99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

587

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Buty totalnie rozwalone, nie nadające się do użytku, poklejone byle jak ba potrzebę zdjęć, które są na tyle nieostre, że wady nie są na nich widoczne. Po zwrocie próba przywłaszczenia kosztów wysyłki, oddane dopiero po sporze na allegro. Obsługa opryskliwa. Fatalnie."
23 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakość odbiegała od opisu."
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Niestety kupujący nie zgłosił nam żadnych uwag co do zakupionego przez siebie towaru nie zgłosił także chęci jego zwrotu więc trudno nam się odnieść do negatywnej opinii."
5 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam sprzedawcy. Towar wysłany 6 dni po zapłacie (w aukcji zaznaczono że 24h). Mimo mojej prośby wysłanej mailem zaraz po zapłaceniu aby potraktować wysyłkę powaznie sprzedający wprowadził jedynie przesyłkę do systemu inpostu ale jej nie zaakceptował. Po 5 dniach kliknął, że przesyłka jest gotowa i wydrukował naklejkę. Na moje monity mailowe otrzymywałem niezbyt uprzejme sugestie, że to kurier inpostu nie chce przyjechać i mogę sobie sam złozyć reklamację do inpostu. Nigdy więcej."
Odpowiedź z 5 kwi 2018:
"Szanowny Panie przesyłka nadana dzień po wpłacie przykro nam że wybrana przez pana firma kurierska nie pracuje w święta wielkanocne. Jak już Panu tłumaczyliśmy My pakujemy przesyłkę wprowadzamy do systemu i zamawiamy kuriera po odbiór przesyłek nie wozimy ich osobiście. Niestety tyle możemy zrobić reszta zależy od firmy przewozowej. Kurier nie jest naszym pracownikiem i nie mamy wpływu na jego pracę ma obowiązek odebrać przesyłki w dzień ich nadania oczywiście nie dotyczy świąt itp."
22 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W bucie zaczepu brak jak w opisie aukcji ale że są też inne urwane i klejone i to klejem który nie klei tego rodzaju plastiku tego nie ujęto w opisie. Urwany przy sznunowaniu. "
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Przykro nam że nie zauważyliśmy klejenia zaczepów. Staramy się jak najdokładniej sprawdzać towar niestety czasami nam coś umknie ale zawsze możecie Państwo zwrócić towar w ciągu 14 dni."
20 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"spore przekłamania w opisie. conversy całe wyblakłe od słońca brak istotnej informacji w opisie"
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Przedmiot można zwrócić w ciągu 14 dni. Stan butów widoczny na zdjęciu"