99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

23030

26

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:10

Lista ocen

19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówienie złożone 14.04 wiec zgodnie z informacja sprzedającego wysyłka powinna nastąpić 15.04 . Dopiero w czwartek 18.04 po moim telefonie uzyskałem informację że części mojego zamówienia brakowało ale zostało już skompletowane i zostanie wysłane . okazało się , że sprzedający sam podzielił sobie moje zamówienie i jedno wysyłał 18.04 a drugie 19.04 . Wystarczył krótki email że czegoś brakuje i czy wymieniamy czy czekamy. Dla mnie taki czas dostawy oraz jakość dostawy jest nie akceptowana ."
19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie uwzględniono zmiany adresu wysyłki który podałem w wiadomości do sprzedającego przy zakupie. Przez to musiałem po książki jechać osobiście co spowodowało dodatkowe koszty i wydłużyło czas dostawy książek do czytelnika, dlatego negatyw. Co do książek ładne, nowe, w porządku."
Odpowiedź z 19 kwi 2019:
"Szanowny Panie, poprawne wypełnienie formularza dostawy pozwoliłoby uniknąć tej sytuacji. Etykiety adresowe generowane są na podstawie formularzy właśnie i o ile zgadzam się z Panem co do zarzutu o nieuwzględnienie informacji do sprzedającego, uważam że negatywna ocena za ten zakup jest niesprawiedliwa. Wina leży bowiem bo obu stronach."
14 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"książka w ogóle nie była zabezpieczona do transportu. dotarła do nas trochę uszkodzona"
Odpowiedź z 16 kwi 2019:
"Szanowny Panie, jeśli książka dotarła uszkodzona pierwszym krokiem powinien być kontakt z nami. Jako sprzedający odpowiadamy za paczkę do momentu jej doręczenia więc jeśli doręczony towar nie odpowiada Pana oczekiwaniom możemy książkę wymienić. Napisałem w odrębnej wiadomości jak możemy sprawę doprowadzić do satysfakcjonującego dla obu stron końca."
11 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie kupujcie u tego sprzedawcy, została kupiona książka : Skarbnica Legend Polskich-tylko okładka a w środku wyliczanki ŚMIECHU WARTE. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!! !! !!!!! !! !! !! !!!!!!!"
Odpowiedź z 11 kwi 2019:
"Szanowna Pani, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Obwoluta została najpewniej pomylona u wydawcy - jest to błąd który zdarzył się zapewne jeszcze w drukarni. W takiej sytuacji warto się z nami najpierw skontaktować zamiast wystawiać negatywną ocenę: książkę możemy na nasz koszt bezproblemowo wymienić za pośrednictwem kuriera. Skontaktujemy się z Panią i rozwiążemy ten problem"
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam."
Odpowiedź z 8 kwi 2019:
"Szanowna Pani, zrealizowaliśmy zamówienie zgodnie z Pani życzeniem. Zaznaczyła Pani w formularzu dodatkową usługę: pakowanie na prezent. Usługa została zrealizowana. Dziś zgłosiła Pani do nas (po otrzymaniu paczki) informację że nie chciała Pani jednak pakowania i żąda zwrotu pieniędzy. Usługa ta została wykonana i nie możemy zwrócić już za nią pieniędzy. Rozumiem, że taki błąd irytuje, ale nie był to nasz błąd więc odwetowy negatyw uważam za bardzo niesprawiedliwy."
1 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po odesłaniu książek sprzedawca odmówił oddania całej kwoty i sam ustalił sobie kwotę 30% jaką mi potrącił. Książki otrzymałem już zniszczone, zapewne dlatego że były słabo spakowane i w transporcie uległy uszkodzenia. Ale dlaczego klient ma odpowiadać za błędy sprzedawcy? Dlaczego sprzedawca sam sobie ustala wartość "zniszczenia"?"
Odpowiedź z 2 kwi 2019:
"Szanowny Panie, otrzymał Pan książki 28 marca. Po otrzymaniu zamówienia nie zgłaszał Pan żadnych zastrzeżeń. Po 4 dniach odstąpił Pan od umowy (wtedy również nie zgłaszał Pan żadnych uszkodzeń) i odesłał ciężkie książki w twardych oprawach (warte 350 zł) w foliowej reklamówce. W FOLIOWEJ REKLAMÓWCE. Naprawdę uważa Pan że odpowiada za nasze błędy?"
18 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka przyjechała do mnie cała pogięta MASAKRA nie po to płacę za nową książkę ! "
Odpowiedź z 20 mar 2019:
"Szanowna Pani, jeśli książka została uszkodzona w transporcie pierwszym odruchem powinno być skontaktowanie się z nami. Możemy wówczas: wymienić książkę na nowy egzemplarz, zareklamować przesyłkę - po prostu zareagować na taką sytuację. W sytuacji kiedy dostajemy od razu negatywa nikt nie jest zadowolony: Pani ma uszkodzony towar a my niższą ocenę na Allegro. Wysłaliśmy do Pani odrębnego maila celem rozwiązania tej sprawy."
28 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem kilka książek. Były zapakowane bardzo niesolidnie - w pojedynczą kopertę, która nie dotarła do paczkomatu w całości."
Odpowiedź z 28 lut 2019:
"Szanowny Panie, jeśli książki dotarły na Pana uszkodzone warto się z nami skontaktować - jeśli w transporcie książki uległy zniszczeniu wymienimy je dla Pana. Wystarczyłby jeden mail lub telefon. Skontaktujemy się z Panem i zaproponujemy wymianę tych książek"
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Część książek wybrakowanych np brakuje 2 ost stron ( są puste ).Kolejna tak jakby wymieszane 2 opowiadania... Generalnie uważać gdyż pierwszy raz spotykam sie z tak fatalną jakością bajek. A za kilka złotych nie mam zamiaru sie boksowac... Generalnie nie polecam gdyż sprzedający nie ma zapewne wiedzy o fabrycznych defektach sprzedawanych książek lub robi to z premedytacją."
Odpowiedź z 28 lut 2019:
"Szanowny Panie, w książkach - jak w każdym innym produkcie wytwarzanym masowo - trafiają się egzemplarze wadliwe. Defekty tego typu bez "boksowania się" wymieniamy na egzemplarze bez wad. Wystarczy skontaktować się z nami i opisać swój problem. Nie zasłużylibyśmy na 99,9% pozytywnych komentarzy gdybyśmy z premedytacją sprzedawali wadliwy towar. Pozostajemy w kontakcie mailowym."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miałem dostać przesyłkę za dwa dni. Kazali mi zapłacić za kuriera. Wysłali po umówionym czasie. Nie polecam!"
Odpowiedź z 1 lut 2019:
"Szanowny Panie, zamówił Pan książki 15go a 18go były u Pana. Zgodnie z informacjami które podajemy na aukcji powinny dotrzeć do Pana 17go więc wystawienie negatywa w takiej sytuacji to Pana święte prawo ale "kazali mi płacić za kuriera" jest dla nas stwierdzeniem niezrozumiałym. Zasady podane na aukcji są czytelne: darmowa wysyłka obowiązuje od 299 zł. Pana zamówienie nie spełniało tego warunku."
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka miała być zapakowana w prezent a tu jedna paskudna wstążka za 19zł. "
Odpowiedź z 15 sty 2019:
"Szanowny Panie, przykro mi jeśli pakowanie okazało się niewystarczające. Rozumiem że zwrot pieniędzy za niewłaściwie wykonaną usługę nie zwróci czasu który musiał Pan poświęcić na znalezienie mniej paskudnej wstążki ale staramy się brać odpowiedzialność za swoje działania. Trzeba się jednak z nami skontaktować i poinformować o swoich uwagach. Wystawienie negatywa pogarsza sprawę dla obu stron: nam obniżyło ocenę a Pan zapłacił za coś co nie spełniło Pana oczekiwań."
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 sty 2019:
"Szanowna Pani, kupiła Pani książkę która jest czym innym niż myślała Pani że jest. Na aukcji nie było błędu: zgadzała się okładka, numer ISBN i kategoria w której była wystawiona aukcja. Nie popełniliśmy żadnego błędu. W przypadku pomyłki można odstąpić od umowy i dokonać zwrotu. Naprawdę można się z nami dogadać. Negatyw niczemu w tej sytuacji nie służy: Pani ma książkę której nie chce a my niesłusznie obniżoną ocenę."
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po 40 dniach od zakupu nie otrzymałam książek. Prawdopodobnie zawinił przewoźnik ale nikt nie wyjaśnił sprawy mimo, ze od miesiąca przesyłka ma status „zwrot do nadawcy”. Nie otrzymalam paczki ani zwrotu pieniędzy."
Odpowiedź z 8 sty 2019:
"Szanowna Pani, nadana przez nas paczka nie została odebrana z punktu. Jest w drodze powrotnej do nas i zgodnie z naszymi ustaleniami mamy ją do Pani nadać po zwróceniu jej przez przewoźnika. Pisze Pani że nikt nie wyjaśnił sprawy choć jesteśmy umówieni na ponowne nadanie paczki na nasz koszt? Niezrozumiała i przedwczesna negatywna ocena."
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka zamówiona 14.12. 2018 do dziś nie otrzymałam...."
Odpowiedź z 7 sty 2019:
"Szanowna Pani, nie otrzymała Pani paczki gdyż wskazany przez Panią punkt odbioru jest nieczynny o czym informowaliśmy w mailu. Pozostał on bez odpowiedzi a paczka wciąż czeka na Pani decyzję o nowym adresie doręczenia."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 sty 2019:
"Szanowna Pani, przyznam szczerze że Pani negatywna ocena jest dla nas niezrozumiała. Paczka została wysłana w terminie. Nie odebrała Pani przesyłki z paczkomatu, anie z oddziału InPost, paczka wróciła do nas. Skontaktujemy się z Panią w odrębnej wiadomości celem wyjaśnienia tej sprawy."
26 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" W ogłoszeniu było napisane że zostanie Dołączony bilecik i można dodać kilka słów kontaktowałem się napisałem i jak przesyłka doszła nie było oczywiście bileciku A był to prezent ta osoba nie wiedziała od kogo to było A poza tym Firma kurierska w części otwartą przesyłkę dostarczyła Chciałem wystawić komentarz firmie kurierskiej ale się okazało że nieprawidłowe Linki wysyłają Oczywiście książka przyszła w nienaruszonym stanie Raport nie został spisany bo nie było tej osoby "
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Szanowny Panie, na aukcji jest informacja że pakowanie na prezent (której częścią jest bilecik) jest usługą dodatkową. Jest też usługą dodatkowo płatną. Dokonując zakupu na naszej aukcji nie opłacił Pan pakowania na prezent więc usługa nie została zrealizowana."
10 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"czesc. ja nie odbram ksiazka. kilka dzien byl no rezultat nie. i jescie kilka cas po czekac? prozse zadzwonıc mnie. 791 213 550 dziekuje"
Odpowiedź z 11 gru 2018:
"Szanowny Panie, negatywny komentarz to nie forma komunikacji ze sprzedającym! Zamówiona przez pana książka nie została przez Pana odebrana i wraca do nas. Wysłałem odrębną wiadomość w sprawie dalszego załatwienia sprawy."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"książki opakowane tylko w kopertę z kiepskiej folii babelkowej, w której latały luzem. rogi pozaginane. przy książkach minimum to karton z każdej strony."
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Szanowny Panie, jeśli zakupione książki uległy uszkodzeniu w transporcie warto się z nami skontaktować przed wystawieniem negatywa. Książki można wymienić na egzemplarze bez wad jeśli przesyłka została brutalnie potraktowana przez kuriera. Napisałem w odrębnej wiadomości jak możemy dokonać wymiany zakupionych przez Pana książek"
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem książki, specjalnie napisałem w wiadomości do sprzedawcy żeby książki (ponieważ są w twardej oprawie) były nie powgniatane i nieporysowane. Książki w przesyłce nie były w żaden sposób zabezpieczone, ot zawinięte byle jak w karton że latały w środku paczki i tyle. Po rozpakowaniu zrobiło mi się po prostu przykro, pal licho że porysowane, książki mają różne wgniecenia, jedno szczególnie mocne, na rogu, aż białe na pęknięciach (czarna oprawa). Więcej tu nie kupię i nie polecam :("
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Szanowny Panie, jeśli książki dotarły na Pana uszkodzone warto się z nami skontaktować - jeśli w transporcie książki uległy zniszczeniu wymienimy je dla Pana. Wystarczyłby jeden mail lub telefon. Skontaktujemy się z Panem i zaproponujemy wymianę tych książek."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro