99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

15662

50

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:06

Lista ocen

18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło Zenfone 5: straszna aplikacja, zostają bąble, w opakowaniu brakowało folii na obiektyw aparatu, za to był formularz zwrotu z prywatnymi danymi obcej osoby (naruszenie RODO), reklamacja to upust 5zł na następne zakupy albo odesłać im zwykłym listem ekonomicznym paczkę (żeby było że nie dotarła/zaginęła), szkło pękło na boku bez upadku z wysokości i ma wiele rys więc nie ma nawet 1H twardości, szkła innych firm nie pękały nawet przy upadku. Nillkin kasuje nieprzychylne komentarze.NIE POLECAM"
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymana ładowarka spaliła mi zasilacz sieciowy, który dotychczas prawidłowo działał z inną ładowarką indukcyjną. Odpowiedź sklepu: "Informujemy, że sklep odpowiada i może przyjąć w celach reklamacyjnych wyłącznie za oferowane produkty." Sprzedawcę jak i produkty marki Nillkin radzę omijać z daleka."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko z wysyłką OK. Towar pięknie zapakowany, ale co z tego, skoro jakość jest gorsza od najtańszego szkiełka z Chin? Nie pasuje do telefonu - jest za wąskie, po przyklejeniu zostały purchle. Próbowałem przykleić na nowo, ale było tylko gorzej. Poszło do śmieci."
Odpowiedź z 17 paź 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Bardzo nam przykro, że produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Marka Nillkin pochodzi z Chin, co w żaden sposób nie umniejsza jej wartości. Wymiary oraz wizualizacja pokrycia szkła są przedstawione na aukcji. Prosimy o sprawdzenie, czy wymiary się zgadzają. Większe szkło powodowałoby odstawanie szkła, pęcherze lub białe plamy - ze względu na zaokrąglone krawędzie telefonu. Montaż szkła powinien odbywać się tylko raz."
18 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kawałek plastiku fatalnie leżący w dłoni (wyślizguje się samoistnie). Folia sama się odkleja (przy pierwszym razie po gruntownym oczyszczeniu ekranu specjalnym środkiem i tak zostały pęcherze w wielu miejscach) a naklejałem wiele folii na wielu telefonach. Do wyrzucenia. Nie polecam tego artykułu absolutnie!"
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zamówionego etui. Pęcherze pod folią mogą wynikać z błędnego montażu - prosimy pamiętać, aby montować folię lub szkło tylko raz i precyzyjnie. Przypominamy o możliwości zwrotu produktu w przypadku niespełnienia oczekiwań :-) U nas zwrot możliwy jest do 100 dni od otrzymania zamówienia! Przykro nam, że zaniżył Pan koszt wysyłki, gdyż skorzystał z PaczkiwRuchu za 5,00 zł."
8 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szklo super się prezentuje. Niestety klawiatura momentmi nie reaguje na dotyk. Trzeba mocno naciskac, co jest denerwujące i bardzo utrudnia pracę. Nie polecam tego produktu. "
Odpowiedź z 10 wrz 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) W przypadku telefonu Galaxy S9/S9 Plus istnieje możliwość ustawienia większej czułości dotyku, gdy stosowana jest ochrona na wyświetlacz. Zachęcamy do sprawdzenia tego rozwiązania lub kontaku z Obsługą Sklepu :-)"
30 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 31 sie 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Zachęcamy do kontaktu z Obsługą Klienta w celu jej wyjaśnienia. Zamówienie zostało złożone 2 tygodnie temu, zrealizowane i dostarczone w 1 dzień - w cenie 8,99 zł za Paczkomat Allegro. Do tej pory nie kontaktował się Pan z Obsługą sklepu, ani telefonicznie, ani też mailowo. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)"
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło hartowane za 55zł było bardzo kiepskiej jakości. Dotyk nieczuły i dodatkowo zostało przysłane już pęknięte. Niestety pęknięcie było początkowo minimalne i zostało zauważone po montażu co wyklucza wymianę towaru na nowy. Po kilku godzinach małe pęknięcie rozeszło się na cały ekran chociaż telefon nie był nawet używany. Mój pierwszy negatyw na allegro, ale po szkle za 55zł spodziewałem się zdecydowanie czegoś więcej."
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Bardzo nam przykro, że kilka tygodni po dokonaniu zakupu szkło hartowane uległo uszkodzeniu. Jak sam Pan potwierdził mailowo - odebrał Pan przedmiot bez żadnych uszkodzeń (szkoda, że tutaj mamy drobne kłamstwo :-)). Szkło ochronne służy właśnie ochronie wyświetlacza. Jeśli doszło do uszkodzenia szkła, telefon musiał być narażony na jakieś uderzenie, tym samym szkło spełniło swoją funkcję ochronną :-) Lepiej uszkodzić właśnie szkło, aniżeli wyświetlacz telefonu."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Zachęcamy do kontaktu celem jej wyjaśnienia. Zamówienie złożyła Pani 3 miesiące temu, zostało zrealizowane bardzo sprawnie: wysłane w ciągu 15 godzin, dostarczone w 1 dzień (przesyłka kurierska 10,00 zł - możliwie najtańsza) i do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości/reklamacji/zwrotu. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)"
19 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szybka pękła po tygodniu."
Odpowiedź z 19 lip 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Bardzo nam przykro, że szkło uległo uszkodzeniu w trakcie jego użytkowania w ciągu 3 miesiący od zakupu. Prosimy pamiętać, że szkło nakłada się w celu ochrony wyświetlacza. Jeśli dochodzi do jego uszkodzenia, oznacza to, że spełniło zadanie ochronne. Lepiej uszkodzić szkło, aniżeli wyświetlacz :-) Przykro nam, że oceniła Pani wszystkie obszary transakcji tak nisko, gdyż zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone możliwie najszybciej za 5,00 zł i zgodnie z ofertą."
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło hartowane, które nie pokrywa całości ekranu (nie pokrywa nawet w całości części płaskiej wyświetlacza) i w razie upadku przed niczym nie uchroni nie warte jest takich pieniędzy"
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Szkło hartowane proste marki Nillkin pokrywa maksymalną powierzchnię wyświetlacza, jaka jest możliwa ze względu na zaokrąglone krawędzie telefonu. Większe szkło powodowałoby odstawanie i brak przylegania na krawędziach, co przełożyłoby się na brak skutecznej ochrony oraz niemiłe efekty wizualne. Przed zakupem zalecamy zapoznanie się z wizualizacją pokrycia szkła oraz jego wymiarami podanymi na aukcji. W przypadku wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z Obsługą Klienta :-)"
10 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło hartowane Nillkin do Huawei Mate 10 lite wysłane dwa razy - każde nie przyklejało się prawidłowo - odstawało. Porażka. Szkło kupione w "boksie z telefonami w galerii" marka no name przykleiło się idealnie. Zaproponowano mi odesłanie obu zestawów - tylko tak czy siak musiałem kupić inne szkło. Miałem Przez czas procesu reklamacji nie używać telefonu? NEGATYW."
Odpowiedź z 10 lip 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zamówionego etui. Przykro nam, że dwukrotnie wystąpił problem przy montażu szkła hartowanego. Rozumiemy, że może zdarzyć się wada fabryczna 1 sztuki (jak przy każdym produkcie na świecie), jednak już dwukrotne zgłoszenie tej samej wady musi zostać zweryfikowane przez nas fizycznie. Nie możemy w nieskończoność i bez udowodnienia wystąpienia wady wysyłać nowych, kolejnych przedmiotów. Jest to standardowa procedura reklamacji."
8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety, mimo nadruku na pudełku to szkło nie pasuje do modelu ZenFone 3S MAX ZC521TL - jest za wąskie."
Odpowiedź z 9 lip 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Z Pana opisu wynika, że otrzymał prawidłowy przedmiot (według napisu producenta). Prosimy o sprawdzenie, czy wymiary szkła są zgodne z danymi podanymi na aukcji. Prosimy również pamiętać, że szkło proste może zakrywać wyłącznie płaską część wyświetlacza, co jest przedstawione na aukcji w formie wizualizacji pokrycia."
2 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ostatnio zakupione szło nie pasowało do redmi note 4- odstawało na kantach. Założono dyskusje i sprzedający sugerował ze kłopot leżał w zamówieniu nieprawidłowego szkła - miało być do wersji 4X. Niestety szkło do 4x też nie pasuje i ba brzegach nie przylega do ekranu, bo ten nie jest płaski na krawędziach."
Odpowiedź z 3 lip 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Bardzo nam przykro, że złożyła Pani zamówienie na nieprawidłowy model telefonu, co zostało ustalone z Obsługą sklepu w trakcie dyskusji. Prosimy pamiętać, że zawsze istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zamówionego produktu. Natomiast w przypadku odnotowania jakichkolwiek problemów z produktem lub jego wad, zachęcamy do ponownego kontaktu lub złożenia reklamacji. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)"
22 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Zachęcamy do kontaktu celem jej wyjaśnienia. Zamówienie złożył Pan 3 miesiące temu, zostało zrealizowane bardzo sprawnie i do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości/reklamacji/zwrotu. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)"
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło jest za małe do tego modelu telefonu!!!!Po pierwszym dniu zaczęło się odklejać góra. Nie polecam. Strata kasy!!"
Odpowiedź z 12 cze 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Wymiary oraz wizualizacja pokrycia wyświetlacza przez szkło są przedstawione na aukcji. Prosimy o sprawdzenie, czy zgadzają się z otrzymanym przedmiotem. Ze względu na zaokrąglone krawędzie telefonu, szkło może pokrywać wyłącznie płaską część wyświetlacza - inaczej odstawałoby od ekranu i tworzyłyby się pęcherze powietrza :-) Szkło powinno być montowane precyzyjnie na czystym wyświetlaczu. Jeśli posiada jakiekolwiek wady, zachęcamy do złożenia reklamacji."
7 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui się rozpadło po tygodniu. Popękał plastik w którym zamocowany jest telefon."
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Bardzo nam przykro, że doszło do uszkodzenia etui. Produkt otrzymał Pan miesiąc temu i nie zgłaszał żadnych wad, ani uszkodzeń. Mamy nadzieję, że etui uchroniło Pana telefon przed większymi uszkodzeniami i spełniło swoje zadanie ochronne :-)"
26 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Zachęcamy do kontaktu z Obsługą Sklepu w celu jej wyjaśnienia :-) Zamówienie zostało zrealizowane miesiąc temu, możliwie najszybciej i w najniższym koszcie dostawy (5,00 zł). Do tej pory nie zgłaszał Pan żadnego problemu."
9 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło nie przylega i nie będzie przylegać do krawędzi pomimo iż nie ma takowej informacji w treści aukcji."
Odpowiedź z 22 maj 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) W przypadku napotkania problemów w trakcie montażu szkła, zachęcamy do kontaktu z Obsługą Sklepu. Montaż szkła wymaga precyzji i czystości wyświetlacza. Szkła przylegają do wyświetlacza i mamy to potwierdzone poprzez sprzedaż kilkudziesięciu tysięcy szkieł marki Nillkin jako oficjalny dystrybutor w Polsce :-)"
4 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jestem niezadowolony z produktu. W zestawie nie było instrukcji (był otwierany, były tam jakieś śmieci/pozostałości po innych szkłach). Poza tym szkło pasuje do Oneplusa 5t jak pięść do oka."
Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Montaż szkła jest prostą procedurą, wymaga głównie precyzji i realizacji w czystym otoczeniu :-) Instrukcja znajduje się na opakowaniu oraz na aukcji. Opakowania są szczelnie zamknięte i nowe. Nikt ich nie może otwierać po naszej stronie. Ze względu na zaokrąglone krawędzie telefonu, szkło proste musi być mniejsze niż wyświetlacz, aby nie tworzyły się pęcherze powietrza i puste przestrzenie :-) W przypadku wątpliwości, przypominamy o prawie do reklamacji lub zwrotu :-)"
1 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Dziękujemy za opinię :-) Zachęcamy do kontaktu z Obsługą sklepu w celu jej wyjaśnienia. Zamówienie zostało złożone i zrealizowane 2 miesiące temu w pełni prawidłowo :-)"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro