99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

16150

37

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:21

Lista ocen

21 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamiast zamawianego produktu dostałam pasztet. W dodatku saszetki o niższej gramaturze. A Pani z biura obsługi zapewnia mnie, ze wysłali ten sam produkt. W końcu pieniądze zostały zwrocone ale i tak nie polecam."
19 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tydzień oczekiwania na przesyłkę wysłaną kurierem to bardzo długi czas..."
31 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony towar owszem się zgadzał przesyłka przyszła szybko ale sprzedawca znalazł sposób na pozbywanie się śmieci za darmo. Pakuje zamówiony towar w duże kartony i ładuje w to folię. Byłam zszokowana ilością "dodatkowego towaru" to zwykłe cwaniactwo. Za darmo utyluzuje zalegające mu śmieci. Przestrzegam innych kupujacych przed tym sprzedawcą jeśli nie chcą się poczuć nabici w butelkę. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE!!!!!!! "
24 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szajs po jednym razie końcówka gdzie się zakłada wężyk się skruszyła."
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na zamówionych 20 szt. puszek, 15 przyszło pogniecionych, wybrudzonych prawdopodobnie karmą z innych puszek, o zapachu adekwatnym do karmy mokrej przetrzymywanej conajmniej kilka dni w temperaturze letniej. Jest to moje drugie zamówienie w tej firmie i zapewne ostatnie, chociaż pierwsza dostawa przyszła w stanie dobrym. "
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam dwa worki karmy dla psa diabetyka a dostalismy dwa worki karmy dla rasy Labrador. "
2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zgodny z opisem, ale oczekiwanie na niego..... to jakaś kpina, ponad tydzień czasu od momentu zamówienia i jeszcze sam mam reklamować brak dostawy u ich kuriera, do którego nie można się dodzwonić i który praktycznie nie istnieje - mowa o firmie kurierskiej GEIS. Nie polecam zakupów u tego sprzedającego."
16 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Poczka dotarła po 5 dniach roboczych nie tak jak zapewniono w opisie. Paczka uszkodzona. W paczce znajdowała się karma dla psa 15 kg po rozpakowaniu z foli zabezpiczajacej karma się rozsypała"
1 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawialiśmy karmę i worki. Worków w paczce brak !"
21 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma zajmująca się sprzedażą karmy powinna informować / osytrzegać swoich klientów o zmianach które wprowadza producent. W tym przypadku zmianie uległa fabryka i kraj produkcji a tym samym receptura i struktura karmy. Nasz pies po zjedzeniu tej karmy z nowej partii z dużymi problemami żełądkowymi trafił do weterynarza ! Po długiej wymianie korespondencji email i rozmowach telefonicznych, sprzedawca nie poczuwa się wcale do wziecia za to odpowiedzialności. Zostaliśmy z 12kg złej karmu za 200pln."
26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"12 puszek spakowane w bardzo duży karton, w środku również cała tona folii, puszki włożone luzem, poobijane, jedna dziurawa, wgniecenie w każdej puszce. Pakowanie produktu na bardzo niskim poziomie. "
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pęknięta paczka z karmą pozaklejana dla kamuflażu taśmą klejącą żenada ,nei polecam ! Zdjęcia paczki wysłałam mms"
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma kurierska słabo wywiązała się z dostarczenia. Odbiorca był w domu, a kurier nie pofatygował się, by zapukac do drzwi. Rzekome połączenia, które były zarejestrowane przez system, nie były zarejestrowane na telefonie odbiorcy. Nic nie można kurierowi udowodnić. Starsi ludzie musieli sami odebrać 25kg."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawca promuje wysyłkę kurierską 24 h tymczasem towar idzie tydzień!(zamówienie 7.11 dostawa 13.11 firma kurierska pytana o opóźnienie twierdzi, że nikt nie podaje przecież że mają to dostarczyć w 24h. Sprzedawca powinien podać czas transportu przez wybranego przez siebie kuriera i nadzorować swoją wysyłkę od początku do końca, Zanim karma dotarła musiałam kupić w sklepie. Powodzenia z taką obsługą. Dostawa jest elementem produktu który sprzedajecie. Szanujcie klienta. Stanowczo nie polecam"
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeśli chodzi o przesyłkę do Pani zamówienia została ona nadana 08.11.2018r., w związku z tym zachowany został czas 24-godzinnej wysyłki. Od tego momentu paczka pozostawała w firmie kurierskiej, która doręczyła ją po 3 dniach roboczych od wysyłki. Zapewniamy, że była to wyjątkowa sytuacja, którą zgłosiliśmy do przewoźnika. W normalnym trybie paczka powinna zostać doręczona w przeciągu 2 dni roboczych zgodnie z informacjami widniejącymi na aukcji."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekałem grzecznie na zamówienie dwa tygodnie i niestety nie otrzymałem zamówionej karmy . Zamówione 4 grudnia ,a nie dwa dni przed świętami . Po moim telefonie dowiedziałem się że takiego zamówienia nie posiadają w systemie . Ja mogę to zrozumieć , ale mój pies ? Może gdybym wcześnie dzwonił i się przypominał to coś by z tego było , ale chyba nie oto chodzi aby wszystkich kontrolować ."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar dotarł z dużym opóźnieniem, dopiero jak zapytałam czemu nie ma przesyłki okazało się, że nie mają jej na stanie. Musiałam zakupić towar w innym sklepie, w trakcie oczekiwania."
Odpowiedź z 20 gru 2018:
"Chcielibyśmy najmocniej przeprosić za proces realizacji Pani zamówienia oraz czas oczekiwania na przesyłkę. Zapewniamy, że była to jednostkowa sytuacja, wynikająca z błędu systemowego. Cały czas pracujemy nad usprawnieniem jakości naszych usług."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM zakupów u tego sprzedawcy. Karmę kupiłam i opłaciłam 29.11.2018, przyszła dopiero 12.12.2018. Musiałam interweniować telefonicznie, panie z punktu obsługi klienta niekompetentne, lawirowały, a ostatecznie przestały odbierać telefon. Wraz z karmą otrzymałam fakturę wystawioną 7.12.2018, a data wysłania paczki to 10.12.2018. Kurier rzekomo był u mnie 11.12.2018 ale nikogo nie zastał, mimo, że cały dzień byłam w domu. Paczka ostatecznie dotarła do mnie po 14 dniach! Dno!"
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Chcielibyśmy najmocniej przeprosić za proces realizacji Pani zamówienia oraz czas oczekiwania na przesyłkę. Standardowo paczki są wysyłane z naszego magazynu w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia a czas dostawy to maksymalnie 2 dni robocze. Niestety pierwotnie doszło do zagubienia zamówienia, przez co cały proces realizacji znacząco się wydłużył. Zapewniamy, że cały czas dążymy do usprawnienia jakości naszych usług. Pracujemy nad tym, aby sytuacja już więcej się nie powtórzyła."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do obsługi, czasu wysyłki itp nic nie mam. Jakoś karmy wzbudziła moje podejrzenia. Zamawiam Carny dla kota od dawna. Uważam, że to dobra firma bo ma dużo mięsa. Ale tutaj z tą karmą było coś nie tak. Na dnie każdej puszki znajdowało się bardzo dużo czegoś co przypominało kaszę. Nie wiem co to było. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro