację że mam zrobić zdjęcia i wysłać. Kończę współpracę i nie polecam nierzetelnego kontrahenta. Tomasz Chojankowski."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo pozna wysyłka. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający nawet nie odbierał telefonów. Jeśli komuś zależy na czasie to radzę zamawiac u konkurencji. "
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawia się coś, czego nie mają na magazynie.... samemu trzeba dociekac dlaczego paczka nie dotarła... po dwóch tygodniach dalej nie otrzymałem zamówionych przedmiotów.. Nie polecam !"
23 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Arogancja i brak profesjonalizmu . To jest ten typ sprzedawców online których należy omijać z daleka . Zamówienie złożone 27.01.2019 . Do dzisiaj jeden e.mail od sprzedawcy po mojej interwencji. Przy tego typu zdarzeniach bardzo łatwo można dostrzec różnice pomiędzy profesjonalistą a naciągaczem. Zdecydowanie nie polecam."
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rękawice skorzane ze skóry budlęcej, okazały się rękawicami z tkaniny. Odradzam."
11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłano mi nie tą nasadkę co zamawiałem jeszcze do tego tańszą, w ciągu 1,5 tygodnia dzwonie do Pana kilka razy ale wciąż problem nie został rozwiązany ! Brak jakiejkolwiek reakcji , Pan za każdym razem mówi że sprawdzi co się wydarzyło u nich na magazynie i nic więcej. teraz nie odbiera telefonów WIELKI NEGATYW , BRAK KOMPETENCJI , OLEWANIE KLIENTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIEPOLECAM !"
Odpowiedź z 12 gru 2018:
"Trochę się Pan pospieszył z Wielkim Negatywem, sprawa do końca tego tygodnia zostanie wyjaśniona, a nasadka wymieniona na poprawną. Pomyłka zaszła przy pakowaniu, a procedura reklamacyjna niestety trochę się przeciągnęła. Na nieodebrany telefon, oddzwoniliśmy od razu w miarę możliwości, żadnego klienta nie olewamy. Pozdrawiam!"
9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Cóż, jeśli liczysz, że otrzymasz to co zakupiłeś u tego sprzedawcy to .... się przeliczysz. Przesyłka dotarła po dwóch tygodniach niekompletna. Po interwencji Allegro towar został przesłany. "
Odpowiedź z 11 gru 2018:
"Niestety nastąpiła pomyłka na magazynie, przy tylu wychodzących dziennie paczkach, może zdarzyć się błąd Człowiek jest tylko człowiek, ma prawo się pomylić"
31 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Czas wysyłki był wydłużony ze względu na problemy producenta z dostawą towaru. Bardzo przepraszamy za opóźnienie."
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiaja towar ktory nie jest u nich dostepny bardzo dlugi czas oczekiwania"
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Jesteśmy dystrybutorem i niestety producent miał chwilowe problemy z dostępnością czapek ochronnych. Towar został wysłany najszybciej jak to było możliwe, niezwłocznie po otrzymaniu dostawy od producenta. Przepraszamy za długi czas oczekiwania."
8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Już dawno nie czekałem tyle czasu na papier ścierny. W czasie oczekiwania zdążyłem 2 razy przjechać z Wwy przez Częstochowę, kupić te krążki w sklepie i wyszlifować pół domu. Na pytanie kiedy wyślą, brak odpowiedzi."
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"W warunkach wysyłki mamy zaznaczony termin: 3 dni. Towar został wysłany w trzecim dniu od złożenia zamówienia. Pozdrawiam!"
7 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dziś minął 4 dzień od zamówienia, czyli deklarowany przez sprzedawcę czas dostawy do paczkomatu InPost. Żadnego też kontaktu ze strony sprzedającego, oraz brak informacji o wygenerowaniu numerów nadania wysyłki. czyli jedno wielkie Nic :(. mega minus. to już nie są czasy, w których na zakupy czeka się 2 tygodnie. Nie mam na to czasu. Nie polecam."
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Problemy wynikały z braku dostępności towaru u producenta. Zwróciliśmy wpłacone pieniądze. Uprzejmie przepraszamy."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kiepsko"
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Przy czasowym braku dostępności produktu u producenta, nie zdążyliśmy usunąć aukcji - Nasz błąd. Przelane pieniądze zostały zwrócone na konto zamawiającego."
18 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeżeli chciecie czekać aż sprzedający po tygodniu raczy wysłać produkt, to zapraszam, w przeciwnym wypadku proponuję innych sprzedawców."
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Wydłużony termin wysyłki spowodowany był brakiem dostępności towaru u producenta. Przepraszamy za opóźnienia."
15 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"04.06.2018 kupiłem preparat i dokonałem wpłaty. 07.06.2018 sprzedawca napisał, że ma problem z kompletacją zamówienia i sugerował rezygnację z produktów, które opóźniają zamówienie (tylko jeden rodzaj produktu kupiłem!). Jednocześnie nie przeszkadzało to sprzedawcy podnieść cenę z 9,90 na 14,90 zł. Uważam, że skoro sprzedawca nie ma towaru to nie powinien go oferować na aukcjach. W aukcji czas wysyłki był natychmiast a tu po 3 dniach dostaję maila o opóźnieniu. Paczka została nadana 11.06.2018"
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Produkt podrożał, jednakże kupujący zakupił go jeszcze po starej cenie i w takiej go otrzymał..."
6 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zbyt długi czas oczekiwania, informacje na temat opóźnienia tylko po moim zapytaniu, wreszcie brak obiecanej rekompensaty za tak duże opóźnienie."
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Późniejszy termin wysyłki spowodowany był opóźnieniami na produkcji. Powodem tego było duże zainteresowanie danym produktem wśród Klientów. Przy kolejnym zamówieniu otrzyma Pan rabat. Pozdrawiam"
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Wydłużony czas wysyłki był spowodowany opóźnieniem na produkcji. Wnika to z dużego zainteresowania preparatem."
28 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"30 kwietnia wzniosły komunikat ,,rozpoczęliśmy realizację twojego zamówienia ,, 8 maja nowy news ,,halo houston brak profilu ,, -dalej handlują na stanie teraz 9824 szt a mnie mają gdzieś przecież kasę już 30 kwietnia wzięli"
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Produkt z opóźnieniem, ale został dosłany do kupującego. Mieliśmy jednorazowy problem z dostawą towaru..."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro